IGF

Page 1 of 2 12 Last
  1. IGF


    I was recently told that most peptide companies fake their IGF?by someone on this board. I really dont belive this can someone elaborate more on this and if it is true what company is reputible. no this isnt asking for sorces for peptides is legal.

  2. Jahcuree
    Jahcuree's Avatar

    Quote Originally Posted by davidq View Post
    I was recently told that most peptide companies fake their IGF?by someone on this board. I really dont belive this can someone elaborate more on this and if it is true what company is reputible. no this isnt asking for sorces for peptides is legal.
    I dont think its as much as the companies faking it (with most companies) but the suppliers in china not sending the companies real IGF. Your best bet would be to go with a US made peptide company that people use and trust. Most will send you HPLC papers with your peptide ordered. You will be spending more money with these companies also

  3. Nice man thank you
    •   
       


  4. Quote Originally Posted by Jahcuree View Post
    I dont think its as much as the companies faking it (with most companies) but the suppliers in china not sending the companies real IGF. Your best bet would be to go with a US made peptide company that people use and trust. Most will send you HPLC papers with your peptide ordered. You will be spending more money with these companies also
    I have also heard such things.... whos to say the lab tests weren't tweaked or computer altered...? It is a gamble in all thing bodybuilding related when it comes to products from China --- unless you are the most connected person in the world who has access to all human grade USA products...

    I wonder how many people have tested their igf-1 levels after pinning a couple 100 mcg's??????

    -Matt
    Body Problem Mechanic
    National Level Competitor.

    www.mpasupps.com
  5. Jahcuree
    Jahcuree's Avatar

    Quote Originally Posted by MattPorter View Post
    I have also heard such things.... whos to say the lab tests weren't tweaked or computer altered...? It is a gamble in all thing bodybuilding related when it comes to products from China --- unless you are the most connected person in the world who has access to all human grade USA products...

    I wonder how many people have tested their igf-1 levels after pinning a couple 100 mcg's??????

    -Matt
    Thats a good question, would be cool to hear some personal experience on that

  6. You know--

    An IGF-1 Lab Test is only around $60......

    -Matt
    Body Problem Mechanic
    National Level Competitor.

    www.mpasupps.com
  7. Jahcuree
    Jahcuree's Avatar

    Quote Originally Posted by MattPorter View Post
    You know--

    An IGF-1 Lab Test is only around $60......

    -Matt
    Well get on it big matt!

  8. Any company can fake a HPLC report with no issues.

    I havnt seen one company that has been tested that has come out with legit IGF.
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns

  9. oh ya please share

  10. Where do u send igf to be tested
    ~ IRON LIVERô________ *[It's just advice man, that's all it is! You can take or do whatever the FCUK you wanna do!]

  11. Quote Originally Posted by Jasen View Post
    Where do u send igf to be tested
    Labcorp should be able to do it.
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns

  12. Quote Originally Posted by Jasen View Post
    Where do u send igf to be tested
    privatemdlabs.com

    IGF-1 test

    60 bones...

    I do think a FEW have IGF-1 just the purity is not so great.

    80-90%....

    -Matt
    Body Problem Mechanic
    National Level Competitor.

    www.mpasupps.com

  13. why not jut tell us the freaken websites to get it at thats legit?they arnt illegal so its not asking for sources. how about extreme peptides or rui.I bet rui's stuff is legit ****s expensive oh and i've tried DES anyone whos tried both prefer LR3 over DES?and dont just spout out LR3

  14. Des gives muscle tearing pumps its very unique. Lr3 helped over all growth here rui is good felt hypo glycemic every morning after wakin and post workOut I shot 50-60mcg in each arm 1hr pre workout
    ~ IRON LIVERô________ *[It's just advice man, that's all it is! You can take or do whatever the FCUK you wanna do!]

  15. Quote Originally Posted by davidq View Post
    why not jut tell us the freaken websites to get it at thats legit?they arnt illegal so its not asking for sources. how about extreme peptides or rui.I bet rui's stuff is legit ****s expensive oh and i've tried DES anyone whos tried both prefer LR3 over DES?and dont just spout out LR3
    I heard the original research igf-1 company has great quality stuff...they used to be around here in 2004...muscle research dot com was the go to place....

    nowadays SRC and GWP seem to be good...

    -Matt
    Body Problem Mechanic
    National Level Competitor.

    www.mpasupps.com

  16. hell ya Jasens's the man I'd send you reps if I COULD figure out how. Ne ways So how long did you take RUI's LR3 before noticing growth?I dont recall the price but i know that ****s expensive.gonna buy some tho. any IGF gut and did you use bac water or AA water.it gets so complicated.

  17. ya BTW DES gave me wiked ass pumps for a couple days it was bomb dont know if they lasted

  18. i just oredered from extreme peptides hopfully their legit RUI is triple the price

  19. Usually get what you pay for........

    -Matt
    Body Problem Mechanic
    National Level Competitor.

    www.mpasupps.com

  20. 500mgs and up of testosterone greatly increases igf-1 750mgs Really REALLY increases it
    Test e/dbol/epi/winnie
    http://anabolicminds.com/forum/cycle-info/164764-schwellington-has-been.html

  21. Rui is top shelf hypoglycemia lol from whatvim understand the gut from igf is not permanent we're as HGH is.
    ~ IRON LIVERô________ *[It's just advice man, that's all it is! You can take or do whatever the FCUK you wanna do!]

