2012 cycle help

  1. New Member
    GMaN1911's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    69
    Rep Power
    99
    Level
    7
    Lv. Percent
    93.02%

    2012 cycle help


    It's time for me once again to put together a cycle and I'm really torn on what to run, looking to run stuff I haven't run before and kinda wanting to stack 3 things for a bulk
    Iv run SD, hdrol, xtren, epi, phera, bola...bola sucked for me so that's out. I was sorta leaning to having m14add in my cycle cuz I haven't run it before. So what do u guys think? I'm open to any crazy cycle suggestions

  2. Elite Member
    GeekPoop's Avatar
    Stats
    6'0"  232 lbs.
    Join Date
    Feb 2009
    Age
    27
    Posts
    5,263
    Rep Power
    234819
    Level
    51
    Lv. Percent
    92.19%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    sd into phera?
    Serious Nutrition Solutions
  3. New Member
    GMaN1911's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    69
    Rep Power
    99
    Level
    7
    Lv. Percent
    93.02%

    Quote Originally Posted by GeekPoop
    sd into phera?
    I can't find phera anywhere....phera was my favorite though
    •   
       

  4. New Member
    GMaN1911's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    69
    Rep Power
    99
    Level
    7
    Lv. Percent
    93.02%

    Maybe m14add and epi with an SD or phera kick start run m14add and epi for 6-8 weeks and SD for 3-4 weeks or phera for 4? Anything better? Or is that overkill? What's the word on trenavar? I could hold off till that's back in stock if its the bees knees haha
  5. Elite Member
    GeekPoop's Avatar
    Stats
    6'0"  232 lbs.
    Join Date
    Feb 2009
    Age
    27
    Posts
    5,263
    Rep Power
    234819
    Level
    51
    Lv. Percent
    92.19%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    oh i thought you had it.
    Serious Nutrition Solutions
  6. New Member
    GMaN1911's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    69
    Rep Power
    99
    Level
    7
    Lv. Percent
    93.02%

    Anyone else? Or maybe this can just be a thread for people to post there upcoming cycles
  7. dylangemelli's Avatar
    Stats
    6'1"  175 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    425
    Rep Power
    0
    Level
    17
    Lv. Percent
    92.22%

    maybe you could give ultradrol a try? lol you have a lot of experience here!! are you just trying to bulk?? have you run d-bol or deca? how did you like xtren?
  8. New Member
    GMaN1911's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    69
    Rep Power
    99
    Level
    7
    Lv. Percent
    93.02%

    Quote Originally Posted by dylangemelli
    maybe you could give ultradrol a try? lol you have a lot of experience here!! are you just trying to bulk?? have you run d-bol or deca? how did you like xtren?
    I liked xtren kinda hard to remember it was awhile ago I ran it, good strength increase with it. Nope haven't run deca or dbol.....my main goal is bulk ill be eating clean though just upping the calories and switching some macros....is Ultradrol a good product? Haven't found much on it. I'm picking up SD and epi for sure just wondering what else to buy just trying to lay my cycles out for the year haha
  9. New Member
    GMaN1911's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    69
    Rep Power
    99
    Level
    7
    Lv. Percent
    93.02%

    Ohh also ill be logging some vital labs stuff for you guys soon unsponsered
  10. Elite Member
    GMG760's Avatar
    Stats
    6'0"  209 lbs.
    Join Date
    Apr 2008
    Age
    31
    Posts
    6,709
    Rep Power
    4040
    Level
    53
    Lv. Percent
    87.71%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    M1T stacked with halotestin.
    ...GMG760 Version 2.0 ... Back from the dead.
  11. Diamond Member
    jbryand101b's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    14,839
    Rep Power
    2696438
    Level
    87
    Lv. Percent
    7.5%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityActivity VeteranPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by GMG760
    M1T stacked with halotestin.
    Boo yah! That's the stuff right there. Blow you the fcuk up
  12. Senior Member
    heebs10's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1,584
    Rep Power
    1155
    Level
    29
    Lv. Percent
    62.08%
    Achievements Posting Pro

