The Adonis Complex

Page 2 of 37 First 1234 ... Last

  1. Quote Originally Posted by technique88

    Damn I broke so many virginities this cycle...I'm such a slut. Soon I will break my winny virginity =)
    Man you're gonna b super loose lmao.


  2. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    Man you're gonna b super loose lmao.
    Like a pencil in a hall way
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  3. Quote Originally Posted by technique88

    Damn I broke so many virginities this cycle...I'm such a slut. Soon I will break my winny virginity =)
    Well it's gonna be a fun fun ride lol
    RecoverBro ELITE
    •   
       


  4. Looking good so far man, it will be a fun cycle for you. I broke my epitiostanol cherry today
    Quote Originally Posted by LiamTaylor View Post
    I push myself to limits everyday i train tbh, visited my mum yesterday and she said i looked a bit bigger, she doesnt know about the steroids

  5. Quote Originally Posted by GreenEarth
    Looking good so far man, it will be a fun cycle for you. I broke my epitiostanol cherry today
    Haha nice bro! Cherries poppin everywhere lol. I bet that epi is going to be a real nice addition to the test.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  6. Quote Originally Posted by GreenEarth
    Looking good so far man, it will be a fun cycle for you. I broke my epitiostanol cherry today
    Bet it felt sooo good hahaha.

  7. Quote Originally Posted by technique88 View Post
    Haha nice bro! Cherries poppin everywhere lol. I bet that epi is going to be a real nice addition to the test.
    Hoping so man...dry compounds are nice during recomp cycles.
    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed View Post
    Bet it felt sooo good hahaha.
    Was a little tight man, but I just took it reeeaaallll slow
    Quote Originally Posted by LiamTaylor View Post
    I push myself to limits everyday i train tbh, visited my mum yesterday and she said i looked a bit bigger, she doesnt know about the steroids

  8. Quote Originally Posted by GreenEarth
    Hoping so man...dry compounds are nice during recomp cycles.Was a little tight man, but I just took it reeeaaallll slow
    You're gonna love epi bro, I've never gotten better pumps and the endurance is crazy, strengths gains retarded, and you'll lean out.

  9. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    You're gonna love epi bro, I've never gotten better pumps and the endurance is crazy, strengths gains retarded, and you'll lean out.
    Damn bro now I want to try epi....until next time =)
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  10. Update: last night I got off work at 9 making it a 12 hour day. Unfortunately, it left me with no time to go to home depot and grab some parts to chain up my heavy bag. Exhausted from work I pounded down about 12 oz of chicken with some brown rice and a casein protein shake and passed the f%&k out!

    Somehow I got the sh*tty schedule at work this week. I work Monday, today,and tomorrow ALL day! F@&king sucks. I will hit cardio hard today and tomorrow and finally Thursday Friday I have off. I will be hitting the gym and probably destroying it =)
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  11. Quote Originally Posted by technique88

    Damn bro now I want to try epi....until next time =)
    U could switch the winny out with it.

  12. Quote Originally Posted by technique88
    Update: last night I got off work at 9 making it a 12 hour day. Unfortunately, it left me with no time to go to home depot and grab some parts to chain up my heavy bag. Exhausted from work I pounded down about 12 oz of chicken with some brown rice and a casein protein shake and passed the f%&k out!

    Somehow I got the sh*tty schedule at work this week. I work Monday, today,and tomorrow ALL day! F@&king sucks. I will hit cardio hard today and tomorrow and finally Thursday Friday I have off. I will be hitting the gym and probably destroying it =)
    Make it a bloody massacre bro.

  13. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    U could switch the winny out with it.
    Hmmmm....SD epi bridge on a test cycle. I wonder?
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  14. 5 days into my cycle I am up some weight:

    June 1st: 220.1lbs
    June 5th: 223.8lbs

    =)
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  15. Name:  IMG_20120605_103755-1.jpg
Views: 137
Size:  20.4 KB

    He a quick picture I found on my phone. I'm not got good at taking self pics so I am waiting for my girl friend to take some pre cycle picks on her nice IPhone =)

  16. Quote Originally Posted by technique88
    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachmentid=58 883"/>

    He a quick picture I found on my phone. I'm not got good at taking self pics so I am waiting for my girl friend to take some pre cycle picks on her nice IPhone =)
    Good base bro
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  17. Quote Originally Posted by technique88

    Hmmmm....SD epi bridge on a test cycle. I wonder?
    That would help u lean out some.

