Anyone ever hear of bunk AX superdrol?

  1. Anyone ever hear of bunk AX superdrol?


    OR sdrol non-responders?

    Im about to buy an opened bottle, but the guy said he didnt notice a difference on it.


  2. supposedly, but i highly doubt it.

    what do you mean, he hardly noticed it?

    the sides were supposedly very minimal and strength was off the chain.

    size gain was dependent on nutrition.

    also they recommended 10-20 mg ed...... 20mg would be the max.

  3. That is a product that you will need to be shipped to be tested. Please pm for my address and I will give proper response of the substance.
    •   
       


  4. Quote Originally Posted by liftin4fun View Post
    That is a product that you will need to be shipped to be tested. Please pm for my address and I will give proper response of the substance.
    LMAO....

  5. Haven't heard of this with the original, it should be legit. That said, I can't really trust an open bottle that someone "didn't respond to"
    Mostly answered PM's
    Don't post on my profile, I don't read that stuff, PM me instead
    <------ Hard to believe, but I wasn't on any anabolics in the avatar shot

  6. Quote Originally Posted by UnrealMachine View Post
    Haven't heard of this with the original, it should be legit. That said, I can't really trust an open bottle that someone "didn't respond to"
    "open bottle" means not the original content lol..

  7. yeah idk if i'd trust a opened bottle either. plus dude how old is this bottle?

  8. Quote Originally Posted by gamer2be08 View Post
    "open bottle" means not the original content lol..
    not true

    do you trust the seller or not? thats the million dollar question.

    did he open a factory sealed bottle? would be the next question.

  9. Quote Originally Posted by Kristofer68SS View Post
    not true

    do you trust the seller or not? thats the million dollar question.

    did he open a factory sealed bottle? would be the next question.
    Or did a bud of the seller give the seller an already opened bottle of superdrol .. Whom he gave to his bud..

  10. dlucks- i got some opened beastdrol if your interested.

    I opened the container.

    On the dirt cheap if you log it.

    PM me if interested.

  11. Quote Originally Posted by Kristofer68SS View Post
    dlucks- i got some opened beastdrol if your interested.

    I opened the container.

    On the dirt cheap if you log it.

    PM me if interested.
    Kris is legit!

  12. hell yea OP, get yo hands on that beast!!!!

  13. Dlucks are you buying the AX SD to run a cycle or for nostalgia?

  14. Quote Originally Posted by Kristofer68SS View Post
    supposedly, but i highly doubt it.

    what do you mean, he hardly noticed it?

    the sides were supposedly very minimal and strength was off the chain.

    size gain was dependent on nutrition.

    also they recommended 10-20 mg ed...... 20mg would be the max.
    He said no gains, just lethargic. When I took sdrol I responded within 5 days so I'll be able to tell if its legit.

    Quote Originally Posted by BarbellBeast View Post
    yeah idk if i'd trust a opened bottle either. plus dude how old is this bottle?
    exp was late 2008, they usually last a while after

    Quote Originally Posted by Kristofer68SS View Post
    not true

    do you trust the seller or not? thats the million dollar question.

    did he open a factory sealed bottle? would be the next question.
    ehh its hard to tell with some people, but for the price I doubt he would put other pill in there.

    Quote Originally Posted by Kristofer68SS View Post
    dlucks- i got some opened beastdrol if your interested.

    I opened the container.

    On the dirt cheap if you log it.

    PM me if interested.
    lol PM if youre serious

    Quote Originally Posted by BarbellBeast View Post
    hell yea OP, get yo hands on that beast!!!!
    I bought it, I'll run it in a couple of weeks!

    Quote Originally Posted by Kristofer68SS View Post
    Dlucks are you buying the AX SD to run a cycle or for nostalgia?
    haha for both
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Is it teh bunk?
    By Trento in forum Old School Hormone Use
    Replies: 9
    Last Post: 11-16-2010, 04:50 AM
  2. M-Drol Bunk?
    By Stepss in forum Anabolics
    Replies: 88
    Last Post: 09-12-2010, 07:07 PM
  3. Bunk IGF-1 LR3!!!
    By elcid2007 in forum IGF-1/GH
    Replies: 7
    Last Post: 07-31-2010, 08:26 PM
Log in
Log in