Announcement about CRAZE...

Page 1 of 2 12 Last
  1. Exclamation Announcement about CRAZE...


    #OpCz



    More to follow...
    The Driven Blog
    Follow DS on Facebook and Twitter!

    Craze™ is NOW AVAILABLE!


  2. announcement about craze, but no announcement lol
    BPS Representative
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by R1balla View Post
    announcement about craze, but no announcement lol
    lol
    FOCUSED NUTRITION REP
    https://www.facebook.com/focusednutrition1/?fref=ts

  4. Where is AutoKal?. He is probably crapping his pants right about now!

  5. Hmmmm.....
    •   
       


  6. fruit punch?
    Hi-Tech Pharmaceuticals Representative Manager

  7. Quote Originally Posted by T-Bone View Post
    Where is AutoKal?. He is probably crapping his pants right about now!
    lol

  8. Driven Sports arises from the dead! Good to see you back Rob.

    Wondering if this is the Craze fatburner? Or a new flavor?
    EvoMuse Products Rep

    PM me with any questions!

  9. Quote Originally Posted by R1balla View Post
    announcement about craze, but no announcement lol
    The announcement is... That there's more to follow.
    The Driven Blog
    Follow DS on Facebook and Twitter!

    Craze™ is NOW AVAILABLE!

  10. Name:  171px-Eustace-1-.jpg
Views: 291
Size:  9.8 KB
    Always open light. It’s not what you open with, it’s what you finish with. Louie Simmons

  11. The Driven Blog
    Follow DS on Facebook and Twitter!

    Craze™ is NOW AVAILABLE!

  12. What flavors are there

  13. Quote Originally Posted by frankrosario1 View Post
    What flavors are there
    Right now we just have Grape.
    Craze™ is NOW AVAILABLE!

    www.GetDS.com

  14. happy happy

  15. subbed

  16. Name:  ImageUploadedByTapatalk1337977261.502534.jpg
Views: 231
Size:  22.3 KB
    "Strive to seize the initiative in all things"

  17. Quote Originally Posted by Big_Tom(tk) View Post
    Right now we just have Grape.
    I knew it! its a new flavor! THANK GOD! This one tastes worse than cough syrup+goblin piss , BUT the results are amazing! Killer formula and awesome focus I get on it !
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  18. Quote Originally Posted by Robboe View Post
    #OpCz



    More to follow...
    Pic fail, Rob...turn overhead light on, then push the round clicky-camera button...Amatuer!!


  19. Quote Originally Posted by Celorza View Post
    I knew it! its a new flavor! THANK GOD! This one tastes worse than cough syrup+goblin piss , BUT the results are amazing! Killer formula and awesome focus I get on it !
    Gobiln piss?? I described it as tasting like the run off from a rotten salmon uterus.

    Either way it's still the best pre-workout IMO.
    "Strive to seize the initiative in all things"

  20. Quote Originally Posted by roblasane View Post
    Gobiln piss?? I described it as tasting like the run off from a rotten salmon uterus.

    Either way it's still the best pre-workout IMO.
    Stack it with hemavol...omg...not even muscle marinade plus hemavol makes it come close to this amazing combo...Truly Hemavol+Craze should be a stack at the planet
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  21. Orange flavor?
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider
    http://selectprotein.com

  22. Cranberry?
    PES R&D

  23. Quote Originally Posted by breezy11 View Post
    Orange flavor?
    I hear rumors of pineapple
    "Strive to seize the initiative in all things"

  24. i have not tried craze yet,been looking for more reviews or some really good feedback.maybe a few samples?

  25. Quote Originally Posted by willib View Post
    i have not tried craze yet,been looking for more reviews or some really good feedback.maybe a few samples?
    Dude just buy it. I've tried everything and all honesty this one blows everything away.
    PES R&D

  26. pineapple/watermelon FTW!

  27. Sigh*It's pink lemonade.Yay for auto level in paint.netName:  pink.jpg
Views: 230
Size:  20.5 KB

  28. whatever the flavor i know Craze is awesome, i want it. I actually like the grape though

  29. Quote Originally Posted by pyrobatt View Post
    Sigh*It's pink lemonade.Yay for auto level in paint.netName:  pink.jpg
Views: 230
Size:  20.5 KB
    how can you even see that? I'm up for pink lemonade and hopefully a buy one get one promo!

  30. Mmm pink lemonade... Sounds yummy
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Big Announcement!
    By mr.universe in forum Supplements
    Replies: 3
    Last Post: 07-29-2006, 04:51 PM
  2. Announcement about MU...
    By Webby in forum Anabolics
    Replies: 10
    Last Post: 05-29-2003, 09:28 AM
Log in
Log in