Want Finaflex samples...

Page 2 of 2 First 12

  1. Quote Originally Posted by hvactech
    i would like 60 alpha-1 samples please
    lol let me know if they come through with that
    Controlled Labs Board Rep
    [email protected]
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility.


  2. Liked on Facebook!

    Really interested in your products. 1-Andro looks awesome, been following the logs and would love to put it to the test!
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by airrock View Post
    Liked on Facebook!

    Really interested in your products. 1-Andro looks awesome, been following the logs and would love to put it to the test!
    yeah, matty is really kicking some arse!!!
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  4. Quote Originally Posted by thebigt

    yeah, matty is really kicking some arse!!!
    Heck yeah, gotta go big!

  5. Quote Originally Posted by hvactech View Post
    i would like 60 alpha-1 samples please
    Quote Originally Posted by Sean1332 View Post
    lol let me know if they come through with that
    lol yah you have 30 friends that want to try it out.
    Unremarkable is no way to go through life... Doug
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    yeah, matty is really kicking some arse!!!
    He's using the 1-apha which has increased conversion
    Unremarkable is no way to go through life... Doug

  7. Quote Originally Posted by DreamWeaver View Post
    He's using the 1-apha which has increased conversion
    yup...i am subbed to his log, looks good!!! is it a 17a?
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  8. Quote Originally Posted by hvactech View Post
    i would like 60 alpha-1 samples please

    It worked for me
    In the message I put Dreamweaver said you will be sending full size bottles if you ask nice
    JK MAN
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  9. Quote Originally Posted by Marms

    It worked for me
    In the message I put Dreamweaver said you will be sending full size bottles if you ask nice
    JK MAN
    with the bogo at nutra i grabbed 2 bottles
    Nutraceutical Innovations
    AMINDS15 - 15% code
    nutra-innovations.com

  10. 1 alpha is the real deal.....works for me, works for Matty too


    Everyone that wants more strenght/endurance and mass should give it a try.
    OLYMPUS UK REP

  11. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    yup...i am subbed to his log, looks good!!! is it a 17a?
    1a-STERONE™† (3-enanthoxy-5alpha-androst-1-en-17-one) tis enanthate version
    Unremarkable is no way to go through life... Doug

  12. Quote Originally Posted by Marms View Post
    It worked for me
    In the message I put Dreamweaver said you will be sending full size bottles if you ask nice
    JK MAN
    Oh you're a funny fuggger lol
    Unremarkable is no way to go through life... Doug

  13. Would definitely like to try more of the line for sure. That ignite really caught my eye. I can't really give an opinion on the company until I have tried the products so I guess this is as good an opportunity as there ever will be.

    Cheers!

    -Sean-
    "Never trust a b*tch because b*tches be crazy, now get out there and go crush some P***Y!" - Jerry Stiller.

  14. Quote Originally Posted by SamBoz19 View Post
    Would definitely like to try more of the line for sure. That ignite really caught my eye. I can't really give an opinion on the company until I have tried the products so I guess this is as good an opportunity as there ever will be.

    Cheers!

    -Sean-
    I hope they can give you several samples as ignite 2 gets better as you use it.
    Unremarkable is no way to go through life... Doug

  15. i just wish it wasn't thru that dumba$$ facebook, geez that site is a plague on society...not as much as rap, but pretty bad!!!!
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  16. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    i just wish it wasn't thru that dumba$$ facebook, geez that site is a plague on society...not as much as rap, but pretty bad!!!!
    Amen to that brutha!!! F*ck Facebook!!! AM and BB are the only sites I need for a "social connection" because then I do not have to worry about idiots pestering me. Instead it is quality people of a like mind set that want to improve their health and physique.

    Cheers T!

    -Sean-
    "Never trust a b*tch because b*tches be crazy, now get out there and go crush some P***Y!" - Jerry Stiller.

  17. Quote Originally Posted by DreamWeaver View Post
    I hope they can give you several samples as ignite 2 gets better as you use it.
    I'll have to pass though. I want nothing to do with Facebook. Perhaps I can come across some samples another time.

    Cheers!

    -Sean-
    "Never trust a b*tch because b*tches be crazy, now get out there and go crush some P***Y!" - Jerry Stiller.

  18. Quote Originally Posted by SamBoz19 View Post
    Amen to that brutha!!! F*ck Facebook!!! AM and BB are the only sites I need for a "social connection" because then I do not have to worry about idiots pestering me. Instead it is quality people of a like mind set that want to improve their health and physique.

    Cheers T!

    -Sean-
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Who wants free samples of the new RecoverPRO and Maniac!!
    By A_I_Sports_Nutrition in forum Company Promotions
    Replies: 344
    Last Post: 12-18-2013, 11:33 AM
  2. Finaflex sample review
    By burnstacp in forum Supplement Logs
    Replies: 0
    Last Post: 10-02-2011, 12:59 PM
  3. Want Hemavol Samples?
    By baldwanus in forum I-Force Nutrition
    Replies: 7
    Last Post: 09-06-2011, 02:19 PM
  4. Replies: 394
    Last Post: 09-29-2010, 02:05 PM
Log in
Log in