Thanks MST

  1. Thanks MST


    To Matt and the MST team,
    Thanks so much for the great endurance products you offer.

    Top notch

    I also have RPG and Greens and shred. Cheers from Australia
    Attached Images Attached Images  
    ...:::Olympus Labs Rep:::...
    Crossfit - DEMIGOD -


  2. damn bro, doin it right!
    nice work, it'd be great to see a log!

  3. Quote Originally Posted by Bnatural
    damn bro, doin it right!
    nice work, it'd be great to see a log!
    I have a log hiding somewhere.you can find it in my profile
    ...:::Olympus Labs Rep:::...
    Crossfit - DEMIGOD -
    •   
       


  4. Quote Originally Posted by Bnatural
    damn bro, doin it right!
    nice work, it'd be great to see a log!
    And yeah thanks man!!!
    I didn't realize how good citruvol is. So under rated. Now I'm all out.
    Just spent my last months money for Supps and had to leave citruvol off. Dang...in Australia it's like $80. To much here.

    Wish I had a sponsorship for cricket and running
    ...:::Olympus Labs Rep:::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  5. oh wow, that's brutal, $80?!

  6. Quote Originally Posted by Bnatural View Post
    oh wow, that's brutal, $80?!
    as you can see why i need sponsorship hahah
    pretty expensive here. Nutra has been pretty good to me and so have all you MST LADS with your help and guidance

  7. A log would be nice
    Applied Nutriceuticals Representative
    www.appliednutriceuticals.com

    FACEBOOK FAN PAGE:
    http://www.facebook.com/pages/Applie...ls/64122223218

  8. Quote Originally Posted by WhatsaRoid? View Post
    A log would be nice
    How do we link up a log?I started one but wills update it tonight/tomorrow AM.I have one already"anybody need another lung"

  9. Quote Originally Posted by runner_79 View Post
    How do we link up a log?I started one but wills update it tonight/tomorrow AM.I have one already"anybody need another lung"
    towards the top of the page, click settings, on the left margin there is a link to "Edit Signature" just copy and paste your link to your log in there and click save,
    you are good to go

  10. Now thats a stash right there! Thanks for all your support man, thats awesome!!

    $80 is outrageous, ugh. I will talk with Matt and see if he plans on starting a new round of sponsorships anytime soon!
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  11. Name:  0730111138.jpg
Views: 106
Size:  126.7 KB

    I also have the same stuff at work in my desk.

  12. wow, it's a showoff your stash thread out of nowhere, haha. I have a nice MST stash but I simply cant afford to shop for anything else. I have a tub of nutrapro and some OEP with my MST stuff.
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  13. I could pull out all my sh*t lol
    I have erase, the new alpha t2, AMP, STIZM and DRIVE.

    That is a nice collection there.

    $80, tell me about it. Australia is such a rip off.

    CT- that would be so effing awesome.

    BNat-I got that sig done I think
    ...:::Olympus Labs Rep:::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  14. One thing I forgot to ask,
    RPG before my running? Will the sucralose in it stall fat burning? And how long after v02 and before training or however should I take it?

    Or just use p w/o?
    ...:::Olympus Labs Rep:::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  15. nice stash brah!

  16. Quote Originally Posted by Bnatural
    nice stash brah!
    Cheers
    ...:::Olympus Labs Rep:::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  17. Quote Originally Posted by Bnatural
    nice stash brah!
    Thanks man
    ...:::Olympus Labs Rep:::...
    Crossfit - DEMIGOD -
  

  
 

Log in
Log in