PLANK-X! is the New Planking ;)

Page 4 of 5 First ... 2345 Last

  1. Quote Originally Posted by Tomahawk88 View Post
    Haha it looks like I wont be getting one in. Well probably not at least. Dont think I could come up with anything to compete with all the awesome pics so far anyway.
    CHICKEN!!!! (As I mock you by clucking and flapping like a chicken!) Mwahahahahahahaha!!
    Jeremiah 29:11-14


  2. Quote Originally Posted by lukehayd View Post
    As much as it pains me to say it, I'm gonna have to say yes it's legit. Looks like it's at the dealership where he said his brother works.
    This is correct. I should have taken a few more at different angles. Perhaps I'll go back. I wanted to put it on the huge Ford sign. Maybe I'll do that as well.
    TOOTALLPOWERLIFTING.COM
    Powerlifting for the vertically gifted
    •   
       


  3. LOL This is great

  4. Quote Originally Posted by lukehayd View Post
    CHICKEN!!!! (As I mock you by clucking and flapping like a chicken!) Mwahahahahahahaha!!
    Core Nutritionals Representative

  5. Quote Originally Posted by lukehayd View Post
    CHICKEN!!!! (As I mock you by clucking and flapping like a chicken!) Mwahahahahahahaha!!
    Haha well there have been some hard places to beat.
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by Tomahawk88 View Post
    Haha well there have been some hard places to beat.
    I'm sure you will find somewhere good lol
    Core Nutritionals Representative

  7. Quote Originally Posted by JudgementDay View Post
    I'm sure you will find somewhere good lol
    Marms still hasn't got a new pic in here either! The old one doesn't count for this comp! You hear me MARMS!?!?!?!?!?
    Jeremiah 29:11-14

  8. LOL I think you just called out the PIMP!
    Core Nutritionals Representative

  9. That's the idea! Hahaha!!
    Jeremiah 29:11-14

  10. BUMP!
    Core Nutritionals Representative

  11. Watch out!! We got a Bad Ass over here!!!

  12. Love it! Awesome pics steppinRazor.
    Core Nutritionals Representative

  13. The 28th is the last day to enter, lets get some more in
    Core Nutritionals Representative

  14. BUMP!!!
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!

  15. Quote Originally Posted by packers6211 View Post
    BUMP!!!
    Double bump!
    Core Nutritionals Representative

  16. Quote Originally Posted by JudgementDay View Post
    Double bump!

    Sorry no new pics. Been rather busy.
    Jeremiah 29:11-14

  17. No thanks for entering man!

    Lets get a few new people to enter before this is over, everyone has by the end of the day!
    Core Nutritionals Representative

  18. tick tock tick tock come on guys don't let this en pass by!
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!

  19. Damn yo..been a busy weekend. Wish I coulda got more pics in
    Cultivating Mass.

  20. Winners will be picked tonight!
    Core Nutritionals Representative

  21. Quote Originally Posted by DJBeanPole View Post


    Can you see it???
    No doubt you win best Plank-X in this picture.

    Send me your addy!



    Wish more people jumped in on this but thank you for everyone who did! Lukehayd won the draw, send me your addy
    Core Nutritionals Representative

  22. Congrats DJ And Luke!!!!
    "Difficult things take a long time, impossible things take a little longer."
    OG Punjabi Avenger

  23. Sweet!!! No doubt though, about more people not entering! Seems to have died down quite a bit lately. Maybe everyone is just busy with logs/reviews already? It's not because you're not coming up with fun promos either! I had fun with this when I could. Hopefully more will jump on the next promo you do!

    Congrats to DJ too!!
    Jeremiah 29:11-14

  24. Congrats to the winners!
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. How Long Can You Hold Plank (Core Exercise)
    By sp447 in forum General Chat
    Replies: 9
    Last Post: 11-12-2008, 10:37 PM
Log in
Log in