Ok TripDog is pissed!

Page 1 of 2 12 Last
  1. Ok TripDog is pissed!


    Check this out....

    Gwen....pregnant

    Jennefer love hewitt.....pregnant

    Jessica Alba...pregnant

    Alesandra Ambrossio...Pregnant

    The little Britney Spears sister......Pregnant

    WTF! UGH!!!!!!
    The LORD is my rock, my fortress, and my savior; my God is my rock, in whom I find protection. He is my shield, the power that saves me, and my place of safety.-Psalm 18:2


  2. im sorry

    do you want to be pregnant too????
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by TripDog View Post
    Check this out....

    Gwen....pregnant

    Jennefer love hewitt.....pregnant

    Jessica Alba...pregnant

    Alesandra Ambrossio...Pregnant

    The little Britney Spears sister......Pregnant

    WTF! UGH!!!!!!

    Damn! Trip been a busy boy!

  4. Quote Originally Posted by RedwolfWV View Post
    Damn! Trip been a busy boy!
    Yea thanks..I hope they all have my rugged good looks...lol
    The LORD is my rock, my fortress, and my savior; my God is my rock, in whom I find protection. He is my shield, the power that saves me, and my place of safety.-Psalm 18:2

  5. Quote Originally Posted by RedwolfWV View Post
    Damn! Trip been a busy boy!

    ummmmmmm no! how about otter been fishing!!!!!
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by TripDog View Post
    Yea thanks..I hope they all have my rugged good looks...lol

    without the red hair tho!!!!

  7. Quote Originally Posted by Chad View Post
    ummmmmmm no! how about otter been fishing!!!!!
    fisting...what?
    The LORD is my rock, my fortress, and my savior; my God is my rock, in whom I find protection. He is my shield, the power that saves me, and my place of safety.-Psalm 18:2

  8. Quote Originally Posted by TripDog View Post
    fisting...what?

    i haven`t done any fisting since 4th grade. :burg:

  9. Quote Originally Posted by Chad View Post
    i haven`t done any fisting since 4th grade. :burg:

    Its how we check to see if the road kill is fresh here in West BY GAWD Virginia!

  10. Quote Originally Posted by Chad View Post
    i haven`t done any fisting since 4th grade. :burg:
    You fisted the teacher.....A guy im betting...Dam Chad, I thought you had class ......
    The LORD is my rock, my fortress, and my savior; my God is my rock, in whom I find protection. He is my shield, the power that saves me, and my place of safety.-Psalm 18:2

  11. Quote Originally Posted by RedwolfWV View Post
    Its how we check to see if the road kill is fresh here in West BY GAWD Virginia!
    Oh man, I heard stories about West Virginia......LOL
    The LORD is my rock, my fortress, and my savior; my God is my rock, in whom I find protection. He is my shield, the power that saves me, and my place of safety.-Psalm 18:2

  12. Quote Originally Posted by TripDog View Post
    You fisted the teacher.....A guy im betting...Dam Chad, I thought you had class ......

    it was a hampster! and i was wearing a tux while doing so yes i have class! i too kthe hampster to dinner first also.

  13. they got pregnant from all the eyes closed pulling you were doing and blasting on the jizz rag lol.

  14. yeah dude,


    if gwen is pregnant, unless she cuts open to get that baby out, you don't want any of that anymore. That 'chibina is going to get too loose.

  15. Quote Originally Posted by ReaperX View Post
    yeah dude,


    if gwen is pregnant, unless she cuts open to get that baby out, you don't want any of that anymore. That 'chibina is going to get too loose.
    plus she's old....thats a loose punani. granted, i have had a few milfs and their twats were A OK but then again i am well endowed

  16. Oh no! Dude, that's rough. You were in there with all of them.

  17. Quote Originally Posted by thesinner View Post
    http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle3628860.ece

    Someone's gonna yell at me for posting such a gross article.
    I just looked at the title of the article and I must admit I have no desire to read anymore of it. That is messed up sh!t
    Muscle Pharm Rep

  18. I posted this earlier in the week under my thread 'Pregnant men ?'

  19. Quote Originally Posted by thesinner View Post
    http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle3628860.ece

    Someone's gonna yell at me for posting such a gross article.
    That's the biggest sign of the Apocalypse that I've seen

  20. Quote Originally Posted by Chad View Post
    im sorry

    do you want to be pregnant too????
    I think Chad might be offering to be the serigate father???

  21. Quote Originally Posted by ReaperX View Post
    yeah dude,


    if gwen is pregnant, unless she cuts open to get that baby out, you don't want any of that anymore. That 'chibina is going to get too loose.
    this is one damn ignorant post.

    Have you ever had sex with a woman whos given birth???

    not what you think I assure you. In fact I swear shiiii is tighter now.

    The cervix and vagina are incredible parts of the body that they can take such abuse (if youve seen childbirth thats a totally appropriate description) and then return to their previous state.

  22. I'm claiming Jessica Beil before any of you pervs do. She's not pregnant and she'll want her offspring to have my genes one day

  23. Quote Originally Posted by thesinner View Post
    All I gotta say..... Jolene Blalock. (but she's all mine, Trip)

    oh really????


    miss-jolene-blalock.jpg



    ill fight ya for her!

  24. Kristin Kreuk from Smallville. Marking my territory :bruce1:

  25. Quote Originally Posted by thesinner View Post
    I'll kick your ass like beavers fighting otters.
    fixed
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. TripDog
    By Chuck Diesel in forum Get Diesel Nutrition
    Replies: 15
    Last Post: 11-06-2009, 01:58 PM
  2. TrIpDoG WiTh 3 KinGs!!!!!!
    By TripDog in forum Supplement Logs
    Replies: 382
    Last Post: 12-09-2008, 08:11 PM
  3. Tripdog is now with GET DIESEL!
    By Chuck Diesel in forum Get Diesel Nutrition
    Replies: 15
    Last Post: 10-09-2008, 08:42 PM
  4. Tripdog's Top Ten Lists
    By TripDog in forum General Chat
    Replies: 57
    Last Post: 11-08-2007, 11:39 PM
Log in
Log in