Mattrag's white FLOOD (Sponsored)

Page 6 of 7 First ... 4567 Last

  1. Do i see a pic of a 1 arm pull up. My gosh dude talk about being a stud.
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off


  2. Quote Originally Posted by Diabolik View Post
    Damn bro, reppin em out! Sweet video, good numbers man.
    Hehe, I think my body likes the high rep. Could be just mental. I like being strong.... but for now (well at least the 7 weeks or so) I will be doing higher volume.

    Quote Originally Posted by Onlychevy6 View Post
    Do i see a pic of a 1 arm pull up. My gosh dude talk about being a stud.
    haha, one day ill just rep out those.
    RecoverBro ELITE
    •   
       


  3. Am I correct in assuming you are the biggest guy in those Japanese gyms lol

  4. Quote Originally Posted by bigdavid View Post
    Am I correct in assuming you are the biggest guy in those Japanese gyms lol
    Haha, ONE of the biggest. My friends who also lift there are HUGE. Manko Oyaji, and Notabear. They are MUCH bigger and stronger than me.
    RecoverBro ELITE

  5. Dude I cringed the whole time watching those barefoot sumo deads, AHHH your poor toes! Lol.

    Do you do your one armed pullups free-hang or are you gripping your arm with your other hand?
    Use code "fl3x10" to get a free shirt with your purchase at Mind and Muscle
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post
    Dude I cringed the whole time watching those barefoot sumo deads, AHHH your poor toes! Lol.

    Do you do your one armed pullups free-hang or are you gripping your arm with your other hand?
    I can do both, but that time it was gripping my hand because I was trying to show the dude that a one arm pull up is not very hard if you know a small trick lol.
    Though I have to be doing it with a closed grip if i'm doing a true one arm pull up.


    The weights are actually at least 8 inches from my feet. So unless I pull it, move my feet outwards and pull the bar left/right, my feet are safe. I feel like a beast though lifting barefoot haha! I know the other guys at the gym must hate me for it. The gym staff all know me pretty well adn let me do almost anything... like lift bare footed, video tape, take pics, and make as much noise as I want.... hahahah!
    RecoverBro ELITE

  7. Quote Originally Posted by mattrag View Post
    I can do both, but that time it was gripping my hand because I was trying to show the dude that a one arm pull up is not very hard if you know a small trick lol.
    Though I have to be doing it with a closed grip if i'm doing a true one arm pull up.


    The weights are actually at least 8 inches from my feet. So unless I pull it, move my feet outwards and pull the bar left/right, my feet are safe. I feel like a beast though lifting barefoot haha! I know the other guys at the gym must hate me for it. The gym staff all know me pretty well adn let me do almost anything... like lift bare footed, video tape, take pics, and make as much noise as I want.... hahahah!
    I see, well I don't feel so silly now cuz I know I can do one arms with grip from my other hand lol.
    I still think I'm staying away from the sumo deads though. I have a pair of steel toe boots I like to use time to time on leg day though...
    Use code "fl3x10" to get a free shirt with your purchase at Mind and Muscle

  8. Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post
    I see, well I don't feel so silly now cuz I know I can do one arms with grip from my other hand lol.
    I still think I'm staying away from the sumo deads though. I have a pair of steel toe boots I like to use time to time on leg day though...
    Maybe the next time I vid I'll make one of my doing a one arm free hanging pull up

    No worry about dropping it man... the feet are far from the weights
    RecoverBro ELITE

  9. Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post
    Dude I cringed the whole time watching those barefoot sumo deads, AHHH your poor toes! Lol.

    Do you do your one armed pullups free-hang or are you gripping your arm with your other hand?
    LOL that is exactly what I was doing. Looked like that right foot was going to get crushed a few times. ha ha
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off

  10. Quote Originally Posted by mattrag View Post
    I can do both, but that time it was gripping my hand because I was trying to show the dude that a one arm pull up is not very hard if you know a small trick lol.
    Though I have to be doing it with a closed grip if i'm doing a true one arm pull up.


    The weights are actually at least 8 inches from my feet. So unless I pull it, move my feet outwards and pull the bar left/right, my feet are safe. I feel like a beast though lifting barefoot haha! I know the other guys at the gym must hate me for it. The gym staff all know me pretty well adn let me do almost anything... like lift bare footed, video tape, take pics, and make as much noise as I want.... hahahah!


    Just dont go home with athlete's foot. lol
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off

  11. Quote Originally Posted by Onlychevy6 View Post
    Just dont go home with athlete's foot. lol
    My own foot's bacteria kills everything else!
    RecoverBro ELITE

  12. Quote Originally Posted by mattrag View Post
    My own foot's bacteria kills everything else!
    lmfao that is funny
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off

  13. Quote Originally Posted by Onlychevy6 View Post
    lmfao that is funny
    Sad but true

    White flood is great stuff btw.

