The Adonis Complex

Page 2 of 49 First 1234 ... Last

  1. In on this.

    My right quad took about 4 days to fully heal to where I was walking regularly on it. My left quad, ironically enough, was only sore the next day, and has been fine since. Hmm.

    Also, just to put it out there - why so high on the Adex? .5g a day for a week is enough to seriously put a crushing on your estrogen levels, which isn't exactly a great idea. Do you know that you're prone to gyno?
    Quote Originally Posted by LiamTaylor View Post
    I push myself to limits everyday i train tbh, visited my mum yesterday and she said i looked a bit bigger, she doesnt know about the steroids


  2. Quote Originally Posted by GreenEarth
    In on this.

    My right quad took about 4 days to fully heal to where I was walking regularly on it. My left quad, ironically enough, was only sore the next day, and has been fine since. Hmm.

    Also, just to put it out there - why so high on the Adex? .5g a day for a week is enough to seriously put a crushing on your estrogen levels, which isn't exactly a great idea. Do you know that you're prone to gyno?
    I don't know if I'm prone to gyno but I've just read to keep my blood levels constant with the adex. I do have some fluff on my so id rather be safe than sorry. If I feel that it is too much I can always lower it.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by technique88

    I don't know if I'm prone to gyno but I've just read to keep my blood levels constant with the adex. I do have some fluff on my so id rather be safe than sorry. If I feel that it is too much I can always lower it.
    Also, going 0.5 for one week is to establish stable levels in the blood, then I reduce it to EOD because the half life of it is around 46 hrs
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  4. Quote Originally Posted by technique88

    Also, going 0.5 for one week is to establish stable levels in the blood, then I reduce it to EOD because the half life of it is around 46 hrs
    That makes sense, bump it down though to .25 EOD if u start having signs of too little estrogen.

  5. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    That makes sense, bump it down though to .25 EOD if u start having signs of too little estrogen.
    That was the plan. I figured I would rather bump the adex down than deal with potential estrogen sides. The whole idea is creating an artifical hormonal environment within the body. Homeostasis is what the body is constantly striving for so just as you keep the test levels high and stable you need to keep the aromatizing level too.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.
    •   
       


  6. Damn 22G sucks! It doesn't hurt at all to pin but damn does it leave a nasty bruise lol I will try to get a picture of my bruise up later haha. Also on my next day off I will but up pre cycle pictures.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  7. In on this - good luck bro!

  8. Quote Originally Posted by Foed20
    In on this - good luck bro!
    Welcome bro!

    Update: been at work all day but of course eating...3 hours after breakfast I had pulled pork and for lunch I had about 8oz of lean ground beef with some homemade vegetable soup. I will most likely grab a protein shake in an hour. My next meal won't be until I get home.

    This is my 3rd day of SD @ 20mg and no sides what so ever. This is also my first time using SD.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  9. Quote Originally Posted by technique88

    Welcome bro!

    Update: been at work all day but of course eating...3 hours after breakfast I had pulled pork and for lunch I had about 8oz of lean ground beef with some homemade vegetable soup. I will most likely grab a protein shake in an hour. My next meal won't be until I get home.

    This is my 3rd day of SD @ 20mg and no sides what so ever. This is also my first time using SD.
    Damn you're eating good, I'm jealous haha. Oh and you're an SD virgin, she's gonna b a bad girl bro, trust me.

  10. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    Damn you're eating good, I'm jealous haha. Oh and you're an SD virgin, she's gonna b a bad girl bro, trust me.
    Damn I broke so many virginities this cycle...I'm such a slut. Soon I will break my winny virginity =)
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  11. Quote Originally Posted by technique88

    Damn I broke so many virginities this cycle...I'm such a slut. Soon I will break my winny virginity =)
    Man you're gonna b super loose lmao.

  12. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    Man you're gonna b super loose lmao.
    Like a pencil in a hall way
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  13. Quote Originally Posted by technique88

    Damn I broke so many virginities this cycle...I'm such a slut. Soon I will break my winny virginity =)
    Well it's gonna be a fun fun ride lol
    RecoverBro ELITE

  14. Looking good so far man, it will be a fun cycle for you. I broke my epitiostanol cherry today
    Quote Originally Posted by LiamTaylor View Post
    I push myself to limits everyday i train tbh, visited my mum yesterday and she said i looked a bit bigger, she doesnt know about the steroids

  15. Quote Originally Posted by GreenEarth
    Looking good so far man, it will be a fun cycle for you. I broke my epitiostanol cherry today
    Haha nice bro! Cherries poppin everywhere lol. I bet that epi is going to be a real nice addition to the test.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  16. Quote Originally Posted by GreenEarth
    Looking good so far man, it will be a fun cycle for you. I broke my epitiostanol cherry today
    Bet it felt sooo good hahaha.

