q on dirty bulking

Page 2 of 2 First 12

  1. I'm sorry for not making an informative post, but don't dirty bulk, or else you'll be all:

    **** a six pack got-ta pack a rolls
    Tryna put my house on food patrol
    Cuz I use-my-fork as a dea-dly we-apon
    Wendy's my *****, yo punk ya steppin?
    Love Arby's an' da King's the sh!t
    Ronald's my homie, Big Mac's legit
    **** the Green Giant he-can kiss my ass
    Mullet don't eat sh!t that comes from grass
    Face is all derty with pizza grease
    Go ahead ***** call the food police
    I ain't scared **** I'll eat em too
    Only thing scares me is takin poo

    They hatinnnnnnnnnn
    Fitdayinnnnnnnnnnnn
    Not weighinnnn-my food
    Because I'm bulking dirrrrrrrty
    Tryna catch me bulkin dirrrty
    Tryna catch me bulkin dirrrty


  2. HAHAHA.... CHAMOMILLE-IONAIRE!!! funny crap mullet

  3. T1 is not gay

    as for arnold movies Pumping Iron is your best bet. I would also reccomend Rambo (not arnold but Sly is great too) and Rocky (again not Arnold but Sly is a bad ass too.)
    •   
       


  4. agreed.... anothe motivational Arnold flick... Junior. and lets not forget Kindergarten Cop!!!

  5. I didn't say T1 was gay I just said I hated it cuz he needed more lines. But its one of the best movies he's ever done.

    I did say however that some of the early ones towards the late 70's was gay (some of the costumes was borderline gayfer)

    I'll see if I can find Pumping Iron. I'll also try to get T2. But for Sly Cliffhanger was a good one. (Lithgow always plays a pretty good badguy) Oh snap! Forgot about Dolph Lundgren! Well there's Rocky IV and Red Scorpion. Assasins was a good Sly movie too

  6. Well I got 5 Arnold Movies for 30 bucks. I got the Arnold Collection (I'm not spelling his last name it'll drive me nuts) and another DVD with 2 movie on it. So heres my collection so far

    Commando
    Predator
    True Lies
    Collateral Damage
    Eraser

    Next on my list
    T2
    T3 with Pumping Iron included
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. OMG am I on a DIRTY BULK?????
    By mixedup in forum Bulking
    Replies: 32
    Last Post: 07-10-2006, 10:29 AM
  2. low dosage t-3 while on a bulking cycle
    By 2slow in forum Anabolics
    Replies: 14
    Last Post: 09-07-2005, 04:22 PM
  3. Help me on my bulking diet?
    By BOHICA in forum Weight Loss
    Replies: 10
    Last Post: 02-10-2005, 01:16 PM
  4. Input on my bulking cycle
    By RobInKuwait in forum Anabolics
    Replies: 6
    Last Post: 09-13-2004, 09:44 AM
  5. Need opinions on lean bulk cycle -
    By BigVrunga in forum Anabolics
    Replies: 17
    Last Post: 07-05-2004, 05:22 PM
Log in
Log in