Can you REALLY perform? FREE Libido supplement

Page 5 of 6 First ... 3456 Last
  1. purelife1
    purelife1's Avatar

    i would need 4 caps to Perform and put out this fire
    Attached Images Attached Images   


  2. Quote Originally Posted by pembroke3355 View Post
    Somebody call 911 I have been a bad boy.
    Hahahahahahahaha, I hear ya

  3. Quote Originally Posted by pembroke3355 View Post
    Be right back checking out karlapics.com LOL
    Anybody know where Don is? I haven't been able to get him to reply to any of my emails since this last post.

    LOL...
    RcB Since 09-06-2011 20:55 EST, Post 49
    •   
       


  4. Quote Originally Posted by stxnas View Post
    Anybody know where Don is? I haven't been able to get him to reply to any of my emails since this last post.

    LOL...
    Sorry Nate was put in protective custody by the lady in post #158. There was some police brutality happening but don't look for me to file any reports LOL!!!
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  5. Quote Originally Posted by pembroke3355 View Post
    Sorry Nate was put in protective custody by the lady in post #158. There was some police brutality happening but don't look for me to file any reports LOL!!!
    fap fap fap.

  6. Quote Originally Posted by stxnas View Post
    Anybody know where Don is? I haven't been able to get him to reply to any of my emails since this last post.

    LOL...
    Yeah, I noticed he went MIA for a bit.

    Must been one hell of a FAP session. lol

  7. Women like this arent high maintanance,
    their high performance.

  8. Time to perform,
    be sure with 2 caps.

  9. Quote Originally Posted by Jake Fires View Post
    Time to perform,
    be sure with 2 caps.
    very nice-fap fap fap.

  10. Nothing needed to PERFORM for my Alessandra!
    Attached Images Attached Images  

  11. Quote Originally Posted by Jake Fires View Post
    Women like this arent high maintanance,
    their high performance.
    OMFG!!! Even those of you who don't like big butts know you would perform like a champ on this. Then duck as her husband (Ice-T) starts spraying the room (lol)

  12. Quote Originally Posted by Jake Fires View Post
    Time to perform,
    be sure with 2 caps.
    this is my pick as best yet-something about her just lights me up. damn

  13. Quote Originally Posted by Jake Fires View Post
    Time to perform,
    be sure with 2 caps.
    I think 4 caps will be a better choice.
    Shredding (3/19/13): OxyElite Pro (Original Formula) + Compound 20

  14. My god she is soo sexy.
    if shed let me , shed stay with me, guranteed.

  15. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    fap fap fap.
    LMAO!!!!
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  16. She can perform, can you?

  17. Check out how fit this girl is,
    Keep up with her with perform.

  18. Quote Originally Posted by Jake Fires View Post
    She can perform, can you?
    DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  19. Is it too late to get in on this? 2 minutes ain't cuttin' it anymore.

  20. Quote Originally Posted by Chubbinmuffin View Post
    Is it too late to get in on this? 2 minutes ain't cuttin' it anymore.
    Contest runs till the 28th at 5 PM EST.
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  21. Quote Originally Posted by Jake Fires View Post
    She can perform, can you?
    Now that's Hott!!!! If you couldn't perform for her, call the coroner it's over

  22. Quote Originally Posted by Chubbinmuffin View Post
    Is it too late to get in on this? 2 minutes ain't cuttin' it anymore.
    better get you a bottle while it's $20.

  23. Quote Originally Posted by Chubbinmuffin View Post
    Is it too late to get in on this? 2 minutes ain't cuttin' it anymore.
    Still at the introductory price at Nutra for a few more days.
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  24. Quote Originally Posted by pembroke3355 View Post
    Still at the introductory price at Nutra for a few more days.
    its 24.95 now

    i had to wait for my new credit card to come in the mail n i missed it

    unless u can get em to put it back to 19.99

  25. Quote Originally Posted by Greek Elite View Post
    its 24.95 now

    i had to wait for my new credit card to come in the mail n i missed it

    unless u can get em to put it back to 19.99
    Wish we could bro. Motivate is still at $19.99. Perform is still a excellent price.
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  26. weve all been sein this girl around the forums, what is her name!!
    Perform a search party.

  27. perform owns!

  28. Quote Originally Posted by Jake Fires View Post
    perform owns!
    Oh look at those bedroom eyes!!!!!
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  29. Quote Originally Posted by Jake Fires View Post
    perform owns!
    wow!

  30. yea who is that girl Jake Fires posted
  31. purelife1
    purelife1's Avatar

    well i dont know about the rest of you but id definately like to Perform on the ski team
    Attached Images Attached Images  
  32. purelife1
    purelife1's Avatar

    more pics
    Attached Images Attached Images  

  33. I love this thread! Damn!

  34. Quote Originally Posted by purelife1 View Post
    more pics
    what the hell is she holding. wtf

  35. lol shes holding those ski sticks, duh, but ya look at her first pic, shes got a strong lower body, check out those legs!!!

    i still think the chick with the Got Ass? shorts is the finest

  36. Quote Originally Posted by Jake Fires View Post
    lol shes holding those ski sticks, duh, but ya look at her first pic, shes got a strong lower body, check out those legs!!!

    i still think the chick with the Got Ass? shorts is the finest
    post #187 aint lookin to bad.

  37. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    post #187 aint lookin to bad.
    Post #187 is smokin hot. I love the bedroom eyes.
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition
  38. Perform


    I'm ready to perform two-fold with these 2.
    Attached Images Attached Images  

  39. I would Perform my absolute best for this gal!
    Attached Images Attached Images  

  40. Just perform.
    Last edited by Jake Fires; 02-20-2010 at 11:21 AM. Reason: error
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Free Samples of Perform and Motivate are now available
    By A_I_Sports_Nutrition in forum Company Promotions
    Replies: 299
    Last Post: 04-18-2010, 09:36 AM
  2. Replies: 13
    Last Post: 02-01-2010, 11:37 AM
  3. Replies: 1
    Last Post: 10-21-2008, 10:21 PM
Log in
Log in