What are you?

  1. Senior Member
    windwords7's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Posts
    2,297
    Rep Power
    1557
    Level
    35
    Lv. Percent
    32.62%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    What are you?


    This can be pretty damn funny!

    http://members.shaw.ca/wpgclan/whatyouare.htm

  2. Senior Member
    windwords7's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Posts
    2,297
    Rep Power
    1557
    Level
    35
    Lv. Percent
    32.62%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    I am a ****ing Hot organ donor who loves to strok hot Bitches.
  3. Senior Member
    Biggs's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    1,285
    Rep Power
    788
    Level
    30
    Lv. Percent
    49.89%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    LOL ****-Heavy Dragon who loves to Devour Hot Bitches... how true, how true... funny **** man, thanks for the laugh
    •   
       

  4. Advanced Member
    Lifeguard's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Age
    30
    Posts
    601
    Rep Power
    449
    Level
    23
    Lv. Percent
    61.08%

    I am a very large behemoth who loves to infect bears ( like really like the large behemoth part )
  5. I am faster than 80% of all snakes
    Dwight Schrute's Avatar
    Stats
    6'1"  221 lbs.
    Join Date
    Nov 2002
    Age
    41
    Posts
    12,911
    Rep Power
    7018

    I am a Monkey-Like Goddess who loves to Punish Hookers
    For answers to board issues, read the Suggestion and News forum at the bottom of the main page.
  6. Moderator
    WYD02's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Posts
    817
    Rep Power
    556
    Level
    21
    Lv. Percent
    76.62%

    I am a busty biscuit who loves to discover balls! hahahahah!! LMAO

  7. Senior Member
    windwords7's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Posts
    2,297
    Rep Power
    1557
    Level
    35
    Lv. Percent
    32.62%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    LMAO!!!
  8. New Member
    PoolMan's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Age
    39
    Posts
    31
    Rep Power
    159
    Level
    7
    Lv. Percent
    63.57%

    It told me I am a monumental virgin who loves to punch trouser snakes.
  9. Senior Member
    windwords7's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Posts
    2,297
    Rep Power
    1557
    Level
    35
    Lv. Percent
    32.62%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    LOL!
  10. New Member
    Draven's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Age
    36
    Posts
    418
    Rep Power
    354
    Level
    20
    Lv. Percent
    10.26%

    I'm a gigantic stud magnet who loves to dejuice hot bitches.
  11. Ectomorph man
    Bean's Avatar
    Stats
    6'2"  190 lbs.
    Join Date
    Dec 2002
    Age
    34
    Posts
    633
    Rep Power
    463
    Level
    26
    Lv. Percent
    48.82%

    I'm a slam-dancing dragon who loves to bake animals LOL
  12. New Member
    Andy2k's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    99
    Rep Power
    195
    Level
    9
    Lv. Percent
    95.99%

    A Toe sucking Porn star who loves to deflower werewolves
  13. New Member
    Bone's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Posts
    247
    Rep Power
    271
    Level
    17
    Lv. Percent
    42.66%

    Im a ****-heavy lobster who love to devour animals. WTF?? funny ****!

    Peace

    Bone
  14. New Member
    msclbldrguy's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    344
    Rep Power
    318
    Level
    20
    Lv. Percent
    56.31%

    i am a slam dancing chick magnet who loves to devour hooters
  15. Senior Member
    Biggs's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    1,285
    Rep Power
    788
    Level
    30
    Lv. Percent
    49.89%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    ... testicular sea-captain who loves to fist**** Mexico...?!
  16. New Member
    Draven's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Age
    36
    Posts
    418
    Rep Power
    354
    Level
    20
    Lv. Percent
    10.26%

    Originally posted by Biggin
    ... testicular sea-captain who loves to fist**** Mexico...?!
    ROFL, wtf does that mean?
  17. Senior Member
    Biggs's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    1,285
    Rep Power
    788
    Level
    30
    Lv. Percent
    49.89%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    beats me?! or rather... beats Mexico, yuk yuk
  18. Board Sponsor
    bigpetefox's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Posts
    3,685
    Rep Power
    2018
    Level
    42
    Lv. Percent
    39.09%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    Mine is pretty close to the truth!
    Attached Images Attached Images
  19. New Member
    DarCSA's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Posts
    0
    Rep Power
    0
    Level
    18
    Lv. Percent
    53.33%

    I am a pawslutty demon who loves to hump hot bitches.
  20. Advanced Member
    Lifeguard's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Age
    30
    Posts
    601
    Rep Power
    449
    Level
    23
    Lv. Percent
    61.08%

    OMG pete that is awesome...funny as hell LMAO!!!!
  21. New Member
    Rictor33's Avatar
    Stats
    6'0"  200 lbs.
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    390
    Rep Power
    340
    Level
    17
    Lv. Percent
    25.82%

    i am a fox manwhore who likes to flick giant tits hahaha
  22. E-BOLLER
    Supa Freek 420's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Age
    38
    Posts
    434
    Rep Power
    365
    Level
    18
    Lv. Percent
    78.75%

    <img src="http://www.anabolicminds.com/forum/attachment.php?s=&postid=32550 ">
    Attached Images Attached Images
  23. Senior Member
    NPursuit's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Age
    37
    Posts
    1,782
    Rep Power
    1034
    Level
    32
    Lv. Percent
    85.44%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    Im a diseased stompslut who loves to infect women!
  24. Senior Member
    Biggs's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    1,285
    Rep Power
    788
    Level
    30
    Lv. Percent
    49.89%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    hmm... pawslutty... stompslut... wtf?! LOL this thing is too much fun
  25. The True Warrior is one who conquers oneself
    hamper19's Avatar
    Stats
    5'7"  191 lbs.
    Join Date
    Oct 2002
    Age
    35
    Posts
    1,471
    Rep Power
    883
    Level
    32
    Lv. Percent
    30.93%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    I'm a foxy sausage link who loves to nuzzle sandwiches

    this **** is funny as hell!!!!!!!!!!


    h19
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Replies: 62
    Last Post: 02-23-2005, 08:21 PM
  2. What are you taking?
    By Conanalois in forum General Chat
    Replies: 12
    Last Post: 12-25-2004, 03:38 PM
  3. What Are You Taking For Pre-Workout Energy?
    By Skark in forum Supplements
    Replies: 12
    Last Post: 07-15-2004, 06:25 PM
  4. what are you stocking up on?
    By megalug in forum Anabolics
    Replies: 11
    Last Post: 03-27-2004, 10:01 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Log in
Log in