sd no sides!

Page 3 of 3 First 123
  1. Registered User
    yeegits's Avatar
    Stats
    5'11"  185 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    Rep Power
    53

    Quote Originally Posted by Masciaman View Post
    yeegits, im talking about the tops to the bottles of m-stane lol, the actual capsules are clear with white powder, that wasnt the part that concerned me lol
    oh lol ok but the m-stane bottles with the black capped bottles are legit

  2. Registered User
    Masciaman's Avatar
    Stats
    6'2"  217 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    541
    Rep Power
    33284

    idk if mine are though, like i said 2 weeks in with nothing.. i had sides when i ran epi so how do i have nothing with sd? i know its a different compound but come on now lol, ordered some helladrol today.. i know thats legit and i know itll be worth the run :P gonna run short pct first though just to be safe and keep my nads in check even though my libido is still the way it was 2 weeks ago when i started haha
  3. Registered User
    yeegits's Avatar
    Stats
    5'11"  185 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    Rep Power
    53

    yea i would run a pct def to be on the safe side, sorry for what happened bro
    •   
       

  4. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    That blows
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  5. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Ok on day 12... Went from 222 to 233. Upped cals, carb and protein. Havent gained anymore from day ten
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  6. Registered User
    yeegits's Avatar
    Stats
    5'11"  185 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    Rep Power
    53

    Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Ok on day 12... Went from 222 to 233. Upped cals, carb and protein. Havent gained anymore from day ten
    airborne, you are on the transform sd extreme correct?
  7. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Yup
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  8. Registered User
    jbryand101b's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Your moms house
    Posts
    14,544
    Rep Power
    1590228

    up 11lbs in 12 days, sounds like it's working to me. thats almost a pound per day. supraphysiological?
  9. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    It is but the past 3 days I havnt gained ****
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  10. Registered User
    jbryand101b's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Your moms house
    Posts
    14,544
    Rep Power
    1590228

    thats okay. only day 13, still got 2 weeks to go.

    and you could always up it to 40mg.
  11. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    I havnt even gone to 30. I started at 20. Im thinkin 20/20/30... Seein how that treats me. If it does good maybe 40
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  12. Registered User
    Masciaman's Avatar
    Stats
    6'2"  217 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    541
    Rep Power
    33284

    im jealous airborne...
  13. Registered User
    jbryand101b's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Your moms house
    Posts
    14,544
    Rep Power
    1590228

    oh, i thought you had already bumped it to 30, well shiit, i dont know why you are complaining. now you have enough to go a 5th week at 40mg.
  14. Registered User
    vidapreta's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    5,659
    Rep Power
    3765911

    Quote Originally Posted by Husker89 View Post
    you should run a 4 weeks spawn cycle (estra 4, 9 and epistane) or just estra 4, 9 it is great bulking and strength kinda like dbol even though it is 19nor-testosterone product not a derivative of testosterone extremely close to testoserones biological structure like dbol is, u ever tried estra 4 9?
    19 nor kills my libido



    Sent from my HTC Sensation 4G using Tapatalk
  15. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Should i? Lol
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  16. Registered User
    jbryand101b's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Your moms house
    Posts
    14,544
    Rep Power
    1590228

    it is now illegal, and huskers statement is incorrect concerning dienedione (pro dienolone).

    it's a derivative of nor testosterone.

    if you can get some, it's good stuff, high risk of gyno, and drop in libido, but it works good.

    fck spawn, run dzine/pro dienolone instead if you can.
  17. Registered User
    EArch's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    469
    Rep Power
    817

    So is transform sd in doubt here? Cause I have like 5 bottles
  18. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Transform is the **** bro!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  19. Registered User
    jbryand101b's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Your moms house
    Posts
    14,544
    Rep Power
    1590228

    na, transform has a pretty good rep, havn't seen a negative review yet.
  20. Registered User
    yeegits's Avatar
    Stats
    5'11"  185 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    Rep Power
    53

    im thinking about running transform sd 30mg ed for 4 weeks, what am i gonna do with 30 pills if i do 20 mg ed???
  21. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Lol hmm
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  22. Registered User
    yeegits's Avatar
    Stats
    5'11"  185 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    Rep Power
    53

    right? or 10/20/30/30
  23. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Chill put loc dog Lmao
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  24. Registered User
    yeegits's Avatar
    Stats
    5'11"  185 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    Rep Power
    53

    Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Chill put loc dog Lmao
    what ??? lol
  25. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Out* Lmao your last pic
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  26. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Just did my first dose of 30 today and got a free tub of craze and a 12 pound bag of serious mass in mail for free ;-) I love bein Airborne42 Lmao
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  27. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Ok so umm best workout ever set PR'S across board for chest and tris. 325 bench press for 8 reps! I don't advise using Craze with sd. Bp is off charts
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  28. Registered User
    KosanFalcon's Avatar
    Stats
    5'10"  237 lbs.
    Join Date
    Feb 2012
    Age
    23
    Posts
    3
    Rep Power
    32

