First meet today

Page 2 of 4 First 1234 Last

  1. Quote Originally Posted by Lukef2000 View Post
    I wish the snap i train at was as cool as yours


    lol!!!! thanks , i try
    NLA PERFORMANCE
    www.nlaperformance.com

    Choice of Champions!!!


  2. Quote Originally Posted by power205 View Post

    lol!!!! thanks , i try
    I train at a Y! Lol! I'm just waiting for them to kick me out for using chalk lol
    •   
       


  3. Sorry no updates times have been shot so I haven't gymed and been eating right at all. Starting the 30 all will go back to normal. I've been in north Carolina due to family issues

  4. Haven't been lifting much this past month with my back/traveling. But I lifted back today. Dident do much just 7 sets of Deads and some lat pull downs. I'm trying to slowly rebuild my strength back up. Today 315 was hard to grip.

  5. keep it up bro...
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by thyrod View Post
    Haven't been lifting much this past month with my back/traveling. But I lifted back today. Dident do much just 7 sets of Deads and some lat pull downs. I'm trying to slowly rebuild my strength back up. Today 315 was hard to grip.


    Have for of us competing in 3 weeks in Mesa Bro.. You should come hang with us..




    NLA is Team POWER & inTENsity approved
    NLA PERFORMANCE
    www.nlaperformance.com

    Choice of Champions!!!

  7. I really enjoy meets so yeah I got
    You on fb. So I'll message you there for details.

  8. Quote Originally Posted by thyrod View Post
    I really enjoy meets so yeah I got
    You on fb. So I'll message you there for details.

    LOL i didnt know we were FB friends!!



    NLA is Team POWER & inTENsity approved
    NLA PERFORMANCE
    www.nlaperformance.com

    Choice of Champions!!!

  9. Did legs today for the first time in awhile.
    135x12
    185x8
    185x6
    225x6
    245x6
    185x10
    Then straight leg dl
    135x8(3 sets)

    Dead lifts
    225x8
    225x8
    275x6

    Leg sled 3sets of 8 with 3 plates

    Leg exstension 3 sets of 8

    Hami machine 2 sets of 8

    Good workout after the Deads I puked.

  10. Quote Originally Posted by thyrod View Post
    Did legs today for the first time in awhile.
    135x12
    185x8
    185x6
    225x6
    245x6
    185x10
    Then straight leg dl
    135x8(3 sets)

    Dead lifts
    225x8
    225x8
    275x6

    Leg sled 3sets of 8 with 3 plates

    Leg exstension 3 sets of 8

    Hami machine 2 sets of 8

    Good workout after the Deads I puked.

    Good Job Bro!!! Keep pushing and lets hit the paltform this yr together!!!




    NLA is Team POWER & inTENsity approved
    NLA PERFORMANCE
    www.nlaperformance.com

    Choice of Champions!!!

  11. Hey bro, I'm subbing along! I love powerlifting and you got some good numbers there!

    Just one question...

    If you want to compete why not try a Powerlifting template for lifting? Some 5/3/1 or a West Side variation?
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  12. Damn, I was hoping no one would of ask me that.
    Meh idk I like to lift what I like to lift. I've actually never followed a routine.
    Yeah jon that'll be awesome.

  13. Quote Originally Posted by thyrod View Post
    Damn, I was hoping no one would of ask me that.
    Meh idk I like to lift what I like to lift. I've actually never followed a routine.
    Yeah jon that'll be awesome.
    That's cool man, most of this is really having fun IMO, you don't get to cash in gym time hours (experience hours) by just doing everything you are told or a preset template. If you enjoy it and like it , and heck if it works for you just keep at it and enjoy! My question was simply because I do follow a West Side variation and I like knowing what other Powerlifters do to improve their big 3 , and also become stronger all-around.
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  14. Quote Originally Posted by power205 View Post

    Good Job Bro!!! Keep pushing and lets hit the paltform this yr together!!!

