Everything Fishing - Come On In!!!

Page 4 of 25 First ... 23456 ... Last

  1. Bait shop or Laboratory?
    Attached Images Attached Images
    RcB Since 09-06-2011 20:55 EST, Post 49


  2. It's bigger than it looks in this picture...

    RcB Since 09-06-2011 20:55 EST, Post 49
    •   
       


  3. This one shows the size better, but the teeth look cooler in the first pic

    RcB Since 09-06-2011 20:55 EST, Post 49

  4. Quote Originally Posted by stxnas View Post
    It's bigger than it looks in this picture...

    WTF is that beast??? Please tell me it is not a Superdrol Pickerel!!! Damn that is a savage looking fish.
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  5. I used to fish for pickerel up in upstate NY and pennsylvania. Got some serious damn big ones. I think the biggest was close to 3 feet. What a pain that was to bring in. In the lakes where they were common, had to go with as much as a 1 foot steel leader just so the bastards wouldn't bite thru the line
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by EasyEJL View Post
    I used to fish for pickerel up in upstate NY and pennsylvania. Got some serious damn big ones. I think the biggest was close to 3 feet. What a pain that was to bring in. In the lakes where they were common, had to go with as much as a 1 foot steel leader just so the bastards wouldn't bite thru the line


    We have alot of pickerel here in MA also I knew Pike got that big but not pickerel. If I was reeling in a 3 foot pickerel I better have one of those metal hook removers or I am cutting the damn line.
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  7. Yeah, you damn well kept at least a set of needle nose pliers in the tackle box freakin nasty things.

  8. Quote Originally Posted by EasyEJL View Post
    Yeah, you damn well kept at least a set of needle nose pliers in the tackle box freakin nasty things.
    Some long a$$ needle nose my hand would go nowhere near the beast that Nate caught!!!
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  9. Bait shop & laboratory!

    Man I have never caught anything like that. I would be freaked out if that thing ended up in my boat!
    Last edited by funkd0c; 10-28-2010 at 01:31 AM. Reason: spelling

  10. That's a Gar my friends! I believe it's a Florida Spotted Gar.
    RcB Since 09-06-2011 20:55 EST, Post 49

  11. Well if I ever make it to Florida again I will only swim in a pool. Seeing that thing there is no way I jumping into a lake or pond down there LOL. They must feast on the other fish.
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  12. They'll completely take over in smaller lakes and ponds because they're so aggressive. Most people down here kill them when they catch one. You can't even eat them. The meat is kind of leathery and they are just full of bones.
    RcB Since 09-06-2011 20:55 EST, Post 49

  13. Quote Originally Posted by stxnas View Post
    They'll completely take over in smaller lakes and ponds because they're so aggressive. Most people down here kill them when they catch one. You can't even eat them. The meat is kind of leathery and they are just full of bones.
    Same with the pickerel here very much bones.
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition
  14. Smile


    nice pics everyone!! ill throw up a few too


    trout season is just around the corner so i gotta wet a line soon!

    enjoy, i got more if you guys want some more
    Attached Images Attached Images
    PM me about my peptide research findings

  15. Quote Originally Posted by pilip99 View Post
    nice pics everyone!! ill throw up a few too


    trout season is just around the corner so i gotta wet a line soon!

    enjoy, i got more if you guys want some more

    Ahhhhhhh nice pics except the 5th from the bottom WTF is that.
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  16. Quote Originally Posted by pembroke3355 View Post
    Ahhhhhhh nice pics except the 5th from the bottom WTF is that.

    ahahahahah is that the superdrol'd squid you're referring to? hahahah
    PM me about my peptide research findings

  17. Quote Originally Posted by pilip99 View Post
    ahahahahah is that the superdrol'd squid you're referring to? hahahah
    Whatever it is it never would have made it on my boat LOL. Damn it is nasty looking.
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  18. I caught an albino catfish over the summer in Mississippi. Even had the pink eyes.

  19. Cool pix Pilip99! Spec season is starting up here in Central Florida (aka crappie/croppie/speckled perch/papermouth, etc). I've never been out for them, but I've heard it's a lot of fun.

    Hopefully I'll make it out a few times in the next month. They're supposedly the kings of panfish.
    RcB Since 09-06-2011 20:55 EST, Post 49
  20. Thumbs up


    Quote Originally Posted by stxnas View Post
    Cool pix Pilip99! Spec season is starting up here in Central Florida (aka crappie/croppie/speckled perch/papermouth, etc). I've never been out for them, but I've heard it's a lot of fun.

    Hopefully I'll make it out a few times in the next month. They're supposedly the kings of panfish.
    man, i would love to take a trip down there to florida and tear it up!! if you do head out make sure to take those pics and put em up!!! reps!
    PM me about my peptide research findings

  21. Quote Originally Posted by bluehealer View Post
    I caught an albino catfish over the summer in Mississippi. Even had the pink eyes.
    Is this common or is it an anomaly?

    Quote Originally Posted by pilip99 View Post
    man, i would love to take a trip down there to florida and tear it up!! if you do head out make sure to take those pics and put em up!!! reps!
    I'm back on a regular shift now and the guy I always go fishing with has a different schedule. It's going to be tough to get out a lot now, but I'm going to try!
    RcB Since 09-06-2011 20:55 EST, Post 49

  22. Quote Originally Posted by stxnas View Post
    Is this common or is it an anomaly?
    That's the first one I've ever come across. My mother-in-law took a picture, next time I go to MS. I'll get it and post it. I didn't think it was right to eat it so I let it go. I'm sure it's pretty easy to spot from the air, good meal for a hawk, lol.

  23. I think the water is still too warm for Speck. We had an alright night with the cats though. The pix are kind of hard to see.

    I believe this one was a Flathead Cat. It had a mouth on it as big or bigger than a Large Mouth Bass of the same size. It fought like crazy too!

    RcB Since 09-06-2011 20:55 EST, Post 49

  24. My buddy caught a smaller Channel Cat but it had a nice little belly on it. It wouldn't hold still for a pic though

    RcB Since 09-06-2011 20:55 EST, Post 49

  25. Nice lookin catfish bro!
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. REAL Helicopter Fishing!!!
    By b unit in forum General Chat
    Replies: 0
    Last Post: 02-10-2009, 09:10 PM
  2. Caught 1-1/2 miles off shore while fishing!!!
    By LiftNDestroy in forum General Chat
    Replies: 7
    Last Post: 12-14-2007, 06:59 PM
  3. fishing story
    By Beelzebub in forum General Chat
    Replies: 28
    Last Post: 01-09-2006, 12:06 AM
Log in
Log in