ConDense Reviewers!!!

Page 4 of 4 First ... 234

  1. Quote Originally Posted by Airborne42

    Uh..me too...
    Gayyyyy


  2. Quote Originally Posted by jimbuick

    General Physical Preparedness. Its my circuit consisting of

    1 Arm KB Clean and Press x 10 (5 each arm)
    Rope climb x 1
    Farmers carry x 30yds
    BW Prowler Push x 30yds
    2 min rest

    Repeat until broke the f*ck off. I was going for 3 rounds today but felt like death for ~30 minutes after the second round.
    What are the weights on those?
    •   
       


  3. What's the serving size AB?

  4. That I sent? I sent 3 scoops... Do a tiny bit over teaspoon... I measured out with the scoop and measuring spoon. That would be 1 serving... I advise u try 1 scoop and then 2 scoops
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  5. Quote Originally Posted by Airborne42
    That I sent? I sent 3 scoops... Do a tiny bit over teaspoon... I measured out with the scoop and measuring spoon. That would be 1 serving... I advise u try 1 scoop and then 2 scoops
    Will do one scoop tomorrow and 2 on heavy legs
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by bmftisftw

    Will do one scoop tomorrow and 2 on heavy legs
    Hell yea u recieved?
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  7. Quote Originally Posted by Airborne42

    Hell yea u recieved?
    Yeah it probably came a couple days ago but I don't go home often because I live in a different town for college

  8. Quote Originally Posted by bmftisftw

    Yeah it probably came a couple days ago but I don't go home often because I live in a different town for college
    Ahh word! Link review here my brother... When its all gone
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  9. Quote Originally Posted by Airborne42

    Ahh word! Link review here my brother... When its all gone
    Will do bro !! I'm excited!!

  10. Lol two scoops will do ya good, I'm a 1 scoop kinda guy. 2 is...well I'll let you figure that out. :P

  11. Man I'm excited! I won a scavenger hunt that was going on from this group that i cannot mention on facebook and the prize is a Purus Lab supplement. REEEEEALLY hoping its Muscle Marinade that I will receive!
    Army Veteran. OEF.

  12. I went on bb.com and posted a new thread saying how I was gonna have 4 scoops, the lols were instantaneous

  13. Quote Originally Posted by StephenGarcia View Post
    I went on bb.com and posted a new thread saying how I was gonna have 4 scoops, the lols were instantaneous
    Ah so that was you! Man I didn't know what to think if you were serious or not. There are some newbies that go there and ask the craziest questions.
    Army Veteran. OEF.

  14. Quote Originally Posted by KingLeonidas9 View Post
    Ah so that was you! Man I didn't know what to think if you were serious or not. There are some newbies that go there and ask the craziest questions.
    LMAO!!!!
    I saw a post asking if 48 grams of creatine was too much for post workout and all this other stupid stuff, I just had to. It's clear that forum is beyond saving

    edit: what really rustled my jimmies is someone asked if protein needed to be cycled.

  15. Quote Originally Posted by StephenGarcia View Post
    LMAO!!!!
    I saw a post asking if 48 grams of creatine was too much for post workout and all this other stupid stuff, I just had to. It's clear that forum is beyond saving

    edit: what really rustled my jimmies is someone asked if protein needed to be cycled.
    Jesus... cycle protein. wtf! lmfao
    Army Veteran. OEF.

  16. Quote Originally Posted by KingLeonidas9 View Post
    Jesus... cycle protein. wtf! lmfao
    I wish I could have facepalmed hard enough, sadly I would have died

  17. Quote Originally Posted by uvawahoowa

    What are the weights on those?
    That will depend on what you're capable of.

    For the clean and press I used - 28kg KB

    The farmers carries were 90lb per arm (I have weak grip)

  18. Quote Originally Posted by StephenGarcia View Post
    I wish I could have facepalmed hard enough, sadly I would have died
    I'm expecting to see someone post if they have to cycle food... -_-
    Army Veteran. OEF.

  19. I posted a review on the review part of the site but it isnt showing up.. wtf.. want me to just start a thread?

  20. Quote Originally Posted by bmftisftw
    I posted a review on the review part of the site but it isnt showing up.. wtf.. want me to just start a thread?
    Just do a small thread
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Portable Music Player Reviews...
    By BigVrunga in forum General Chat
    Replies: 4
    Last Post: 02-10-2003, 10:47 PM
  2. Condensed Two Towers Parody
    By khafra in forum General Chat
    Replies: 0
    Last Post: 12-23-2002, 11:33 AM
  3. Introduction and cycle review
    By Jorta in forum Anabolics
    Replies: 13
    Last Post: 11-17-2002, 02:25 PM
  4. Mass Cycle Review
    By U of R Man in forum Anabolics
    Replies: 18
    Last Post: 11-13-2002, 10:47 AM
Log in
Log in