Athletix Girls, if you GOT GAME, then this is the PROMO for YOU!!!

Page 3 of 22 First 123458 ... Last
  1. Registered User
    JudgementDay's Avatar
    Stats
    6'1"  220 lbs.
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    canada, ontario
    Age
    25
    Posts
    13,857
    Rep Power
    3378679

    Quote Originally Posted by Roy D. Rodger View Post
    What does a set of hot twins get me?!?
    hmm let me email Athletix right now and I'll get back to you on that one
    CORE NUTRITIONALS Representative

    If you have any questions feel free to email me at, tommy.day@corenutritionals.com

  2. Registered User
    cousineerie's Avatar
    Stats
    5'8"  160 lbs.
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    270
    Rep Power
    667

    Quote Originally Posted by Roy D. Rodger View Post
    What does a set of hot twins get me?!?
    Off, hopefully.
  3. Running with the Big Boys
    Board Sponsor
    Marms's Avatar
    Stats
    5'9"  218 lbs.
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    IL
    Posts
    6,317
    Rep Power
    2848061

    Quote Originally Posted by cousineerie View Post
    Off, hopefully.
    was thinking the same thing
    •   
       

  4. Registered User
    JudgementDay's Avatar
    Stats
    6'1"  220 lbs.
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    canada, ontario
    Age
    25
    Posts
    13,857
    Rep Power
    3378679

    Quote Originally Posted by Roy D. Rodger View Post
    What does a set of hot twins get me?!?
    Ok I emailed Athletix and we can hook you up with either Formula-X or Division 1 or TitaniumXL, w.e product you choose. Email me the twin picture first so I can make sure it's legit no photoshop stuff lol 2 hot twins sound too good to be true aha. My email is tommy@athletixsports.com

    Looking forward to the picture man!
    CORE NUTRITIONALS Representative

    If you have any questions feel free to email me at, tommy.day@corenutritionals.com
  5. Running with the Big Boys
    Board Sponsor
    Marms's Avatar
    Stats
    5'9"  218 lbs.
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    IL
    Posts
    6,317
    Rep Power
    2848061

    Hey notice he is another FIRST time poster ! Who pulled that with the first contest lmao
  6. Registered User
    Roy D. Rodger's Avatar
    Stats
    6'6"  258 lbs.
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    3
    Rep Power
    35

    Quote Originally Posted by cousineerie View Post
    Off, hopefully.
    Hahahahaha! Pretty much! I'm gonna see them on Thursday, so hopefully we can all get off on the pics!!
  7. Registered User
    LiveToLift's Avatar
    Stats
    5'9"  185 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    13,340
    Rep Power
    9477704

    Quote Originally Posted by cousineerie View Post
    Off, hopefully.
    So true!
  8. Registered User
    LiveToLift's Avatar
    Stats
    5'9"  185 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    13,340
    Rep Power
    9477704

    Quote Originally Posted by JudgementDay View Post
    Ok I emailed Athletix and we can hook you up with either Formula-X or Division 1 or TitaniumXL, w.e product you choose. Email me the twin picture first so I can make sure it's legit no photoshop stuff lol 2 hot twins sound too good to be true aha. My email is tommy@athletixsports.com

    Looking forward to the picture man!
    I bet this is for verifying purposes only... LMAO!
  9. Registered User
    JudgementDay's Avatar
    Stats
    6'1"  220 lbs.
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    canada, ontario
    Age
    25
    Posts
    13,857
    Rep Power
    3378679

    Quote Originally Posted by LiveToLift View Post
    I bet this is for verifying purposes only... LMAO!
    I'm pumped for this picture lol
    CORE NUTRITIONALS Representative

    If you have any questions feel free to email me at, tommy.day@corenutritionals.com
  10. Registered User
    LiveToLift's Avatar
    Stats
    5'9"  185 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    13,340
    Rep Power
    9477704

    nice try sir!
  11. Registered User
    LiveToLift's Avatar
    Stats
    5'9"  185 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    13,340
    Rep Power
    9477704

    you got ev! yes closer to lead! lmao
  12. Registered User
    JudgementDay's Avatar
    Stats
    6'1"  220 lbs.
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    canada, ontario
    Age
    25
    Posts
    13,857
    Rep Power
    3378679

    Quote Originally Posted by LiveToLift View Post
    you got ev! yes closer to lead! lmao
    LOL
    CORE NUTRITIONALS Representative

    If you have any questions feel free to email me at, tommy.day@corenutritionals.com
  13. Registered User
    Tomahawk88's Avatar
    Stats
    5'7"  250 lbs.
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Georgia
    Posts
    9,086
    Rep Power
    629304

    Quote Originally Posted by JudgementDay View Post
    Athletix Says......Post a 2 different pictures of a hot pan am stewardess!

  14. Registered User
    JudgementDay's Avatar
    Stats
    6'1"  220 lbs.
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    canada, ontario
    Age
    25
    Posts
    13,857
    Rep Power
    3378679

    **** wrong thread lmao. But I'll still give you a point ahaha
    CORE NUTRITIONALS Representative

    If you have any questions feel free to email me at, tommy.day@corenutritionals.com
  15. Registered User
    JudgementDay's Avatar
    Stats
    6'1"  220 lbs.
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    canada, ontario
    Age
    25
    Posts
    13,857
    Rep Power
    3378679

    Where the twins at lol
    CORE NUTRITIONALS Representative

    If you have any questions feel free to email me at, tommy.day@corenutritionals.com
  16. Running with the Big Boys
    Board Sponsor
    Marms's Avatar
    Stats
    5'9"  218 lbs.
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    IL
    Posts
    6,317
    Rep Power
    2848061

