Methadrol log.

Page 5 of 7 First ... 34567 Last

  1. Good lifts noshirt. That no libido sh!t sure puts u down.

    Johnny if u run the methadrol I suggest u run it with 4ad or Androenhance to combat lethargy and libido issues.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to


  2. thanks half. side no lethargy is awful. i def shudve ran something for it. i overlooked that part. guess you live and learn
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by Noshirt52
    thanks half. side no lethargy is awful. i def shudve ran something for it. i overlooked that part. guess you live and learn
    Exactly. Makes the next cycle more interesting because u learned a lesson lol
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  4. Without test the Sdrol sides are killer , but with test the sides almost disappear, at least for me.

  5. The forma killed all gyno sides completely
    •   
       


  6. Forma is the stuff...

    I'm gyno prone, and I end up taking erase about week 3 at a low does to help with it, but nothing compares to when I get the Forma Stanza out.

  7. Yea the forma is really a grade A product. Dude not even a slight symptom and made the slight gyno i had previously softer then a marshmellow. Idk if its gone or not. Im running it thru pct to prevent estro rebound

  8. I run it for 6 weeks, even though PCT is 4 weeks.

    I have heard of guys on here that will run just Forma Stanza to help with a cut

  9. Yea man. Im gonna be honest my diet the past week has been awful. Starting tuesday im going back hardcore on it. Need to be perfect for pct

  10. Day 20 weight 193. 5

    Def look bigger and for a 7.5 pound increase on the scale id say there is minimal fat gain. I have been dieting super clean for the most part. Today i did arms. idk if people kept saying i look HUGE cause my pump or not but jesus like 9800 people walked up to me like "what are you taking? what do you do for arms? you look good keep it up" lol sheesh. I mean this **** motivates me so much i cant even explain it. So many people ask me how big do i wanna get? honestly there is no limit. I love to work out and i will lift till the day i die! anyways this supp is just awesome. Same sides as usual. My joints are beyond killing me in my elbow and knees (both have been injured previously tho). Backne is clearing up. Anyone who takes this make sure you take something for lethargic purposes. Hands down biggest mistake i made on this cycle. If your gyno prone (which i am heavily) 4 pumps of forma daily will def be more then sufficient. allright well here was my workout:

    Bicep Curls
    40 x 9
    40 x 8
    40 x 8
    40 x 9
    40 x 6

    Skull Crushers into presses (close grip)
    60 x 12 into 5
    60 x 11 into 5
    60 x 12 into 5
    60 x 12 into 5
    60 x 10 into 5

    Preacher curls (hammer strength)
    90 x 7
    90 x 6
    90 x 6

    Pushdowns hammer strength
    60 x 9
    60 x 10
    60 x 10

    Seated incline curls (45 degrees)
    25 x 10
    25 x 10
    35 x 5

    Overhead extensions
    110 x 12
    130 x 8
    130 x 8

    May not seem like much but i did every rep slow and perfect. Trust me i was done after my first exercise lol the workout was a killer. Ill be starting my hcg actually prob tmrw. Im excited cause i know thats gonna only help gain some muscle and be a good bridge into my pct PLUS MY LIBIDO!!!ugh do i miss it. sigh the pros and cons of ph

  11. Day 20 shoulders
    dumbbell press
    60 x 7
    60 x 8
    60 x 8
    65 x 7
    65 x 7

    Shrugs
    60 x 12
    60 x 12
    60 x 12
    60 x 12
    60 x 8

    3 sets of 45 plate shrugs till failure

    behind the back press barbell
    60 x 10
    60 x 10
    60 x 10
    60 x 10
    60 x 10
    right into...

