Good Epistane Clone

Page 1 of 2 12 Last
  1. Good Epistane Clone


    Need a good Epistane clone been looking at the IBE Epistane ( is it good quality??) but want more choices.


  2. Epistane or E stane from CEL

    used both in my latest cycle. Love them both. Strength increases were more than expected.
    **** Line @ NUTRAPLANET

    All posts are for entertainment purposes only.

    Need2slin... NOM NOM NOM :yup:

  3. Epistrong is a decant from what I have read. i have used IBE's and CEL in past cycles
    •   
       


  4. E Stane is discontinued cant find it anywhere.. and the Epistane your talking about is the one from IBE right?? If so whats your opinion on it?

  5. Both compounds I mentioned can be found if searched for....
    **** Line @ NUTRAPLANET

    All posts are for entertainment purposes only.

    Need2slin... NOM NOM NOM :yup:

  6. Quote Originally Posted by GSMachinist View Post
    E Stane is discontinued cant find it anywhere.. and the Epistane your talking about is the one from IBE right?? If so whats your opinion on it?
    Its good stuff but I am a fan of CEL products myself. Their stuff has never treated me wrong.

  7. Quote Originally Posted by SouthernCharm View Post
    Both compounds I mentioned can be found if searched for....
    Damn could only find IBE Epistane when googled it and E Stane either out of stock or discontinued? Well i guess IBE Epistane it is, now to go look for reviews on it.

  8. i've heard transform epi is the same raws as purus labs. supposed to be 99.9% pure. not sure if this is legit though?

    good luck

  9. Epi Xtreme from Iron Labs is 29.99. I haven't tried anything from Iron Labs but know folks who have and have said good things (including people on this sight) I did not respond at all to IBE Epistane but that just may be me and epi no matter what the brand.

  10. Myopharma's epibolin . Can still find plenty of that and it is definitely legit.

  11. just go with IBE, the CEL e stane is tough to find.

  12. I like the Epi-Strong because it's 15MG per capsule, as opposed to 10MG you get in Epistane, Havoc etc.

  13. Quote Originally Posted by Messor View Post
    I like the Epi-Strong because it's 15MG per capsule, as opposed to 10MG you get in Epistane, Havoc etc.
    Same goes with the epibolin.. Definitely convenient.

  14. There's a pretty cheap one i found called transform epi that's supposed to be legit

  15. methyl e by est- I have used it in both of my 2 cycles to date with grate results


    in a bulk )my very first) i gained 9-10 lbs and kept all of it

    in this more recent cut

    body weight stayed at 212 while I kept getting leaner and leaner
    Test e/dbol/epi/winnie
    http://anabolicminds.com/forum/cycle-info/164764-schwellington-has-been.html

  16. Using Epi-strong right now.. pretty damn good.

  17. Quote Originally Posted by schwellington View Post
    methyl e by est- I have used it in both of my 2 cycles to date with grate results


    I've heard good things about est's ph's too

  18. So is methyl e good quality stuff?

  19. yeah methyl-e used it twice both with great results
    Test e/dbol/epi/winnie
    http://anabolicminds.com/forum/cycle-info/164764-schwellington-has-been.html

  20. **** methyl-e, i hated it had to super dose it to notice anything. IBE's worked amazingly well for me though

  21. have yall herad about Myopharma Epibolin
  22. Cassavus
    Cassavus's Avatar

    ^^Never heard of that one. I used IBE Epi and had a great cycle. Got plans to be using it again real soon.

  23. Epistane by IBE discontinued.
  24. Cassavus
    Cassavus's Avatar

    Quote Originally Posted by GSMachinist View Post
    Epistane by IBE discontinued.
    Maybe so, but if you look around you can still pick some up.

  25. lol hook me up with some places for ibe pm me.

