WHAT BRAND NAME GEAR HAS WORKED FOR YOU???

  1. Exclamation WHAT BRAND NAME GEAR HAS WORKED FOR YOU???


    Hello everyone! I'm here to ask a question that I cannot seem to find... and please do NOT give out any sources!

    What Brand name gear has worked best for you personally? In a simple way of answering just tell us here What you recommend using and what you advise everyone to stay away from? This way we can all get a summary of what is best and bad to use based on all the experiences given.

    This can also be a guide to anyone else thinking of trying different gear...

    Thanks in advance for all the responses you guys!


  2. The tigers bullpen really has been disappointing so far this year...

  3. The entire Rockies team has been disappointing.
    Don't worry, man, someday I'ma be nobody too.
    •   
       


  4. Quote Originally Posted by Swanson52
    The entire Rockies team has been disappointing.
    Yeah, but any team that has someone my age - 48 pitching for them is OK w me

  5. Lol...David is not gonna like this...
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  6. Quote Originally Posted by Celorza
    Lol...David is not gonna like this...
    What, that the Rockies have Jamie Moyer pitching for them? That's age discrimination bro

  7. Quote Originally Posted by napalm View Post
    What, that the Rockies have Jamie Moyer pitching for them? That's age discrimination bro
    Hahaha nah bro , the fact he is asking for Gear info when its not allowed on forums...but the fact you are making a spin off joke out of this means one thing...REPS !
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  8. Quote Originally Posted by Celorza

    Hahaha nah bro , the fact he is asking for Gear info when its not allowed on forums...but the fact you are making a spin off joke out of this means one thing...REPS !
    Lol, txs for the reps, I'll return the favor when I get home - on my phone now...

  9. Anything with a blend that includes 2 methyls is trash. Both to your liver and your wallet
    Representative of Chaos and Pain, LLC
    https://www.facebook.com/ChaosAndPain Like us on facebook!
    http://www.chaosandpain.com/

  10. Lol... Sorry of the posting you guys! I thought it was only sources we could not disclose. All though I am surprised why I got more replies on this subject VS some info I needed 2 days ago for pre contest cycle and pct... The comments did make me laugh though..

  11. methyl tren 20mg ED 8 week

  12. There r other sites that rate sorces and products check them out, this is forums is to discuss experiences
    Christopher
    http://anabolicminds.com/forum/old-school-hormone/239904-csa2179s-hulk-mirror.html#post4289751

  13. Quote Originally Posted by csa2179
    There r other sites that rate sorces and products check them out, this is forums is to discuss experiences
    Well I did ask for experience in opinion on brands lol... And I asked for "experienced help" on my last topic but I guess no one is experienced with a cutting cycle like for pre contest. I do appreciate all the replies here! I know I am a newbie but you guys taught me so much already! Thanks!!!!
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. poison logs gear....Legal Gear, that is!
    By poison in forum Supplement Logs
    Replies: 94
    Last Post: 10-12-2010, 03:09 PM
  2. Human Grade gear. Anyone tried this brand?
    By gamer2be08 in forum Old School Hormone Use
    Replies: 13
    Last Post: 06-17-2010, 08:18 PM
  3. PCT, What worked for you?
    By Problem in forum Post Cycle Therapy
    Replies: 4
    Last Post: 12-17-2008, 03:14 PM
Log in
Log in