    Rear dumbbell raises
    20 x 10
    20 x 10
    20 x 10
    20 x 10
    20 x 10

    side raises
    20 x 4

    and then i realized i couldnt force anymore blood into my shoulders lol I mean they were pumped to the max like it hurt to move them. Keep in mind i did all that in like 25 minutes. Amazing workout. Im kind of getting antsy to start my hcg so im going to start it tmrw on the day 21. Id say im satisfied with my results but i always want to be bigger so im not satisfied lol

  12. Didnt get to update yesterday. Ill be weighing in tmrw and posting my back workout later. I did legs yesterday. I did each set till failure.
    5 sets squats 15 rep range
    5 sets leg gurls 15 rep range
    5 sets leg extensions 15 rep range
    5 sets leg presses 15 rep range
    5 sets calf raises 15 rep range

    All till failure. The burn was super intense. I started my hcg yesterday. Today will be day 2. Im excited to feel some libido back. Seriously cant wait. Alot of my sides are starting to subside . Backne has gone way down. Lethargy isnt as bad. Idk how but ill take it. As for mass i hate to say i didnt get much. And i eat properly and lift hard trust me. I def got some nice fullness and couple changes ive noticed. Im def bigger then the start so i cant complain. Im sure within the next 7 days ill see a little more then with my pct which :
    APE
    Hcgenerate
    Clomid 50/50/25/25
    Forma stanzol as an ai
    And im gonna continue running cycle support as well. (stuff was amazing) really kept sides minimal. Umm idk how people arr talking about 20-25 pound gains from this. Thats bull****. Ive allways been a hard gainer. 2 pounds is super hard work so im happy with how i came out. As for the pct i know ill only get bigger on that. So im excited

  13. Quote Originally Posted by Noshirt52 View Post
    Didnt get to update yesterday. Ill be weighing in tmrw and posting my back workout later. I did legs yesterday. I did each set till failure.
    5 sets squats 15 rep range
    5 sets leg gurls 15 rep range
    5 sets leg extensions 15 rep range
    5 sets leg presses 15 rep range
    5 sets calf raises 15 rep range

    All till failure. The burn was super intense. I started my hcg yesterday. Today will be day 2. Im excited to feel some libido back. Seriously cant wait. Alot of my sides are starting to subside . Backne has gone way down. Lethargy isnt as bad. Idk how but ill take it. As for mass i hate to say i didnt get much. And i eat properly and lift hard trust me. I def got some nice fullness and couple changes ive noticed. Im def bigger then the start so i cant complain. Im sure within the next 7 days ill see a little more then with my pct which :
    APE
    Hcgenerate
    Clomid 50/50/25/25
    Forma stanzol as an ai
    And im gonna continue running cycle support as well. (stuff was amazing) really kept sides minimal. Umm idk how people arr talking about 20-25 pound gains from this. Thats bull****. Ive allways been a hard gainer. 2 pounds is super hard work so im happy with how i came out. As for the pct i know ill only get bigger on that. So im excited
    Im curious to know what your calorie intake was like & your macros?

    Also Methadrol is a real strong PH, I think you should run Clomid high 75/50/50/25.
    http://tunedsports.com/category/post-cycle-therapy/

  14. My caloric intake and macros ill post tmrw. I ran today for like 4 hours in basketball so thats going to kill my weigh in tmrw morning. As for the clomid at 75 idk if ican handle that lol the sides are harsh. Idk if uve ever taken the clomid. Ill see how im feeling on the 50 in the start.

    My back workout today was:
    Lat pulldowns
    5 sets of 210 5 reps

    Cable rows
    230 5 sets of 5 reps

    Cable crossover
    4 sets
    45 x 10

    Supersetted with cable crossovers was pullups wide grip and close grip till failure

    Deadlifts (went light)
    135 x 10
    185 x 8
    205 x 6
    205 x 6

    That was all. So many people are saying i got bigger. Feels awesome but i hate having the tiny pouch from eatig so many carbs. Im so used to just being super super lean but for the time being and pct i gotta live with it. My diet has been super clean everyday but for a majority i eat all clean healthy foods. Ill post my weight tmrw ad calorie intake for you