  18. Quote Originally Posted by Airborne42

    Good base bro
    Thanx Buddy!
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  19. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    That would help u lean out some.
    More so than winny?
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  20. Stick to the plan, man. I like stri8ed's suggestion, but it's obvious you've planned this cycle out, and switching stuff after you're already in the cycle can end up being a bit of a bad idea lol. Winny is more often than not used for cutting, it will definitely lean you out, I just wouldn't expect the same gains as I would from epi, that's all.
    Quote Originally Posted by LiamTaylor View Post
    I push myself to limits everyday i train tbh, visited my mum yesterday and she said i looked a bit bigger, she doesnt know about the steroids

  21. Quote Originally Posted by GreenEarth
    Stick to the plan, man. I like stri8ed's suggestion, but it's obvious you've planned this cycle out, and switching stuff after you're already in the cycle can end up being a bit of a bad idea lol. Winny is more often than not used for cutting, it will definitely lean you out, I just wouldn't expect the same gains as I would from epi, that's all.
    Yeah I don't wanna derail your cycle lol, don't listen to me.

  22. Quote Originally Posted by GreenEarth
    Stick to the plan, man. I like stri8ed's suggestion, but it's obvious you've planned this cycle out, and switching stuff after you're already in the cycle can end up being a bit of a bad idea lol. Winny is more often than not used for cutting, it will definitely lean you out, I just wouldn't expect the same gains as I would from epi, that's all.
    You are 100% right bro...there is always next time lol
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  23. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    Yeah I don't wanna derail your cycle lol, don't listen to me.
    Its all good man...epi sounds amazing but I want to try alone or with another PH. I wanted to run UD with an epi bridge and AH as a base. Like I said next time =)
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  24. Quote Originally Posted by technique88

    Its all good man...epi sounds amazing but I want to try alone or with another PH. I wanted to run UD with an epi bridge and AH as a base. Like I said next time =)
    AH for a DHT base?

  25. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    AH for a DHT base?
    Yeah...is it not necessary?
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  26. Quote Originally Posted by technique88

    Yeah...is it not necessary?
    No it'd dry your joints out even more especially since u have epi already, i'd go with some test.

  27. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    No it'd dry your joints out even more especially since u have epi already, i'd go with some test.
    Good point.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  28. Update:

    Just got off of work. Still not much going on, 3 long days at the hospital but like I promised, Thursday I will rip apart the gym. I still have this lingering sick feeling haunting me. I thought I was better but it hit me hard yesterday and was not too bad today until now after work. I hope its a minor cold making its way through me.

    Downed:
    20mg SD
    Suppost supps

    Next pin is morning.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  29. 5 days into test and SD...I feel big haha. I wonder if that's the SD talking =)
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  30. Quote Originally Posted by technique88

    Its all good man...epi sounds amazing but I want to try alone or with another PH. I wanted to run UD with an epi bridge and AH as a base. Like I said next time =)
    I'm doin this but using m4ohn as my bridge. Running transdermal dhea/preg as a test base as well.
    RecoverBro ELITE

  31. Quote Originally Posted by mattrag

    I'm doin this but using m4ohn as my bridge. Running transdermal dhea/preg as a test base as well.
    Nice bro! How's the UD? I have been dying to try it. It was between UD and SD for my kicker.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  32. Woke up late this morning so I only had time to cook lunch. I sauteed 0.5lb of tilapia and 3 hot italian stlye lean turkey sausages in canola oil. I will be throwing that over some brown rice left and whaam! I got myself about 150g of protein to bring with me to work today.

    For breakfast I threw together a smoothie consisting of 1/2 cup of oatmeal, 1 cup of greek yogurt, 2 scoops of whey, 1 scoop of casein, one cup of milk, and 2 tablespoons of peanutbutter.

    Got to load on nutrients because tomorrow I am back in the gym!
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  33. I AM SO IN THIS BIATCH!!! Kill dat sh*t bro!
    The advice I give is just that... Advice, purely my opinion. Not medical advice

  34. Quote Originally Posted by technique88 View Post
    Woke up late this morning so I only had time to cook lunch. I sauteed 0.5lb of tilapia and 3 hot italian stlye lean turkey sausages in canola oil. I will be throwing that over some brown rice left and whaam! I got myself about 150g of protein to bring with me to work today.

    For breakfast I threw together a smoothie consisting of 1/2 cup of oatmeal, 1 cup of greek yogurt, 2 scoops of whey, 1 scoop of casein, one cup of milk, and 2 tablespoons of peanutbutter.

    Got to load on nutrients because tomorrow I am back in the gym!
    I make the same thing for breakfast. Easy to make, and easy to eat.

