Dont go to jail... - AnabolicMinds.com

Dont go to jail...

  1. Elite Member
    Zero V's Avatar
    Stats
    5'10"  163 lbs.
    Join Date
    May 2008
    Age
    27
    Posts
    6,286
    Answers
    0
    Rep Power
    7011

  2. Advanced Member
    BabyHulk's Avatar
    Stats
    6'0"   lbs.
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    878
    Answers
    0
    Rep Power
    856

    WOW. That's all I can say. I won't be going to jail!
  3. Advanced Member
    BoyFromAus's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    705
    Answers
    0
    Rep Power
    426

    F***, what a sick bastard
    the kinda behaviour deserves slaughter.
    •   
       

  4. Advanced Member
    raginfcktard's Avatar
    Stats
    5'10"  200 lbs.
    Join Date
    May 2008
    Posts
    978
    Answers
    0
    Rep Power
    566

    "you come here...i tell you what....i like ya....", LOL! wtf!
  5. Advanced Member
    raginfcktard's Avatar
    Stats
    5'10"  200 lbs.
    Join Date
    May 2008
    Posts
    978
    Answers
    0
    Rep Power
    566

    baaaaahahaahahaa..."imma warrior too"!!
  6. New Member
    heywood's Avatar
    Stats
    5'11"  185 lbs.
    Join Date
    Mar 2009
    Age
    35
    Posts
    357
    Answers
    0
    Rep Power
    246

    "havin' your salad tossed is having your a**hole eaten out...with jelly or syrup. I prefer syrup." –Chris Rock
  7. New Member
    kruzedgar's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    101
    Answers
    0
    Rep Power
    132

    " If you sag your pants in here man.....someone gonna be up in your butt!"

    Holy crap, i'm never going to jail!
  8. Registered User
    Iron Warrior's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Feb 2003
    Posts
    5,328
    Answers
    0
    Rep Power
    13067

    Jail ain't too bad, I spent 3 weeks in jail and no one came after me LOL. Prison would definitely be the place where you don't drop the soap.
  9. New Member
    Dath's Avatar
    Stats
    6'1"  0 lbs.
    Join Date
    Mar 2009
    Age
    45
    Posts
    225
    Answers
    0
    Rep Power
    182

    Quote Originally Posted by Iron Warrior View Post
    Jail ain't too bad, I spent 3 weeks in jail and no one came after me LOL. Prison would definitely be the place where you don't drop the soap.
    At 6'0, 265 lbs I can see why nobody messed with you.
  10. Diamond Member
    Irish Cannon's Avatar
    Stats
    5'8"   lbs.
    Join Date
    May 2006
    Age
    27
    Posts
    12,615
    Answers
    0
    Rep Power
    74317

    Quote Originally Posted by Iron Warrior View Post
    Jail ain't too bad, I spent 3 weeks in jail and no one came after me LOL. Prison would definitely be the place where you don't drop the soap.
    Ya, Jail and Prison are totally different; although, a-rape happens at both, but prison more-so.
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Bodybuilding In Jail
    By Hurleyboy05 in forum Nutrition / Health
    Replies: 46
    Last Post: 08-18-2008, 11:28 PM
  2. Tyson going to jail again?
    By Big Matt in forum General Chat
    Replies: 3
    Last Post: 04-13-2007, 05:38 PM
  3. Shouldn't they go to jail anyway?
    By anabolicrhino in forum Sports Talk
    Replies: 6
    Last Post: 02-19-2007, 05:03 PM
  4. Replies: 18
    Last Post: 11-30-2006, 02:17 PM
  5. Food in Jail
    By Pirate in forum Weight Loss
    Replies: 26
    Last Post: 04-11-2005, 10:40 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Log in
Log in