    NLA is Team POWER & inTENsity approved
    For the dead lifts you said my stance was to far apart. When I dl today I kept my feet closer togther and straight. Is that correct

  15. Quote Originally Posted by thyrod View Post
    For the dead lifts you said my stance was to far apart. When I dl today I kept my feet closer togther and straight. Is that correct


    Closer & toes turned out!!!


    When you come to my club i will work with you on all 3 lifts!!!


    NLA is Team POWER & inTENsity approved
    NLA PERFORMANCE
    www.nlaperformance.com

    Choice of Champions!!!

  16. Thanks Jon. I'm looking forward to get some guidance from you

  17. Quote Originally Posted by thyrod View Post
    Thanks Jon. I'm looking forward to get some guidance from you

    Not a prob Bro~~ My job is making ppl champions!!! It the P & I way!!!



    NLA is Team POWER & inTENsity approved
    NLA PERFORMANCE
    www.nlaperformance.com

    Choice of Champions!!!

  18. Quote Originally Posted by power205 View Post

    Not a prob Bro~~ My job is making ppl champions!!! It the P & I way!!!

    NLA is Team POWER & inTENsity approved
    Haha, well the for the past 2 days my legs have been so ****en sore. Last night I dident sleep, well I'm trying to right now(insomnia)

  19. Quote Originally Posted by thyrod View Post
    Haha, well the for the past 2 days my legs have been so ****en sore. Last night I dident sleep, well I'm trying to right now(insomnia)
    Ya i stayed up 40 hours the past 2 days.. We are shoot a movie. You want to be an extra?? i need peeps!!


    NLA is Team POWER & inTENsity approved
    NLA PERFORMANCE
    www.nlaperformance.com

    Choice of Champions!!!

  20. Yeah gladly!!

    What's the movie about?

  21. Cheat
    145x20
    185x8
    225x4
    245x3
    245x1 (3 sets of this)
    225x2
    225x1
    185x6

    Today me and my gf where really just working on form and keeping the bar leveled and lowering it down just below the nipples.

    Db incline
    75x6
    90x4
    100x2

    Cables

    60x10
    80x10
    100x5
    120x5


    Db bench
    75x6(2 sets for failure)

    Flys
    2 sets

    My
    Shoulder was irritating me a bit from trying to fix my form.

  22. Do any of you guys change up routine regularly? I always start out with the same.
    Ex) cheat - bench
    Back - bent over rows BB
    Legs- squats
    Shoulders - smith machine

  23. Quote Originally Posted by thyrod View Post
    Do any of you guys change up routine regularly? I always start out with the same.
    Ex) cheat - bench
    Back - bent over rows BB
    Legs- squats
    Shoulders - smith machine



    For my clients they will never do the same workout twice!!! For myself if i am getting ready for a meet i always start with major lift but rotate my assistance every week!!



    NLA is Team POWER & inTENsity approved
    NLA PERFORMANCE
    www.nlaperformance.com

    Choice of Champions!!!

  24. Maybe start doing dumbells again?

  25. Quote Originally Posted by power205

    Closer & toes turned out!!!

    When you come to my club i will work with you on all 3 lifts!!!

    NLA is Team POWER & inTENsity approved
    That's awesome right there.

    Sent from my iPhone using Am.com
    ADVANCED MUSCLE SCIENCE
    Strongest On The Market
    RECOVERBRO: Est. Post #3222
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. guyfromkop2's first meet
    By guyfromkop2 in forum Powerlifting/Strongman
    Replies: 30
    Last Post: 08-01-2006, 06:33 PM
  2. Had a meet today
    By NickW in forum Powerlifting/Strongman
    Replies: 16
    Last Post: 02-01-2006, 10:26 AM
  3. got my first handgun today
    By Beelzebub in forum General Chat
    Replies: 114
    Last Post: 11-11-2005, 09:58 PM
  4. Started first cycle today
    By Gethuge in forum Cycle Logs
    Replies: 55
    Last Post: 01-16-2005, 08:17 AM
  5. It's official! We bought our first house today!
    By windwords7 in forum General Chat
    Replies: 26
    Last Post: 08-08-2003, 08:08 PM
Log in
Log in