Superbeast mode. test e, eq, dbol.

Page 13 of 16 First ... 81112131415 ... Last
  1. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Thank u guys!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  2. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Thank u guys!
    seriously though, hop on youtube and search intramuscular injections. there's a few on there that are pretty good that cover the main 3 areas you'll stick your pins.
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  3. Registered User
    csa2179's Avatar
    Stats
    6'1"  222 lbs.
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    2,936
    Rep Power
    234809

    Yeah mast is pricy, so is provion. But the dht will really help with preventing sides. Plus it has some pretty awesome effects it's self. 6 vials would last 8 weeks at 700mg per week. U could always lower the dose. It will be ur first time using it. I'd run mast/tren/test at 50mg Ed. That will save. That gives u 20 days per vial. So ud only need 3 vials of tren and three vials of mast.

    U can run stano as long as u want. Probably doesn't do much after 12 weeks but idk for sure. Im running AH for 12 weeks at 6 caps aday.
    Christopher
    http://anabolicminds.com/forum/old-school-hormone/239904-csa2179s-hulk-mirror.html#post4289751
    •   
       

  4. Registered User
    technique88's Avatar
    Stats
    5'10"  225 lbs.
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,203
    Rep Power
    179617

    Quote Originally Posted by csa2179
    Yeah mast is pricy, so is provion. But the dht will really help with preventing sides. Plus it has some pretty awesome effects it's self. 6 vials would last 8 weeks at 700mg per week. U could always lower the dose. It will be ur first time using it. I'd run mast/tren/test at 50mg Ed. That will save. That gives u 20 days per vial. So ud only need 3 vials of tren and three vials of mast.

    U can run stano as long as u want. Probably doesn't do much after 12 weeks but idk for sure. Im running AH for 12 weeks at 6 caps aday.
    What about epistane as a DHT base for tren?
    My muscles are pharmaceutically enhanced.
  5. Registered User
    csa2179's Avatar
    Stats
    6'1"  222 lbs.
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    2,936
    Rep Power
    234809

    Well I'm bridging my tren into epi. I didn't want to run them at the same time cuz its my first time running tren. The AH was decided upon cuz I figure any time Ill run tren I'll run some form of dht
    Christopher
    http://anabolicminds.com/forum/old-school-hormone/239904-csa2179s-hulk-mirror.html#post4289751
  6. Registered User
    technique88's Avatar
    Stats
    5'10"  225 lbs.
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,203
    Rep Power
    179617

    Quote Originally Posted by csa2179
    Well I'm bridging my tren into epi. I didn't want to run them at the same time cuz its my first time running tren. The AH was decided upon cuz I figure any time Ill run tren I'll run some form of dht
    That's where I am with running epi, I want to see tren by itself especially because I've never ran epi before. I wish AH was buy one get one free instead of AB
    My muscles are pharmaceutically enhanced.
  7. Registered User
    csa2179's Avatar
    Stats
    6'1"  222 lbs.
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    2,936
    Rep Power
    234809

    Start taking epi two weeks before u finish tren. That way it has kicked in right as the tren is clearing. That's what I'm doing
    Christopher
    http://anabolicminds.com/forum/old-school-hormone/239904-csa2179s-hulk-mirror.html#post4289751
  8. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quote Originally Posted by csa2179
    Start taking epi two weeks before u finish tren. That way it has kicked in right as the tren is clearing. That's what I'm doing
    I hate epi. Even at low doses it dries my joints.
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  9. Registered User
    csa2179's Avatar
    Stats
    6'1"  222 lbs.
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    2,936
    Rep Power
    234809

    Yeah im two weeks in and been have my joints pop everytime I move
    Christopher
    http://anabolicminds.com/forum/old-school-hormone/239904-csa2179s-hulk-mirror.html#post4289751
  10. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quick update, still have something nasty going on. Im starting to worry its a sinus infection since my head is so clogged and not draining.
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  11. Big Baller
    msrider's Avatar
    Stats
    6'2"  220 lbs.
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    united states
    Posts
    2,911
    Rep Power
    1378548

    Quote Originally Posted by superbeast668
    Quick update, still have something nasty going on. Im starting to worry its a sinus infection since my head is so clogged and not draining.
    Sinus infections are the worst bro, hope u get better homi!
  12. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quote Originally Posted by msrider

