Natasha logs AI Sports' AFRICAN MANGO ;0)

Page 1 of 5 123 ... Last
  1. Smile Natasha logs AI Sports' AFRICAN MANGO ;0)


    Hi guys! I'd like to thank AI Sports Nutrition and D2footballjrc for giving me the oppurtunity to log African Mango! It's a dietary supplement aimed for weight loss. Umm it's a natural fat burner and appetite suppressant. It also is a natural detoxification as well lowering cholesterol! The high fiber content of African Mango helps to lower cholesterol and I am very excited to run this product! Directions says take twice daily with or without food so what would you guys suggest? Taking 1 when I wake up in the morning and another around 1-2pm or? I took one this morning a half an houre before my work out and the sense of well being I could already feel! So today I did some Cardio + Toning!

    * Treadmill -- 20 minute jog
    * Lat Pull Downs -- 3 sets of 15 reps ( 40 Ibs )
    * Incline Dumbbell Press -- 3 sets of 10 ( 20 Ibs )
    * Triceps Kickback with Dumbbell -- 3 sets of 8 ( 15 Ibs )
    * Bicep Curls with Dumbbell -- 3 sets of 10 ( 10 Ibs )

    Absolutely had an awesome work out! I cannot wait for tomorrow ;0) Thank you again for the oppurunity!!


  2. Sub! Its nice to have a female dedicated logger in here hehe , well another one we got some going around like Rosie and Lexagon ;p!!
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep
    •   
       


  3. I'm in . I need to know about the mango!!
    "Strive to seize the initiative in all things"

  4. Been curious about this new product. I'm in.
    I can do all this through Him who gives me strength.

  5. Yay! Thanks for the support fellas! I forgot to mention my current weight it is 120Ibs goal is to drop ten pounds ten to fifteen. And I am going to be as accurate as possible with this log! Thanks everybody! ;0)
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by tashygirl
    Yay! Thanks for the support fellas! I forgot to mention my current weight it is 120Ibs goal is to drop ten pounds ten to fifteen. And I am going to be as accurate as possible with this log! Thanks everybody! ;0)
    Cool good job. Good to see a female logger.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  7. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Cool good job. Good to see a female logger.
    ^^This^^.
    I can do all this through Him who gives me strength.

  8. Quote Originally Posted by CaptHowdy5150 View Post
    ^^This^^.
    Aye , Captain be right mateys! Shiver me timbers we oughta say Howdy partner and remember...I got a snake in my boots!!! Thats right! PIRATE COWBOY STYLE >:O! Ok off with sarcasm , remember diet and proper macro's are key to achieving any kind of goals , then comes training and last comes resting. That said ;p remember this is a marathon not a sprint! And any progress is good , just keep your eye on the goal!
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  9. Quote Originally Posted by Celorza

    Aye , Captain be right mateys! Shiver me timbers we oughta say Howdy partner and remember...I got a snake in my boots!!! Thats right! PIRATE COWBOY STYLE >:O! Ok off with sarcasm , remember diet and proper macro's are key to achieving any kind of goals , then comes training and last comes resting. That said ;p remember this is a marathon not a sprint! And any progress is good , just keep your eye on the goal!
    Phuck that!



    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  10. How did I miss this product??? I'm always down for dropping fat, I have a lot to drop lol
    Performax Labs Product Specialist
    Like Us On Facebook:
    https://www.facebook.com/PmaxLabs
    Visit our site at www.performaxlabs.com

  11. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Phuck that!



    Lol! That's funny

  12. Thanks again boys for all the support! Taking a day off today will post tomorrow's work out! ;0)

  13. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Phuck ME!


    Bro you know I don't swing that way! :P!!! hahaha
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  14. I'm in! Good luck girl! I'm always up for a new log. LOL
    Journal - http://anabolicminds.com/forum/female-fitness/199622-here-we-go.html#post3349653

  15. Quote Originally Posted by Celorza
    Tasy you know I don't swing that way! I like Mr.Howdy :P!!! hahaha
    really?


    Quote Originally Posted by tashygirl

    Lol! That's funny
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  16. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    really?