    SD bridge into epi
    VO2 Max = 58.75mL/kg/min
    ~If Difficult takes a day, impossible takes a week~
    Learn Teach Lead
  13. New Member
    GMaN1911's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    69
    Rep Power
    99
    Level
    7
    Lv. Percent
    93.02%

    Quote Originally Posted by GMG760
    M1T stacked with halotestin.
    Haha yeah funny ill rip peoples heads off then ill puke my liver
  14. Elite Member
    GMG760's Avatar
    Stats
    6'0"  209 lbs.
    Join Date
    Apr 2008
    Age
    31
    Posts
    6,709
    Rep Power
    4040
    Level
    53
    Lv. Percent
    87.71%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by GMaN1911

    Haha yeah funny ill rip peoples heads off then ill puke my liver
    Well maybe no rip their heads off, maybe just bite their ear off.

    you are willing to run 3 methyls in one cycle, i figured you just didn't give a sh*t.

    if you have the need to get hyuge to the point of cycling 3 methylated Orals, why not just inject and save your body all that stress?
    ...GMG760 Version 2.0 ... Back from the dead.
  15. Senior Member
    Blergs's Avatar
    Stats
    5'8"  210 lbs.
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    2,005
    Rep Power
    179034
    Level
    36
    Lv. Percent
    66.56%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by GMaN1911 View Post
    It's time for me once again to put together a cycle and I'm really torn on what to run, looking to run stuff I haven't run before and kinda wanting to stack 3 things for a bulk
    Iv run SD, hdrol, xtren, epi, phera, bola...bola sucked for me so that's out. I was sorta leaning to having m14add in my cycle cuz I haven't run it before. So what do u guys think? I'm open to any crazy cycle suggestions
    ar enon toxic injectables an option?

    if not:

    wk1-8 1-2 serving transaderm
    wk1-8 4-6caps ed M1D black
    wk1-6 20mg Beastdrol (methyl-masterone/superdrol)
    wk5-9 HCGenerate
    LG Sciences Board Rep
    These statements have not been evaluated by the FDA, do not constitute medical advice, and are not official or authorized comments by LG Sciences, LLC.
  16. dylangemelli's Avatar
    Stats
    6'1"  175 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    425
    Rep Power
    0
    Level
    17
    Lv. Percent
    92.22%

    ultradrol is normally like a good 4th cycle... im not sure about stacking it though... ive read some good logs on it but i cannot say that I have any personal experience with it...

    Quote Originally Posted by GMaN1911 View Post
    I liked xtren kinda hard to remember it was awhile ago I ran it, good strength increase with it. Nope haven't run deca or dbol.....my main goal is bulk ill be eating clean though just upping the calories and switching some macros....is Ultradrol a good product? Haven't found much on it. I'm picking up SD and epi for sure just wondering what else to buy just trying to lay my cycles out for the year haha
  17. New Member
    GMaN1911's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    69
    Rep Power
    99
    Level
    7
    Lv. Percent
    93.02%

    Quote Originally Posted by Blergs
    ar enon toxic injectables an option?

    if not:

    wk1-8 1-2 serving transaderm
    wk1-8 4-6caps ed M1D black
    wk1-6 20mg Beastdrol (methyl-masterone/superdrol)
    wk5-9 HCGenerate
    6 weeks of superdrol? I will be taking UDCA for liver but Idk about six weeks of superdrol....would udca cut it for that? Haha or silibinin better?
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Election of 2012....Who ya got?
    By AE14 in forum Politics
    Replies: 1220
    Last Post: 12-27-2012, 11:29 PM
  2. The 2012 bug is catching on!
    By bmcjames in forum News and Articles
    Replies: 442
    Last Post: 01-21-2012, 11:35 PM
  3. AMS 2012..
    By TheBGRigatoni in forum Advanced Muscle Science
    Replies: 18
    Last Post: 01-07-2012, 12:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 12-15-2011, 10:02 PM
  5. 2012 Cycle Routines
    By Meister in forum Anabolics
    Replies: 3
    Last Post: 08-22-2011, 12:49 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Log in
Log in