Problem with my order!

  1. Problem with my order!


    Hi

    I ordered my products on the 5th of Jan and just received them today because I was waiting on the DCP and Im also in Australia so it takes longer to ship.

    The problem is I ordered the bulk 500g Leucine and I received a 100g tub

    My order number is 129092 so if anyone from NutraPlanet could contact me Id appreciate it.

    This has never happened before and I've order from Nutra 10+ times so I dont know what to do thats why I started the thread.

    Do I get a replacement or just a voucher?


  2. hey.

    do me a favor an forward me all the info, and we will get this cleared up.

    thanks
    TEAM GET DIESEL

    GET DIESEL NUTRITION | SINCE 2002 | GETDIESEL.COM
    Like us on Facebook: GET DIESEL Facebook Page

  3. man, it's so early I glanced right over your order number.

    looking into it as we speak

    ae
    TEAM GET DIESEL

    GET DIESEL NUTRITION | SINCE 2002 | GETDIESEL.COM
    Like us on Facebook: GET DIESEL Facebook Page
    •   
       


  4. edit:
    double post
    TEAM GET DIESEL

    GET DIESEL NUTRITION | SINCE 2002 | GETDIESEL.COM
    Like us on Facebook: GET DIESEL Facebook Page

  5. Just waiting on word, will post as soon as I find out
    TEAM GET DIESEL

    GET DIESEL NUTRITION | SINCE 2002 | GETDIESEL.COM
    Like us on Facebook: GET DIESEL Facebook Page

  6. Quote Originally Posted by AE14 View Post
    Just waiting on word, will post as soon as I find out
    Hi

    I realise it could of been a simple mistake because I did order a few other things in 100g (GMS & L-Tyrosine) so thats why they might of been mixed up.

    Thanks for your help.

  7. no worries, just waiting on an update
    TEAM GET DIESEL

    GET DIESEL NUTRITION | SINCE 2002 | GETDIESEL.COM
    Like us on Facebook: GET DIESEL Facebook Page

  8. Quote Originally Posted by ChooseLife View Post
    Hi

    I ordered my products on the 5th of Jan and just received them today because I was waiting on the DCP and Im also in Australia so it takes longer to ship.

    The problem is I ordered the bulk 500g Leucine and I received a 100g tub

    My order number is 129092 so if anyone from NutraPlanet could contact me Id appreciate it.

    This has never happened before and I've order from Nutra 10+ times so I dont know what to do thats why I started the thread.

    Do I get a replacement or just a voucher?

    Thanks for your patience and we apologize for the inconvenience. On any future customer service related event, please email our customer service staff at support@nutraplanet.com, which will provide you with the fastest and most prompt response.

    I went ahead and refunded your house account for the L-Leucine 500 grams you purchased, in the amount of $14.39. Therefore, during checkout of your next order, you will notice an icon appear, stating that you have $14.39 in pending store credit. In the icon, type in how much you would like valued (up to $14.39), proceed through checkout, and the amount will then be deducted from the total amount due. To help further alleviate your inconvenience, please keep the 100 grams unit, free of cost.

    Thanks again for your patience, understanding, and for choosing NutraPlanet!
    Nice Products, Nice Prices, Nice People, No Problems....NutraPlanet.com!....Welcome to our World!

  9. Quote Originally Posted by NutraPlanet CS View Post
    Thanks for your patience and we apologize for the inconvenience. On any future customer service related event, please email our customer service staff at support@nutraplanet.com, which will provide you with the fastest and most prompt response.

    I went ahead and refunded your house account for the L-Leucine 500 grams you purchased, in the amount of $14.39. Therefore, during checkout of your next order, you will notice an icon appear, stating that you have $14.39 in pending store credit. In the icon, type in how much you would like valued (up to $14.39), proceed through checkout, and the amount will then be deducted from the total amount due. To help further alleviate your inconvenience, please keep the 100 grams unit, free of cost.

    Thanks again for your patience, understanding, and for choosing NutraPlanet!
    Nutraplanet is really OUTSTANDING!!


  10. GO PLANET!

  11. Thanks again
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Order problem
    By jherman08 in forum Nutraplanet
    Replies: 0
    Last Post: 05-21-2010, 04:25 PM
  2. order problem
    By spartan300 in forum Nutraplanet
    Replies: 3
    Last Post: 08-06-2009, 02:53 PM
Log in
Log in