    I do not consider it gay to respect a Fellow AMer's girlfriend and not throw a pass at her bro ;p! So it is not gay, it is called respecting a lady and her relationship
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  17. Quote Originally Posted by Celorza

    I do not consider it gay to respect a Fellow AMer's girlfriend and not throw a pass at her bro ;p! So it is not gay, it is called respecting a lady and her relationship
    U said u like Capt. Howdy.

    You're right this got off track. There's a lot of mature women & men in here. Let's let the log carry it's course.... We can't ruin her parade.

    Get after it Tashy!
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  18. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    U said u like Capt. Howdy.
    Well he is a sexy bea....wait what!? Pics or it didn't happen!! xD
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  19. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    U said u like Capt. Howdy.

    You're right this got off track. There's a lot of mature women & men in here. Let's let the log carry it's course.... We can't ruin her parade.

    Get after it Tashy!
    Quote Originally Posted by Celorza View Post
    Well he is a sexy bea....wait what!? Pics or it didn't happen!! xD

    Name:  funny-dog-pictures-im-sexy-and-i-know-it-right.jpg
Views: 2608
Size:  42.0 KB
    And now back to your regularly scheduled thread.
    I can do all this through Him who gives me strength.

  20. Quote Originally Posted by CaptHowdy5150 View Post

    Name:  funny-dog-pictures-im-sexy-and-i-know-it-right.jpg
Views: 2608
Size:  42.0 KB
    And now back to your regularly scheduled thread.
    So much win with that pic <3!
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  21. That's a cute picture lol ;0)

  22. Quote Originally Posted by tashygirl View Post
    That's a cute picture lol ;0)
    Thanks I now I come out cute in my avy!
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  23. Lol it's not you! It's your post! Nice try... ;0) ha ha

  24. Quote Originally Posted by tashygirl
    Lol it's not you! It's your post! Nice try... ;0) ha ha
    Not even a try bro! ;p merely a joke haha you are part of the fraternity of loggers united and for that, a bro! :3
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  25. Quote Originally Posted by tashygirl
    Lol it's not you! It's your post! Nice try... ;0) ha ha
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  26. Quote Originally Posted by tashygirl View Post
    Lol it's not you! It's your post! Nice try... ;0) ha ha
    Name:  damn.gif
Views: 290
Size:  1.20 MB Hahaha!
    I can do all this through Him who gives me strength.

  27. Quote Originally Posted by Celorza View Post
    Not even a try bro! ;p merely a joke haha you are part of the fraternity of loggers united and for that, a bro! :3
    ^^^ ****ing kids!

  28. Regardless if I'm an AnabolicMinds girl or not, I ain't your bro Mr. Celorza, sorry to disappoint you! I'm here to gain knowledge, share my own, get work out tips and try out some new supp's and log them, you know.... do my own thing! ;0) I'm not here to be someone's bro! Just so you know.... I do feel special I'm part of the fraternity of loggers though ha ha so.... Thank you! much love <3

  29. Quote Originally Posted by tashygirl
    Regardless if I'm an AnabolicMinds girl or not, I ain't your bro Mr. Celorza, sorry to disappoint you! I'm here to gain knowledge, share my own, get work out tips and try out some new supp's and log them, you know.... do my own thing! ;0) I'm not here to be someone's bro! Just so you know.... I do feel special I'm part of the fraternity of loggers though ha ha so.... Thank you! much love <3
    Straight to business...
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  30. Quote Originally Posted by Trank406 View Post
    ^^^ ****ing kids!
    Uh Mr. Trank who do you think you are.... I'm assuming since you said "effing kids" ha ha that would make you one too hmmm?

    Just Kidding <3
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Athletix Sports Logs!
    By JudgementDay in forum Athletix Sports
    Replies: 101
    Last Post: 09-23-2012, 01:50 PM
  2. Ed Logs Better Body Sports Complete PCT
    By edvanp in forum Supplement Logs
    Replies: 51
    Last Post: 10-02-2009, 02:28 PM
  3. Nimbus Nutrition Tester Logs (Reviews, Logs, Mini Logs)
    By Colden in forum Company Promotions
    Replies: 11
    Last Post: 10-23-2008, 01:14 PM
Log in
Log in