  17. Quote Originally Posted by technique88 View Post
    Haha nice bro! Cherries poppin everywhere lol. I bet that epi is going to be a real nice addition to the test.
    Hoping so man...dry compounds are nice during recomp cycles.
    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed View Post
    Bet it felt sooo good hahaha.
    Was a little tight man, but I just took it reeeaaallll slow
    Quote Originally Posted by LiamTaylor View Post
    I push myself to limits everyday i train tbh, visited my mum yesterday and she said i looked a bit bigger, she doesnt know about the steroids

  18. Quote Originally Posted by GreenEarth
    Hoping so man...dry compounds are nice during recomp cycles.Was a little tight man, but I just took it reeeaaallll slow
    You're gonna love epi bro, I've never gotten better pumps and the endurance is crazy, strengths gains retarded, and you'll lean out.

  19. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    You're gonna love epi bro, I've never gotten better pumps and the endurance is crazy, strengths gains retarded, and you'll lean out.
    Damn bro now I want to try epi....until next time =)
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  20. Update: last night I got off work at 9 making it a 12 hour day. Unfortunately, it left me with no time to go to home depot and grab some parts to chain up my heavy bag. Exhausted from work I pounded down about 12 oz of chicken with some brown rice and a casein protein shake and passed the f%&k out!

    Somehow I got the sh*tty schedule at work this week. I work Monday, today,and tomorrow ALL day! F@&king sucks. I will hit cardio hard today and tomorrow and finally Thursday Friday I have off. I will be hitting the gym and probably destroying it =)
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  21. Quote Originally Posted by technique88

    Damn bro now I want to try epi....until next time =)
    U could switch the winny out with it.

  22. Quote Originally Posted by technique88
    Update: last night I got off work at 9 making it a 12 hour day. Unfortunately, it left me with no time to go to home depot and grab some parts to chain up my heavy bag. Exhausted from work I pounded down about 12 oz of chicken with some brown rice and a casein protein shake and passed the f%&k out!

    Somehow I got the sh*tty schedule at work this week. I work Monday, today,and tomorrow ALL day! F@&king sucks. I will hit cardio hard today and tomorrow and finally Thursday Friday I have off. I will be hitting the gym and probably destroying it =)
    Make it a bloody massacre bro.

  23. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    U could switch the winny out with it.
    Hmmmm....SD epi bridge on a test cycle. I wonder?
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  24. 5 days into my cycle I am up some weight:

    June 1st: 220.1lbs
    June 5th: 223.8lbs

    =)
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  25. Name:  IMG_20120605_103755-1.jpg
Views: 140
Size:  20.4 KB

    He a quick picture I found on my phone. I'm not got good at taking self pics so I am waiting for my girl friend to take some pre cycle picks on her nice IPhone =)

  26. Quote Originally Posted by technique88
    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachmentid=58 883"/>

    He a quick picture I found on my phone. I'm not got good at taking self pics so I am waiting for my girl friend to take some pre cycle picks on her nice IPhone =)
    Good base bro
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  27. Quote Originally Posted by technique88

    Hmmmm....SD epi bridge on a test cycle. I wonder?
    That would help u lean out some.

  28. Quote Originally Posted by Airborne42

    Good base bro
    Thanx Buddy!
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  29. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    That would help u lean out some.
    More so than winny?
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  30. Stick to the plan, man. I like stri8ed's suggestion, but it's obvious you've planned this cycle out, and switching stuff after you're already in the cycle can end up being a bit of a bad idea lol. Winny is more often than not used for cutting, it will definitely lean you out, I just wouldn't expect the same gains as I would from epi, that's all.
    Quote Originally Posted by LiamTaylor View Post
    I push myself to limits everyday i train tbh, visited my mum yesterday and she said i looked a bit bigger, she doesnt know about the steroids
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Replies: 28
    Last Post: 01-05-2011, 10:31 PM
  2. Replies: 89
    Last Post: 09-18-2009, 03:28 PM
  3. x-factor/adonis-x question?
    By logan in forum Supplements
    Replies: 35
    Last Post: 11-27-2005, 11:33 PM
  4. What's better inj. B-12 or B-complex?
    By lifted in forum Supplements
    Replies: 8
    Last Post: 07-11-2005, 01:07 PM
  5. Syntrax Adonis X
    By NO MERCY in forum Supplements
    Replies: 26
    Last Post: 01-30-2004, 12:03 PM
Log in
Log in