Xmas Savings

  1. Xmas Savings


    I know you guys got something special for the holidays! Any news of an upcoming coupon code for NP?

    Whats better than a bottle of DRIVE as a stocking stuffer?


  2. Quote Originally Posted by MESSPLAY View Post
    Whats better than a bottle of DRIVE as a stocking stuffer?
    2 bottles of drive

  3. 3 bottles of drive


    we are not allowed to release classified INFO
    toes-on-the-nose.blogspot.com Deployed blogging
    •   
       


  4. how about igf2, drive, rpm, neovar gift set with an AppNut hat or something? That would be on everyones wishlist.

  5. ....... HAHA

  6. Quote Originally Posted by pistonpump View Post
    how about igf2, drive, rpm, neovar gift set with an AppNut hat or something? That would be on everyones wishlist.
    Hmm we may do something like that directly off our site...we'll work on that.

  7. Quote Originally Posted by donorrell View Post
    Hmm we may do something like that directly off our site...we'll work on that.
    awesome!

    i should be a rep! lol.

  8. or even a drive/rpm twin pack or something. Id surely be interisted in that.

  9. Quote Originally Posted by Gtarzan81 View Post
    or even a drive/rpm twin pack or something. Id surely be interisted in that.
    they already offer that at various sites...
  10. Never enough
    EasyEJL's Avatar

    Quote Originally Posted by pistonpump View Post
    awesome!

    i should be a rep! lol.
    I am sorta surprised you aren't a rep for someone
    Animis Rep
    facebook.com/xAnimis
    animis.org/forum

  11. Quote Originally Posted by EasyEJL View Post
    I am sorta surprised you aren't a rep for someone
    nobody likes my attitude....
  12. Never enough
    EasyEJL's Avatar

    and they are all jealous of where you live
    Animis Rep
    facebook.com/xAnimis
    animis.org/forum

  13. Quote Originally Posted by EasyEJL View Post
    and they are all jealous of where you live
    thats likely. or they think im just a dumb islander.

  14. Quote Originally Posted by pistonpump View Post
    thats likely. or they think im just a dumb islander.
    YOU should be a rep just for you AVY!!!

  15. Where do you live Piston?
    Applied Nutriceuticals Representative
    Better Results Through Science
    Success occurs when everything you have is APPLIED.
    Have you heard about N.O. Uptake? ;-)

  16. hes another hawaiian boi lanbane!!! just like me, 2 hawaiian sthere you go us 2 hawaiians to take over the hawaiian islands and spread the word, hahaha

  17. Quote Originally Posted by vika808 View Post
    hes another hawaiian boi lanbane!!! just like me, 2 hawaiian sthere you go us 2 hawaiians to take over the hawaiian islands and spread the word, hahaha
    12 and 0 baby!!!! BCS!! HAHA sorry had to i love the underdogs!

    I will be getting back to you soon vika
  18. Never enough
    EasyEJL's Avatar

    Quote Originally Posted by pistonpump View Post
    thats likely. or they think im just a dumb islander.
    A pacalolo
    Animis Rep
    facebook.com/xAnimis
    animis.org/forum

  19. Quote Originally Posted by buffhunk29 View Post
    12 and 0 baby!!!! BCS!! HAHA sorry had to i love the underdogs!

    I will be getting back to you soon vika
    gotta love umm, hopefully the will kick some azz,

    Get back at me fo what reason?? HMMMMM......

  20. Quote Originally Posted by buffhunk29 View Post
    12 and 0 baby!!!! BCS!! HAHA sorry had to i love the underdogs!

    I will be getting back to you soon vika
    gotta love umm, hopefully the will kick some azz,

    Get back at me fo what reason?? HMMMMM......
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Replies: 8
    Last Post: 10-16-2004, 07:26 PM
  2. Want to Save Money on Gear and PH's?
    By iron addict in forum Exercise Science
    Replies: 6
    Last Post: 01-28-2004, 01:41 AM
  3. Replies: 0
    Last Post: 09-09-2003, 11:50 PM
  4. Make a phone call -- Save prohormones
    By Dio in forum Anabolics
    Replies: 3
    Last Post: 09-08-2003, 12:29 AM
  5. Supplement Mega Site? Saving you $$$?
    By chosen5 in forum Supplements
    Replies: 7
    Last Post: 04-13-2003, 09:55 AM
Log in
Log in