    Quote Originally Posted by JudgementDay View Post
    Where the twins at lol
    Another case of the ATNA !!
  17. Registered User
    Daycrawler's Avatar
    Stats
    6'1"  200 lbs.
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    825
    Rep Power
    227805

    Quote Originally Posted by Marms

    Another case of the ATNA !!
    Lol. I laughed.. Im in the process of getting 3 pictures..
  18. Running with the Big Boys
    Board Sponsor
    Marms's Avatar
    Stats
    5'9"  218 lbs.
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    IL
    Posts
    6,317
    Rep Power
    2848061

    Quote Originally Posted by Daycrawler View Post
    Lol. I laughed.. Im in the process of getting 3 pictures..
    I got 2 more I might save the others for a biding war LMAO
  19. Registered User
    Daycrawler's Avatar
    Stats
    6'1"  200 lbs.
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    825
    Rep Power
    227805

    Quote Originally Posted by Marms

    I got 2 more I might save the others for a biding war LMAO
    Lolol. Smart man.
  20. Registered User
    Roy D. Rodger's Avatar
    Stats
    6'6"  258 lbs.
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    3
    Rep Power
    35

    Quote Originally Posted by JudgementDay View Post
    Where the twins at lol
    I'll see them tonight!
  21. Registered User
    JudgementDay's Avatar
    Stats
    6'1"  220 lbs.
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    canada, ontario
    Age
    25
    Posts
    13,857
    Rep Power
    3378679

    Quote Originally Posted by Marms View Post
    I got 2 more I might save the others for a biding war LMAO
    Come on at least post 1 tonight

    Quote Originally Posted by Roy D. Rodger View Post
    I'll see them tonight!
    Looking forward to them lol
    CORE NUTRITIONALS Representative

    If you have any questions feel free to email me at, tommy.day@corenutritionals.com
  22. Running with the Big Boys
    Board Sponsor
    Marms's Avatar
    Stats
    5'9"  218 lbs.
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    IL
    Posts
    6,317
    Rep Power
    2848061

    [QUOTE=JudgementDay;3081046]Come on at least post 1 tonight



    Maybe if you say athletix says pretty please lmao
  23. Registered User
    JudgementDay's Avatar
    Stats
    6'1"  220 lbs.
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    canada, ontario
    Age
    25
    Posts
    13,857
    Rep Power
    3378679

    [QUOTE=Marms;3081261]
    Quote Originally Posted by JudgementDay View Post
    Come on at least post 1 tonight



    Maybe if you say athletix says pretty please lmao
    -1 point for you Marms lol


    jk, PRETTY PLEASE
    CORE NUTRITIONALS Representative

    If you have any questions feel free to email me at, tommy.day@corenutritionals.com
  24. Running with the Big Boys
    Board Sponsor
    Marms's Avatar
    Stats
    5'9"  218 lbs.
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    IL
    Posts
    6,317
    Rep Power
    2848061

    [QUOTE=JudgementDay;3081268]
    Quote Originally Posted by Marms View Post

    -1 point for you Marms lol


    jk, PRETTY PLEASE
    LMAO OMG another -1 point there goes that game
  25. Registered User
    JudgementDay's Avatar
    Stats
    6'1"  220 lbs.
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    canada, ontario
    Age
    25
    Posts
    13,857
    Rep Power
    3378679

    aha give us something good to look at tonight lol
    CORE NUTRITIONALS Representative

    If you have any questions feel free to email me at, tommy.day@corenutritionals.com
  26. Running with the Big Boys
    Board Sponsor
    Marms's Avatar
    Stats
    5'9"  218 lbs.
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    IL
    Posts
    6,317
    Rep Power
    2848061

    Quote Originally Posted by JudgementDay View Post
    aha give us something good to look at tonight lol
    I got one but the name is backwards lol
  27. Registered User
    JudgementDay's Avatar
    Stats
    6'1"  220 lbs.
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    canada, ontario
    Age
    25
    Posts
    13,857
    Rep Power
    3378679

    Quote Originally Posted by Marms View Post
    I got one but the name is backwards lol
    Why is it backwards lol
    CORE NUTRITIONALS Representative

    If you have any questions feel free to email me at, tommy.day@corenutritionals.com
  28. Running with the Big Boys
    Board Sponsor
    Marms's Avatar
    Stats
    5'9"  218 lbs.
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    IL
    Posts
    6,317
    Rep Power
    2848061

    that I dont know u tell me Name:  untitled.png
Views: 226
Size:  377.2 KB
  29. Running with the Big Boys
    Board Sponsor
    Marms's Avatar
    Stats
    5'9"  218 lbs.
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    IL
    Posts
    6,317
    Rep Power
    2848061

    Name:  2011-11-05_08.30.32.jpg
Views: 229
Size:  101.5 KB
  30. Registered User
    houstontexas's Avatar
    Stats
    5'10"  175 lbs.
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    1,212
    Rep Power
    181609

    She's left handed and just wrote it backwards?
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Athletix Sports Promo Thread
    By JudgementDay in forum Athletix Sports
    Replies: 87
    Last Post: 07-26-2014, 06:43 AM
  2. Athletix Halloween Promo-BOWL OF CANDY! (Win FREE Formula-X)
    By JudgementDay in forum Company Promotions
    Replies: 274
    Last Post: 10-28-2011, 07:23 AM
  3. Athletix Sports Division 1, Canadian Promo!
    By JudgementDay in forum Company Promotions
    Replies: 32
    Last Post: 08-22-2011, 05:19 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in

Log in

Content Relevant URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.