  26. Epi-Strong is the next one I would buy or Havoc.

    I had good results with EFX by Performance Design but Im sure it would be hard to find any of that since it was only a short run.
  27. Cassavus
    Cassavus's Avatar

    Quote Originally Posted by Tomahawk88 View Post
    Epi-Strong is the next one I would buy or Havoc.
    I would second that. In fact, if I come to the point that I can't get my IBE Epi, I'll end up going for the Epi Strong.

  28. try epi-strong not only is the price right, but they are 15mg caps, not 10mg

  29. I hear alot about epi strong. I have used ibe with success. Though from what I hear transform supplements is suppossed to be as high quality as it gets. I bought 3 of their bottles from a limited run. Though I think ******* still may have some.

  30. Alright found my epi well now im a run a 6 week sd to epi bridge like this
    SD:20/20/20/30/ 0/ 0
    EP: 0/ 0/30/45/60/60

    One question would running 1250mg of milk thistle a day be too much and if so then how much mg per day??
    And what time of day should i take them?

  31. I've been looking for a cheap place to get epi-strong...

  32. Quote Originally Posted by GSMachinist View Post
    Alright found my epi well now im a run a 6 week sd to epi bridge like this
    SD:20/20/20/30/ 0/ 0
    EP: 0/ 0/30/45/60/60

    One question would running 1250mg of milk thistle a day be too much and if so then how much mg per day??
    And what time of day should i take them?

    1250mg is probably not enough. especially since most milk thistle products have like an 8% absorption rate.


    if you're gonna use the crappy nature value caps, i would do like 4g a day
    For me, the action IS the juice.

  33. Quote Originally Posted by GSMachinist View Post
    Alright found my epi well now im a run a 6 week sd to epi bridge like this
    SD:20/20/20/30/ 0/ 0
    EP: 0/ 0/30/45/60/60

    One question would running 1250mg of milk thistle a day be too much and if so then how much mg per day??
    And what time of day should i take them?

    1250mg is probably not enough. especially since most milk thistle products have like an 8% absorption rate.


    if you're gonna use the crappy nature valley( or spring valley? cant remember) caps at walmart, i would do like 4g a day
    For me, the action IS the juice.

  34. LOL wtf thats exactley were i was going to get them at lol... somebody know a good brand of MT??

  35. Quote Originally Posted by GSMachinist View Post
    LOL wtf thats exactley were i was going to get them at lol... somebody know a good brand of MT??
    Could also get LiverJuice.

  36. NAC, ALA and MT.... That's my liver stack bro it's cheap! Just gotta look around, and keep the dosages high (MT anyway)
    **** Line @ NUTRAPLANET

    All posts are for entertainment purposes only.

    Need2slin... NOM NOM NOM :yup:

  37. WTF!!!! Why is Epistane banned FML!!!!!! Anyone know the next best Epi clone need some for my next cutting cycle??

  38. i've ran an epi-strong cycle with great results and just finished an epivar cycle with good results as well. epivar says 18mg per capsule and is priced right. epi just destroys my libido though. not sure if i will do it again. just purchased some m-lmg and am going to cycle that next. i do have some epi left over and was thinking to stack except my girl does enjoy a strong libido. damnit!

  39. My bad i meant Epi-Strong.. lol

  40. Any other suggestions?? im thinking of going wih epivar
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. cheapest epistane clone?
    By Kaydoh in forum Anabolics
    Replies: 2
    Last Post: 05-31-2010, 05:50 PM
  2. Epistane Clone anyone?
    By Rommel65 in forum Anabolics
    Replies: 1
    Last Post: 01-29-2010, 11:26 AM
  3. 1st cysle, E-max-Epistane Clone
    By luclyluciano in forum Supplement Logs
    Replies: 62
    Last Post: 05-21-2008, 10:31 PM
  4. epistane clone bunk?
    By MarBaSxx in forum Anabolics
    Replies: 38
    Last Post: 05-12-2008, 08:44 PM
  5. E-MAX by juggernaut, Epistane Clone
    By luclyluciano in forum 35 and Older
    Replies: 2
    Last Post: 04-08-2008, 01:30 PM
Log in
Log in