    Sinus infections are the worst bro, hope u get better homi!
    Its messed up im actually raging over it lmao.
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  13. Big Baller
    msrider's Avatar
    Stats
    6'2"  220 lbs.
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    united states
    Posts
    2,911
    Rep Power
    1378548

    Quote Originally Posted by superbeast668

    Its messed up im actually raging over it lmao.
    Haha we will take any kind of motivation my friend.
  14. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quote Originally Posted by msrider

    Haha we will take any kind of motivation my friend.
    Lol true that. On a bright note, with being sick ive leaned out big time from lack of food!
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  15. Big Baller
    msrider's Avatar
    Stats
    6'2"  220 lbs.
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    united states
    Posts
    2,911
    Rep Power
    1378548

    Quote Originally Posted by superbeast668

    Lol true that. On a bright note, with being sick ive leaned out big time from lack of food!
    I bet! That is a perk. Atleast your keeping your head up. I don't usualy get sick but when I do it gets me down bad. You will bounce back quickly I'm sure.
  16. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quote Originally Posted by msrider

    I bet! That is a perk. Atleast your keeping your head up. I don't usualy get sick but when I do it gets me down bad. You will bounce back quickly I'm sure.
    I havent been sick in over a year. Since ive quit smoking and drinking my health has been impeccable.
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  17. Registered User
    howwedo107's Avatar
    Stats
    5'8"  200 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    5,306
    Rep Power
    1941541

    Get better homie! I hate being sick
    Email me for free prodigy samples
    Ricky@pni-online.com
    www.pni-online.com
  18. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quote Originally Posted by howwedo107
    Get better homie! I hate being sick
    Im working at it! This ones rough. How's your situation on the home front?
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  19. Registered User
    howwedo107's Avatar
    Stats
    5'8"  200 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    5,306
    Rep Power
    1941541

    Quote Originally Posted by superbeast668

    Im working at it! This ones rough. How's your situation on the home front?
    Good...taking it one day at a time...at least it's curbing my appetite lol
    Email me for free prodigy samples
    Ricky@pni-online.com
    www.pni-online.com
  20. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quote Originally Posted by howwedo107 View Post
    Good...taking it one day at a time...at least it's curbing my appetite lol
    i dont know if thats good or bad. a mans gotta eat. hope she comes to her senses bro. i hate when they turn and try to shut you out like that.
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  21. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Appetite is starting to return, today I've been on a see food diet. Hopefully I'll be good to go in the next few days! :-)
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  22. Registered User
    bcazo's Avatar
    Stats
    5'11"  212 lbs.
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    NJ
    Age
    38
    Posts
    6,578
    Rep Power
    2853442

    Quote Originally Posted by superbeast668 View Post
    Appetite is starting to return, today I've been on a see food diet. Hopefully I'll be good to go in the next few days! :-)
    Good to hear! Better get moving before I catch up to you!!! LOL
  23. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quote Originally Posted by bcazo

    Good to hear! Better get moving before I catch up to you!!! LOL
    LOL you already have a few bigger lifts bro! The test is kicking HARD now though.I expect some bigger lifts
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  24. Registered User
    technique88's Avatar
    Stats
    5'10"  225 lbs.
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,203
    Rep Power
    179617

    Quote Originally Posted by superbeast668

    LOL you already have a few bigger lifts bro! The test is kicking HARD now though.I expect some bigger lifts
    I love the strength gains from test! Honestly it was mind blowing.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.
  25. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quote Originally Posted by technique88

    I love the strength gains from test! Honestly it was mind blowing.
    I like to get blown
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  26. Registered User
    LiveToLift's Avatar
    Stats
    5'9"  185 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    13,349
    Rep Power
    9540852

    Quote Originally Posted by superbeast668 View Post
    I like to get blown
    You have no idea..... I have a few crutch's myself.. LMAO
    PES Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience
  27. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quote Originally Posted by LiveToLift

    You have no idea..... I have to blow dudes LMAO
    Ltl wtf?!
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  28. Big Baller
    msrider's Avatar
    Stats
    6'2"  220 lbs.
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    united states
    Posts
    2,911
    Rep Power
    1378548

