Search results

  1. benjamfzb

    Trestolone TD Behemoth Labz

    So I take you would vouch for behemoth being legit? With borders closed they could come in useful.
  2. benjamfzb

    Trestolone TD Behemoth Labz

    I get it too. Any cycle does tbh.
  3. benjamfzb

    Unanswered Another boring cycle question - or rather a request for opinions

    Totally agree. For me its like tequila. Best time of my life but i associate it eith potential death so it scares me now. May finish the bottle in the distant future but if i can get rid of it and never cycle again that would be fine. Ive achieved the goals i got into roids for in a short period...
  4. benjamfzb

    Unanswered Another boring cycle question - or rather a request for opinions

    Yeah, kinda nervous about trying it again. Maybe in a year. Its the first compound that actually had a tough pct for me. I definitively feel its a significant risk.
  5. benjamfzb

    Unanswered Another boring cycle question - or rather a request for opinions

    It actually went quite well. I was very satisfied with the results. I think it went something like this for 8 weeks or so. 750 4ad 2ml liquitren 100mg var Did great for cutting. But since then i did a 12 weeker with trest and DS's. I also had a much better nutritionist. Obviously this cycle...
  6. benjamfzb

    Unanswered Another boring cycle question - or rather a request for opinions

    It is UGL not proper dose for sure
  7. benjamfzb

    Do i need anything else besides tamoxifen for pct?

    Ive done neither so cant say but common sense tells me its too high yup lol
  8. benjamfzb

    Do i need anything else besides tamoxifen for pct?

    Could always add some natural stuff like tribulus, laxogenin, phosphatic acid etc if you got money to spare
  9. benjamfzb

    7 Alpha Ace

    I did 12 weeks along with a ton of methyls. Bounced back great. Cycle ended 6 weeks ago and is logged.
  10. benjamfzb

    TD Trest & other DS 12 week recomp

    Hey all, Finished PCT today at 205.3 lbs. Didnt work out the last 9 days due to taking an intense industral rope climbing course which crippled me daily. Ate out alot and had drinks at least 3 times celebrating promotions and whatnot. Got a body scan today. Final result i gained 1 pound of...
  11. benjamfzb

    TD Trest & other DS 12 week recomp

    Recovering well. Maintaining around 209. Thats the best part about a recomp you dont lose much progress during pct. I am so fucking sore being back in the gym. 0 test doesnt help obviously but **** did i ever miss cable exercises. Feeling much better. Sexual stuff is pretty much normal...
  12. benjamfzb

    Anyone worried if Corona virus keeps spreading the gyms will shut down?

    Not sure about the states but it is up north
  13. benjamfzb

    AG’s Mega Cycle Log

    This should be good.
  14. benjamfzb

    Anyone worried if Corona virus keeps spreading the gyms will shut down?

    I would rather die of covid than live in fear of the medias bullshit
  15. benjamfzb

    Anyone worried if Corona virus keeps spreading the gyms will shut down?

    The soreness from real gym workouts is pretty crazy compared to bullshit bowflex workouts. Hope most of you are back as well
  16. benjamfzb

    Answered Announcement Insider

    Shame. I doubt theh would tale the gda. I will tho
  17. benjamfzb

    TD Trest & other DS 12 week recomp

    Man i know. I would of never dared go past 8 weeks. The cycle was actually fun but otherwise id be dying inside and counting down til the end lol. Thanks! I actually chose nolva for that reason. I only have clomid on hand because i jumped on the serm on cycle bandwagon which obviously didnt...
  18. benjamfzb

    TD Trest & other DS 12 week recomp

    I wasnt expecting to post much into PCT but some note worthy information. 212lbs still. @Hyde was right. 12 weeks shutdown is a lot harsher than a 8 week andro shutdown. Sadness/anger/general pmsing bitch emotions are strong. Oh well lol. If that scares you then maybe 10 weeks would be better.
  19. benjamfzb

    Answered Announcement Insider

    Gainbusters no longer ships to canada? Only option at checkout is usa.
  20. benjamfzb

    TD Trest & other DS 12 week recomp

    Yes. Pre. They dont ship to us so you gotta find someone going to the states and ship it to their hotel a couple days in advance and have them haul it back. Kind of a pain but worth it.t
Top