    I am about 10 scoops till it's gone I think and I am already starting to miss it... but alas... I think I must go back to a simple pre workout drink like some caffeine pills or perhaps coffee (it's quite cold here).
    RecoverBro ELITE

  14. Okay volume time.

    OH press
    Front/back
    65X10/10
    75x10/10
    85x10/10
    95x10/10
    115x10
    135x5
    145x5
    155x5 (I have a feeling this is a PR)

    Squats

    115x15
    135x15
    185x10
    225x10
    225x10
    225x10
    225x10
    225x10

    Bent Over rows

    135x20
    185x15
    225x12
    245x8
    265x8 (Rep PR I think)

    Shrugs/upright row med grip

    165x20/70x10
    265x10/70x10
    265x10/70x10
    265x10/70x10
    265x10/70x10
    265x10/70x10

    Done. Good workout today. Definitely loved the prolonged energy of White flood this time. Out of intra workout.... omg it sucks not having sweet stuff to sip on during the workout... Good workout today. Good energy. Switched up the diet a little. Added in some preworkouts carbs (4 hrs from workout though haha). Definitely looking leaner, as my friend said today that I am looking swole haha.

    Anyway, this week is gonna be weird because I am going to go on a road trip during the weekend and my damn protein is yet to come in.... ; ;
    RecoverBro ELITE

  15. Holy hell I wouldnt be able to walk after those squats lol nice!

  16. Quote Originally Posted by bigdavid
    Holy hell I wouldnt be able to walk after those squats lol nice!
    Hahaha. I love squats.
    RecoverBro ELITE

  17. Quote Originally Posted by mattrag View Post
    Sad but true

    White flood is great stuff btw.

    I am about 10 scoops till it's gone I think and I am already starting to miss it... but alas... I think I must go back to a simple pre workout drink like some caffeine pills or perhaps coffee (it's quite cold here).
    I've been without mine for almost a month now(financial reasons), should have it Friday I cannot wait i miss it
    E-PHARM Nutrition Representative
    Better one ugly truth than a million pretty lies
    Check Out Ur-Spray and D-Serine at Prototype Nutrition




  18. Quote Originally Posted by truthornothin
    I've been without mine for almost a month now(financial reasons), should have it Friday I cannot wait i miss it
    Take advantage of the nutra sale?

    I'm switching to my bulk pills soon.
    RecoverBro ELITE

  19. Thats not volume that is a hell of a lot of volume. Ha ha. Keep killing matt.
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off

  20. Quote Originally Posted by Onlychevy6 View Post
    Thats not volume that is a hell of a lot of volume. Ha ha. Keep killing matt.
    Haha, thanks! Tomorrow I gotta lift again. I hope my legs heal up. Tomorrow is squats, and then high rep bent over rows. Im probably going to do some 1.5 reps (hold the contraction at the top then go down half way and come back up)
    RecoverBro ELITE

  21. Quote Originally Posted by mattrag View Post
    Take advantage of the nutra sale?

    I'm switching to my bulk pills soon.
    no My GF is getting me some, she is coming down on 12/13 and she wanted to make sure she had it available lol
    E-PHARM Nutrition Representative
    Better one ugly truth than a million pretty lies
    Check Out Ur-Spray and D-Serine at Prototype Nutrition




  22. Quote Originally Posted by truthornothin View Post
    no My GF is getting me some, she is coming down on 12/13 and she wanted to make sure she had it available lol
    Hahah!
    NICE!
    RecoverBro ELITE

  23. Yup the WF deal on the Black Friday sale was AMAZING, not to mention the Orange TRIAD (sold out quick AFAIK), and the Oximega deals!

  24. Quote Originally Posted by RenegadeRows
    Yup the WF deal on the Black Friday sale was AMAZING, not to mention the Orange TRIAD (sold out quick AFAIK), and the Oximega deals!
    I got the orange triad
    RecoverBro ELITE

  25. YOU HAVE INSPIRED ME I am buying white flood/green mag for my next preworkout woooo
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Fightclub's White Flood v2 *sponsored* log
    By fightclub2012 in forum Controlled Labs
    Replies: 9
    Last Post: 09-04-2011, 03:44 PM
  2. ccnAbolic's White Flood V2 Log (Sponsored)
    By ccnAbolic in forum Supplement Logs
    Replies: 14
    Last Post: 08-07-2011, 04:04 PM
  3. Watermelon White Flood with 5/3/1, Sponsored
    By SweetLou321 in forum Supplement Logs
    Replies: 61
    Last Post: 08-04-2011, 11:08 AM
  4. 0verc0m3's White Raspberry White Flood (sponsored) LOG!
    By 0verc0m3 in forum Supplement Logs
    Replies: 22
    Last Post: 11-02-2009, 10:22 PM
  5. KJ's White Flood Tablets Log (Sponsored)
    By kjkriston in forum Supplement Logs
    Replies: 47
    Last Post: 12-13-2008, 11:20 AM
Log in
Log in