    Good luck in the gym tomorrow bro

  35. Quote Originally Posted by technique88
    Woke up late this morning so I only had time to cook lunch. I sauteed 0.5lb of tilapia and 3 hot italian stlye lean turkey sausages in canola oil. I will be throwing that over some brown rice left and whaam! I got myself about 150g of protein to bring with me to work today.

    For breakfast I threw together a smoothie consisting of 1/2 cup of oatmeal, 1 cup of greek yogurt, 2 scoops of whey, 1 scoop of casein, one cup of milk, and 2 tablespoons of peanutbutter.

    Got to load on nutrients because tomorrow I am back in the gym!
    Nice meal! I'm hungry now... leave a murder scene tomorrow in the gym!
    The advice I give is just that... Advice, purely my opinion. Not medical advice

  36. Quote Originally Posted by technique88
    Woke up late this morning so I only had time to cook lunch. I sauteed 0.5lb of tilapia and 3 hot italian stlye lean turkey sausages in canola oil. I will be throwing that over some brown rice left and whaam! I got myself about 150g of protein to bring with me to work today.

    For breakfast I threw together a smoothie consisting of 1/2 cup of oatmeal, 1 cup of greek yogurt, 2 scoops of whey, 1 scoop of casein, one cup of milk, and 2 tablespoons of peanutbutter.

    Got to load on nutrients because tomorrow I am back in the gym!
    Go balls deep bro, there's no other way to do it.

  37. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed View Post
    Go balls deep bro, there's no other way to do it.
    That's what she said..lol

    Sent from my HTC Sensation 4G using Tapatalk 2

  38. Quote Originally Posted by technique88 View Post
    Woke up late this morning so I only had time to cook lunch. I sauteed 0.5lb of tilapia and 3 hot italian stlye lean turkey sausages in canola oil. I will be throwing that over some brown rice left and whaam! I got myself about 150g of protein to bring with me to work today.

    For breakfast I threw together a smoothie consisting of 1/2 cup of oatmeal, 1 cup of greek yogurt, 2 scoops of whey, 1 scoop of casein, one cup of milk, and 2 tablespoons of peanutbutter.

    Got to load on nutrients because tomorrow I am back in the gym!
    Nice food selections man, getting that lean protein in.

    Suggestion on Greek Yogurt - seriously feels like you're "cheating" but you're not lol. Take it and buy some of that sugar-free fat-free instant pudding mix (chocolate, vanilla, or cheesecake are all good). Mix the two together. Tastes INCREDIBLE. If you have a good-tasting protein powder, that can work pretty well too. Tastes like a big cup of pudding, but it's super-protein-fortified. GY has too high of a sugar content for my low-carb days, but on training days it's a staple. And the GY-pudding concoction is always something to look forward to lol.
    Quote Originally Posted by LiamTaylor View Post
    I push myself to limits everyday i train tbh, visited my mum yesterday and she said i looked a bit bigger, she doesnt know about the steroids

  39. Quote Originally Posted by GreenEarth
    Nice food selections man, getting that lean protein in.

    Suggestion on Greek Yogurt - seriously feels like you're "cheating" but you're not lol. Take it and buy some of that sugar-free fat-free instant pudding mix (chocolate, vanilla, or cheesecake are all good). Mix the two together. Tastes INCREDIBLE. If you have a good-tasting protein powder, that can work pretty well too. Tastes like a big cup of pudding, but it's super-protein-fortified. GY has too high of a sugar content for my low-carb days, but on training days it's a staple. And the GY-pudding concoction is always something to look forward to lol.
    Sick suggestion bro...I buy this greek yogurt I think called faye and it has 23g of protein, NO sugar and NO fat! Super lean but nasty in taste. With that pudding mix I can eat it stand alone.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  40. Quote Originally Posted by DangerDave
    I AM SO IN THIS BIATCH!!! Kill dat sh*t bro!
    Good to have you brother!
    My muscles are pharmaceutically enhanced.
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Replies: 28
    Last Post: 01-05-2011, 10:31 PM
  2. Replies: 89
    Last Post: 09-18-2009, 03:28 PM
  3. x-factor/adonis-x question?
    By logan in forum Supplements
    Replies: 35
    Last Post: 11-27-2005, 11:33 PM
  4. What's better inj. B-12 or B-complex?
    By lifted in forum Supplements
    Replies: 8
    Last Post: 07-11-2005, 01:07 PM
  5. Syntrax Adonis X
    By NO MERCY in forum Supplements
    Replies: 26
    Last Post: 01-30-2004, 12:03 PM
Log in
Log in