It's been awhile...

  1. It's been awhile...


    since I have visited this place! August in fact. Holy ****!What the hell has been going on? I need to start coming back here more often. A lot of good bros here and some kind things were said when I found out my wife was leaving me. I appreciated that. School and life in general has been keeping me busy. Anyway, just wanted to drop and say hi. I also see that big son of a B, Beelzebub is still around.


  2. my arch nemesis has returned........

    good to have you back brutha, i had to refocus my sarcasm on so many others since you've been away. is that you in the pic? mean looking mofo, but it won't keep ubi from jerking off on it.

  3. What up nate. Yeah, it's been a while for me as well. I've lost touch with all the peeps and the board keeps changing (for the better). Good to see you around.
    •   
       


  4. Cuffs & Nate, good to see you both around. Nate, you look like you def got bigger. Good luck gentleman. And Beelze...
    My The 1 LOG: http://anabolicminds.com/forum/steroids/254164-my-one-log.html

  5. good to see ya back bro...

  6. Holy sh!t, you're still alive ! I thought Beelz had mistaken you for a protein snack I'm glad to hear you're doing much better these days Good luck with school.

  7. Hey Natedog,beezle.iron warrior.and Cuffs..I get em all in one thread..good to see you ole bastards.

  8. What's up Madman, seems like this is the month all the old-schoolers chose to come out of hibernation Good to see you all

  9. feels kinda like a reunion, doesn't it? lol.

  10. Quote Originally Posted by Beelzebub View Post
    feels kinda like a reunion, doesn't it? lol.
    Yeah it does, where's the drinks

  11. You old bastards.

    Someone get a wheelchair for these fuc*ers.

  12. life goes in cicrles....... humm

  13. Greetings.

  14. Good to see you are still around Nate.

    You too Cuffs and MadMan.

  15. Good to see you all made it back!

  16. Yep, good to be back. Thanks for the re-welcomes you ****ing bastards. And I mean that with all the love and kindness in the world, especially to you big guy (you know who I'm talking about). Being single has allowed me to refocus the time I used to spend with the wife on better things now. Like me. lol. I'm only kidding...a little. Yeah, I noticed the board has like a thousand sponsors. All you need now is Muscletech and Cytodyne and the board will be golden. Oh and Beelzebub is always welcome to snack on my protein. I have plenty to go around, but B usually insists on seconds and thirds sooooooo...
  17. Unbreakable
    David Dunn's Avatar

    Quote Originally Posted by Beelzebub View Post
    feels kinda like a reunion, doesn't it? lol.
    Throw yourselves a parade while you're at it:
    We live in a time where our planet suffers from two epidemics simultaneously - starvation and obesity.

    Look at all these little kids taking care of the music biz, don't their business take good care of me.

    I have the fire, I have the force, I have the power to make my evil take it's course.

  18. Quote Originally Posted by natedogg View Post
    Oh and Beelzebub is always welcome to snack on my protein. I have plenty to go around, but B usually insists on seconds and thirds sooooooo...
    LMAO now that's the natedogg I know 49ers weren't too shabby this year either

  19. damn, picking up right where you left off. that, my friend, shows true class.

  20. Quote Originally Posted by Beelzebub View Post
    damn, picking up right where you left off. that, my friend, shows true class.
    Class is my middle name my friend. Love the gay parade picture. B and I were unable to attend this past year, but there's always next time. Yes and the 49ers did kick ass this year. Frank Gore was a steal in the 3rd round.

  21. Nate,
    I f*cking told you and IW that Gore would be HUGE if he could lose that fat he picked up at Miami because Larry Coker was/is a lazy muthafu*king coach that doesn't push anyone.


    FG is what I thought he was. Go ahead and crown him.

    Below at about 2 mins in (maybe 2:30) you can see how he ran as a frosh RB at Miami. I still say he was the most explosive RB we've had (explosive enough to keep Willis McGahee on the bench)

    (Warning - explicit rap on this vid.)

  22. Hell yeah. He's the savior in SF. Now if only the rest of the team and bring themselves up to his level.

  23. I was gonna say "Hi" to you, Nate, but I guess we're not talking about it any more.
  24. Unbreakable
    David Dunn's Avatar

    I'll just call him Sizemore from now on:

    We live in a time where our planet suffers from two epidemics simultaneously - starvation and obesity.

    Look at all these little kids taking care of the music biz, don't their business take good care of me.

    I have the fire, I have the force, I have the power to make my evil take it's course.

  25. Quote Originally Posted by B5150 View Post
    I'll just call him Sizemore from now on:


    He was good in Saving Private Ryan. Go me.

  26. Quote Originally Posted by Beelzebub View Post
    is that you in the pic? mean looking mofo, but it won't keep ubi from jerking off on it.
    the sneezeguard, plus the rash, is what kept me.....****er.

    welcome back Nate.

  27. Natedogg, eh? Long time no see...looking huge though, but Jesus are you ugly
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. It's been awhile but I'm back
    By shocknyou in forum Weight Loss
    Replies: 3
    Last Post: 03-15-2012, 10:59 AM
  2. It's been awhile - Help w/ Diet
    By rcarracedo in forum Supplements
    Replies: 2
    Last Post: 01-17-2009, 12:11 AM
  3. Been awhile...
    By RRAdam in forum Pics
    Replies: 1
    Last Post: 02-22-2005, 10:40 PM
  4. Replies: 31
    Last Post: 03-26-2004, 10:02 PM
  5. Its been awhile..... ;-)
    By windwords7 in forum General Chat
    Replies: 18
    Last Post: 12-04-2003, 03:09 PM
Log in
Log in