  22. really?ya but then there's the sides

  23. IMO I have yet to see sever sides, if dose is kept 50-60mcg in each arm max. There aren't any sides from what i experienced. Besides the hypoglyecemia
    ~ IRON LIVERô________ *[It's just advice man, that's all it is! You can take or do whatever the FCUK you wanna do!]

  24. I recently told my buddy about peptides now he is on a various few and he claims no sides at all, besides a few minor things. Peptides serve fewer sides than AAS imo
    ~ IRON LIVERô________ *[It's just advice man, that's all it is! You can take or do whatever the FCUK you wanna do!]

  25. Quote Originally Posted by davidq View Post
    why not jut tell us the freaken websites to get it at thats legit?they arnt illegal so its not asking for sources. how about extreme peptides or rui.I bet rui's stuff is legit ****s expensive oh and i've tried DES anyone whos tried both prefer LR3 over DES?and dont just spout out LR3
    LR3 ALL the way. i see no use for igf1des and would only pick it if there was no lr3, just my op
    LG Sciences Board Rep
    These statements have not been evaluated by the FDA, do not constitute medical advice, and are not official or authorized comments by LG Sciences, LLC.

  26. Quote Originally Posted by Jasen View Post
    Rui is top shelf hypoglycemia lol from whatvim understand the gut from igf is not permanent we're as HGH is.
    RUI is gtg :-)
    LG Sciences Board Rep
    These statements have not been evaluated by the FDA, do not constitute medical advice, and are not official or authorized comments by LG Sciences, LLC.

  27. ya jasen my gut stuck out a little bit but i think it was all the carbs lol see the probelm is no one knows if GH gut is casued from. some swear its from slin abuse other IGF abuse and other HGH abuse ya igf des made my belly bigger but than it went away. maybe my top ABS grew lol

  28. I had a convo over email with Russian star few mints back and he insisted GH causes increase cut permanate where as igf after 5monthsnor so goes back to normal. Has anyone used rui/ar-r lately
    ~ IRON LIVERô________ *[It's just advice man, that's all it is! You can take or do whatever the FCUK you wanna do!]

  29. Can anyone tell me where I can get some AA water? I've only used BA cuz I dont know where to get it. Jasen? anyone I would appreciate it. for my next batch of IGF. OH and allota people like it IM not sub q and post not pre... who knows:/

  30. What so hard to understand?

    GH can increase the "gut" via liver igf-1 conversion. Igf-1 can attach to igf-1 receptors located in the intestinal walls. They can grow ALL tissues.

    Also - GH in some cases can cause insulin resistance and people with insulin resistance have increased visceral adipose tissue. GH, SLin, igf-1 can all contribute to enlarged EVERYTHING.

    -Matt
    Body Problem Mechanic
    National Level Competitor.

    www.mpasupps.com

  31. When do you guys take your igf? I heared 1hr pregym. That's what i do.
    ~ IRON LIVERô________ *[It's just advice man, that's all it is! You can take or do whatever the FCUK you wanna do!]

  32. Also when was the past time anyOne. Ought anything from red lion? My last ship seems very iffy igf feels diff and nolva has no white stuff at bottom for first time I evet saw this???
    ~ IRON LIVERô________ *[It's just advice man, that's all it is! You can take or do whatever the FCUK you wanna do!]

  33. Is there any one from England ? Reason bein the Igf over hear is named differently. Looking to start my first course an cud do with a heads up about it cheers.

  34. Hmmmm long name is, insulin growth like factor 1 if it helps....
    ~ IRON LIVERô________ *[It's just advice man, that's all it is! You can take or do whatever the FCUK you wanna do!]

  35. Quote Originally Posted by davidq View Post
    Can anyone tell me where I can get some AA water? I've only used BA cuz I dont know where to get it. Jasen? anyone I would appreciate it. for my next batch of IGF. OH and allota people like it IM not sub q and post not pre... who knows:/
    u cant find aa??

  36. It's been solved already. Btw my buddy used RUI products, they r all bunk FYI
    ~ IRON LIVERô________ *[It's just advice man, that's all it is! You can take or do whatever the FCUK you wanna do!]

  37. I love you Jasen your the man. Thanks for giving us the heads up on RUI.just curios did he use bac or AA?

  38. Quote Originally Posted by Jasen
    It's been solved already. Btw my buddy used RUI products, they r all bunk FYI
    Wow. Just peps or all chems?
    RecoverBro ELITE

  39. Quote Originally Posted by Jasen
    It's been solved already. Btw my buddy used RUI products, they r all bunk FYI
    I had Nolva with no white powder at the bottom from them and no tits after an SD/Epi bridge. Also got some Liquid Cialis that's better than any other brand I've used the stuff is crazy strong.
    It's deff %100 not all bunk. Maybe some of the peptides had issues I don't know but I do know my stuff wasn't bunk.

  40. His nut shrank to nothin on their clomid mid pct.... He switched to another clomid and his nuts are swollen!!!! Their igf from what my buddy can tell so far is still good it gave him good pump on Sunday. But they serms seem questiOnable....
    ~ IRON LIVERô________ *[It's just advice man, that's all it is! You can take or do whatever the FCUK you wanna do!]
  

  
 

Log in
Log in