    Lol Nice. Sounds pretty intense. I like Nitro NCG myself, or Noxipro. Something with NCG, preferably. Haven't tried DS Craze, yet, though... I need to. I hear it's the bomb.
    I'm on some SD too, Methastadrol stacked with T13 (Max-LMG). Ran them for about 2.5 weeks at 30/90, then bumped the dose to 40/120 a couple days ago. Weight's staying pretty constant, but I'm recomping well and feeling strong as crap. I'm actually on really low cals right now too; I've been battling with some nausea for months now, and it's taken my appetite completely away. I try to get about 3k cals down most days right now.
    Sides haven't been too bad; some back pumps, but they've been worse (done SD 4 times before, no PCT when I was younger trolololol), and some acne and sweatiness, but overall pretty decent.
  29. Registered User
    punjabimunde's Avatar
    Stats
    5'11"  168 lbs.
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    california
    Posts
    4,513
    Rep Power
    461554

    40mg is too high for SD..you will get bad sides...keep it to 30mg bro...maybe you can bump to 40mg on your next SD cycle...if you won't gain as much as now..
    "Difficult things take a long time, impossible things take a little longer."
    OG Punjabi Avenger
  30. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    2nd day at 30mg no weight gain... Umm no sides... Maybe a lil lethargy but can't tell seeing how I work midnight to 8 30 full time
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  31. Registered User
    handcannon7's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    215
    Rep Power
    578

    Quote Originally Posted by punjabimunde View Post
    40mg is too high for SD..you will get bad sides...keep it to 30mg bro...maybe you can bump to 40mg on your next SD cycle...if you won't gain as much as now..
    Ive known some1 who ran it up to 60mg without much sides...also know someone who ran 2.5mg (Yes, 2.5mg...) methyl tren with virtually no physical sides but obviously some BP spikes, mental sides totally different story, bat**** crazy
    Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    2nd day at 30mg no weight gain... Umm no sides... Maybe a lil lethargy but can't tell seeing how I work midnight to 8 30 full time
    The fuk the **** is obviously fake..somehow.
  32. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    I meant since I bumped up lol I've gained 15 so far Haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  33. Registered User
    yeegits's Avatar
    Stats
    5'11"  185 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    Rep Power
    53

    Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    I meant since I bumped up lol I've gained 15 so far Haha
    so you think i should run 30/30/30/30??
  34. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Idk bout that lol maybe 20/20/30/30 lol u take sd before?
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  35. Registered User
    yeegits's Avatar
    Stats
    5'11"  185 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    Rep Power
    53

    Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Idk bout that lol maybe 20/20/30/30 lol u take sd before?
    never sd, only 1-test , 4ad
  36. Registered User
    yeegits's Avatar
    Stats
    5'11"  185 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    Rep Power
    53

    Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Just did my first dose of 30 today and got a free tub of craze and a 12 pound bag of serious mass in mail for free ;-) I love bein Airborne42 Lmao
    how do you get that for free
  37. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Connects :-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  38. Registered User
    punjabimunde's Avatar
    Stats
    5'11"  168 lbs.
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    california
    Posts
    4,513
    Rep Power
    461554

    Quote Originally Posted by Airborne42
    Connects :-)
    Connect me too bro
    "Difficult things take a long time, impossible things take a little longer."
    OG Punjabi Avenger
  39. Registered User
    Masciaman's Avatar
    Stats
    6'2"  217 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    541
    Rep Power
    33284

    id like that connect also lol!
    OEF '11-'12

    Don't be upset with the results you didn't get from the work you didn't put in.
  40. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Lmao let me see what I can do bout gettin some more goodies lol I literally own a supp shop that's not for business lol
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. HELP PLEASE T3 SIDES!
    By soontobbeast in forum Supplements
    Replies: 8
    Last Post: 02-26-2012, 12:01 PM
  2. PH sides?
    By whsktklfklf in forum Post Cycle Therapy
    Replies: 3
    Last Post: 09-29-2009, 12:27 PM
  3. DCP Sides?
    By SHaneA655 in forum Supplements
    Replies: 0
    Last Post: 04-16-2008, 12:19 AM
  4. Sides?the Real Sides Not Some Statistic!
    By WEEZYFBABY in forum Anabolics
    Replies: 11
    Last Post: 05-05-2007, 12:58 AM
  5. sides
    By tarmon8r in forum Anabolics
    Replies: 5
    Last Post: 06-16-2004, 05:57 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in

Log in