    This thread is getting weird lol well I got blown today before I worked out, then got blown up at da gym. Haha!
  29. Registered User
    howwedo107's Avatar
    Stats
    5'8"  200 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    5,306
    Rep Power
    1941541

    Quote Originally Posted by superbeast668
    Appetite is starting to return, today I've been on a see food diet. Hopefully I'll be good to go in the next few days! :-)
    Nice broski glad to see its back!
    Email me for free prodigy samples
    Ricky@pni-online.com
    www.pni-online.com
  30. Registered User
    technique88's Avatar
    Stats
    5'10"  225 lbs.
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,203
    Rep Power
    179617

    Quote Originally Posted by msrider
    This thread is getting weird lol well I got blown today before I worked out, then got blown up at da gym. Haha!
    I it a good morning blown today
    My muscles are pharmaceutically enhanced.
  31. Big Baller
    msrider's Avatar
    Stats
    6'2"  220 lbs.
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    united states
    Posts
    2,911
    Rep Power
    1378548

    Quote Originally Posted by technique88

    I it a good morning blown today
    Always a good day when were getting blown bro
  32. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quote Originally Posted by msrider

    Always a good day when were getting blown by a bro
    Wtf?!
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  33. Registered User
    technique88's Avatar
    Stats
    5'10"  225 lbs.
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,203
    Rep Power
    179617

    Quote Originally Posted by superbeast668

    Wtf?!
    Lmfao! Gross!
    My muscles are pharmaceutically enhanced.
  34. Registered User
    Airborne42's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Oregon
    Posts
    15,519
    Rep Power
    3726231

    Yea wtf bro tmi
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  35. Big Baller
    msrider's Avatar
    Stats
    6'2"  220 lbs.
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    united states
    Posts
    2,911
    Rep Power
    1378548

    Quote Originally Posted by superbeast668

    Wtf?!
    lol holy **** I totaly ****ed that up bro's. My bad not what I meant
  36. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quote Originally Posted by msrider

    lol holy **** I totaly ****ed that up bro's. My bad not what I meant
    Lolol you got quote edited bro..
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  37. Big Baller
    msrider's Avatar
    Stats
    6'2"  220 lbs.
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    united states
    Posts
    2,911
    Rep Power
    1378548

    Quote Originally Posted by superbeast668

    Lolol you got quote edited bro..
    No ****, wish there was a spell check or something. Haha
  38. Big Baller
    msrider's Avatar
    Stats
    6'2"  220 lbs.
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    united states
    Posts
    2,911
    Rep Power
    1378548

    Hellz yeah! My Cardinals are moving on. Gunna woop the nationals ass!
  39. Registered User
    howwedo107's Avatar
    Stats
    5'8"  200 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    5,306
    Rep Power
    1941541

    This threads great...(don't ****ing quote me I'm on test.....)
    Email me for free prodigy samples
    Ricky@pni-online.com
    www.pni-online.com
  40. Registered User
    superbeast668's Avatar
    Stats
    5'10"  245 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,316
    Rep Power
    2377105

    Quote Originally Posted by howwedo107
    I love hairy man ass... hate women...(don't ****ing quote me I'm on test.....)
    Wow ricky. Roid rage a bit?
    Orbitnutrition.com for all your supplement needs! Any questions about our products? Ask me! I can help!
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Finshed Test/Deca, onto Test/EQ...Dbol question
    By orangutan in forum Anabolics
    Replies: 4
    Last Post: 10-15-2009, 03:11 PM
  2. Test E / Eq / Tren E / Dbol
    By mr b in forum Anabolics
    Replies: 4
    Last Post: 06-16-2009, 05:26 PM
  3. winter bulker: test + EQ+ Dbol
    By mass_builder in forum Cycle Info
    Replies: 23
    Last Post: 03-21-2005, 04:37 PM
  4. Test E/ EQ batch
    By GYM1 in forum Anabolics
    Replies: 3
    Last Post: 11-26-2003, 12:57 PM
  5. Do you perfer to frontload test or use dbol?
    By JBlaze in forum Anabolics
    Replies: 6
    Last Post: 05-08-2003, 10:16 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in

Log in