  15. Are you able to run HCG the whole cycle to try and help keep your soldier saluting?

  16. Quote Originally Posted by LTFU View Post
    Are you able to run HCG the whole cycle to try and help keep your soldier saluting?
    Nm, after further research, to answer my own question you can. Its promoted to help prevent shutdown while on cycle. Whether or not it can prevent it with something as strong as MD extreme who knows

  17. The hcg is optional on cycle to prevent shutdown. I didnt need a libido for personal reasons at this time which is why i ran this now. I just started bridging the hcg in yesterday into my pct. you can already feel the difference if any of you ever want to try it. Look at the label. The profile is all great stuff if you look them up individually. Kind of pricy tho

  18. Yea, I'm def going to give it a try on my cycle. And I found it for fourty something which I didnt think was to bad, at least it'll keep the girl of my case.

  19. Gl bro its an awesome ph

  20. WEIGHT IS 197
    its weird cause im definitely bigger then the start if you look back but i am so not lean lol its mentally hard for me to accept it. The pics dont really do it justice but i got alot bigger now that i look back and not much fat gain for such an increase.\

    Name:  AN1.jpg
Views: 267
Size:  16.8 KB

    Name:  an2.jpg
Views: 454
Size:  16.4 KB

    Name:  an3.jpg
Views: 253
Size:  17.0 KB

    Name:  an4.jpg
Views: 395
Size:  18.2 KB

  21. You def look a lot bigger. Your back is a lot wider and thick too. Your abs are still showing so u didn't gain much bf. good job my dude.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  22. Yea i been trying to eat super clean and just lift redicilously hard. My old lean weight was 182 lol im hoping for my new lean weight to be 195 when all said and done. Thanks brah. Ill be posting pics again end of cycle and then thru pct as well

  23. Quote Originally Posted by Noshirt52
    Yea i been trying to eat super clean and just lift redicilously hard. My old lean weight was 182 lol im hoping for my new lean weight to be 195 when all said and done. Thanks brah. Ill be posting pics again end of cycle and then thru pct as well
    Your doing good. I can't wait for my bulk. It's going to be my first time bulking and also changing my diet up. I never went higher than 150g on carbs, so it'll be interesting to see how I get. 195 lean is a great weight. I'm trying to get there by feb. sounds good brotha,
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  24. Thanks. Ive lived on the lean diet. Im talking like 60-100 carbs per day. I had to write up my own diet plan so carefully lol works well tho

  25. Quote Originally Posted by Noshirt52
    Thanks. Ive lived on the lean diet. Im talking like 60-100 carbs per day. I had to write up my own diet plan so carefully lol works well tho
    That's my usual carb intake as well. Sometimes a little lower 40-60g. Lol every individual is different so playing around with macros is a good thing and knowing what's good for u and what's not. I just started counting calories as of yesterday and realized my calorie intake is only 2000. I thought I was taking more lol. But macros are good. Roughly it was; Fat 60g, carbs 50 and protein at 205g. trying to go up little by little. Im on Alphamine so I don't want to raise calories just yet. In two weeks I'll start my Anabeta Elite and I'll go up to 2500 cals
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. IRONMAG LABS METHADROL EXTREME LOG. BOOOOOOOOOOOOM
    By cardiobro in forum Cycle Logs
    Replies: 51
    Last Post: 09-21-2011, 02:04 PM
  2. I Force Methadrol PheraFLEX 6 Week Log
    By TravisG in forum Workout Logs
    Replies: 79
    Last Post: 11-20-2009, 04:33 PM
  3. Methadrol/Pheraflex Log. Please Follow along
    By TravisG in forum Anabolics
    Replies: 0
    Last Post: 08-29-2009, 11:32 PM
  4. TX's cycle log.
    By txwakeskater in forum Cycle Logs
    Replies: 46
    Last Post: 02-07-2003, 03:51 PM
  5. Scotty's T1 pro log
    By scotty2 in forum Cycle Logs
    Replies: 44
    Last Post: 01-15-2003, 03:03 PM
Log in
Log in