Epistane? Superdrol?

  1. Banned
    nyankees278's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    11
    Rep Power
    0

    Epistane? Superdrol?


    ive havent found any before and after espitane pics....anyone kno where i can find them? also havent found any good sd pics...i wanna see some where people get vascular from the epsitane and some serious mass packed on from sd..thanks

  2. Registered User
    semiautoloco4's Avatar
    Stats
    5'8"  180 lbs.
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Jersey
    Age
    26
    Posts
    20
    Rep Power
    89

    go wit superdrol for bulking epistane?havoc if u wana cut
  3. Registered User
    warren's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    234
    Rep Power
    196

    what is superdrol? a ds ? never heard of it, i dunno if its just because im from uk and its not that common over here.

    warren
    •   
       

  4. Registered User
    Australian made's Avatar
    Stats
    6'2"  213 lbs.
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    London
    Age
    30
    Posts
    3,160
    Rep Power
    4319

    Quote Originally Posted by warren View Post
    what is superdrol? a ds ? never heard of it, i dunno if its just because im from uk and its not that common over here.

    warren
    never heard of superdrol? such a newbie warren ha!

    yeah its a roid, well PH actually. Also known as M-drol.
  5. Registered User
    warren's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    234
    Rep Power
    196

    dont now how long you have been in uk austrailianmade , but is it common over here? on the ukm site they seem to b0ll0x off all such products saying they are a waste of time, but yet the said that about my stack and im loving it.

    dont know how much to follow your advise tho australianmade you seem to have made some silly choices

    cough** man utd **cough hahaha just messing
  6. Registered User
    Australian made's Avatar
    Stats
    6'2"  213 lbs.
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    London
    Age
    30
    Posts
    3,160
    Rep Power
    4319

    you suggesting i should follow those not-quite-good-enoughs that you follow hey!!
    Do a simple search on Superdrol and see what im talking about. ITs certainly not something to be taking lightly. One of the strongest things out there on the market.

    UKMuscle? is that the site?
  7. Registered User
    warren's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    234
    Rep Power
    196

    yea mate its a site, its ok too. and yeah i suggest you follow a real team like te one i do or even better just follow THE one i do lol.

    cool i might have a browse into the superdrol but sounds too strong for me im not looking to take anything to strong but research cant hurt, plus i read alot of posts saying jw was very strong but i dont feel it too much.
  8. Registered User
    Australian made's Avatar
    Stats
    6'2"  213 lbs.
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    London
    Age
    30
    Posts
    3,160
    Rep Power
    4319

    Seriously stay well away from superdrol for a while. im gunn check out this site.
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Replies: 3
    Last Post: 10-31-2011, 03:14 PM
  2. epistane/superdrol
    By taylorferg in forum Supplements
    Replies: 1
    Last Post: 05-03-2011, 10:14 PM
  3. Replies: 0
    Last Post: 04-23-2009, 03:14 PM
  4. Superdrol+Epistane?
    By oakchest in forum Anabolics
    Replies: 14
    Last Post: 01-20-2009, 12:31 AM
  5. DRYEST: Epistane, Superdrol or M1T?
    By P4D2A022 in forum Anabolics
    Replies: 26
    Last Post: 06-24-2007, 06:41 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in

Log in