ConcreteConny
Reaction score
595

Profile posts Latest activity Postings Awards About

  • g0hardorgohom
    Jos kiinnostaa niin liity seuraan: anabolicminds.com/forum/cycle-info/197229-log-having-fun.html
    miniarnold
    doubtful mate, but i will put detailed updates and reports if i notice anything good (i hope) or bad
    JudgementDay
    It's the Fukin CATALINA WINE MIXER!!! See you there :D
    anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/179700-jds-using-formula.html
    Yea I think ill try it out let me know what you think its called
    First log. lg m1-d activate x and triazole.
    Yea that sounds good what do u think if i ran m1d for 4 wks then half way start a six week activate x and triazole stack starting ax alone for two, and overlap for two then finish with triazole for two.
    Hey ConcreteConny. Good name bro I work for the biggest concrete company in Mass here in the u.s. I read your nattystack log and im thinking of running something like that after I try m1d. I couldnt pm you i just joined.
    Nutralla on näköjään uudenvuoden alennusmyynti! Laitoitkos mitään tilaukseen? Itse tilasin pari purkkia fadogiaa ja lisää tropinolia. :D
    Luultavasti en tee logia, ei ole tuo kieli vielä niin hallussa. Laitan kyllä palautetta kunhan saan syklin käyntiin. Itsellä oli olkapään takia 3kk tauko salilta, joten pitää ensin päästä entisiin tuloksiin, jotta näkee nuo tropinolin todelliset vaikutukset, eikä lihasmuisti ole sotkemassa hommaa.
    Joo, niin arvelinkin. Laitoin tilauksen hetki sitten vetämään. Katsotaan milloin tulee perille :)
    Moro ja hyvää joulua! Näyttäis olevan nyt presalessa tuo tropinol. Meinasitkos tilata? Yritin laittaa tilausta mutta en tiedä mikä toimitusvaihtoehto tuohon pitäis laittaa. Vaihtoehdot on: priority mail (halvin), UPS, ja international orders (kallein). Osaatko sanoa tuleeko tuo tilaus halvimmalla perille?
    Aivan, oon itekki ollu sillä linjalla että aika vapaasti noita voi ainakin briteistä tilata kunhan ei löydy lääke- tai dopingainelistalta.

    Tuo i-forcen tropinol vaikuttaa kans melko lupaavalta tuotteelta....sitä odotellessa! :)
    Lahden suunnalla asustelen tällä hetkellä. Mistäpäin itse postailet? Olis kyllä hienoa jos saatais tänne sellanen hyvä suomi-porukka! Itellä tuo englanti ei ole niin hirveän hyvää, että alkuun vähän arvelutti mitään postailla. Mutta eiköhän se tuosta parane kun vaan kirjottelee aktiivisesti.

    Lueskelin sun triazole-testforce logia, ja ihan mielenkiintoista settiä oli. Itsekin vedin samantyyppisen kombon, kylläkin nutraplanetin bulk DAA:lla höystettynä. Oletko muuten Erasea testaillut? Onkohan edes laillista tilailla suomeen? Itse olen pari purkkia käyttänyt, mutta näin jälkeenpäin mietittynä tuo laillisuus/tullin tulkinta -aspekti jäi häiritsemään.
    Tervehdys! Hauska nähdä että palstalla on muitakin suomalaisia! Itse olen lukenut vuoden verran palstaa, mutta vasta hiljattain alkanut postaillut tänne. Tunnelma täällä on yleisesti paljon positiivisempi ja kannustavampi kuin suomalaisella palstalla (sillä ainoalla) :D
    g0hardorgohom
    Joo, lueskelinki tuota vähä aikaa sitten.. Hyvältä stackilta vaikutti, kiristymisestä huolimatta lihastaki näyttäis tarttuneen, etenki selkäpuoli on parantunu selvästi :) Ite en tosiaan vielä vähään aikaan näitä Natadrolia vahvempia aineita aio kokeilla mutta ajattelin että jos tilais "varastoon" ainaki P-Magia tulevaisuuden varalle ku ei kuitenkaa tiedä että millon nämä häviää myynnistä.. Ja jos rahaa löytyy nii ehkä jotain vahvempiaki, vois joku X-Tren/P-Plex olla aikamoinen setti joskus vuosien päästä jos kokeilisi :) Briteistä oot vissiin näitä tilaillu? Mistäs kaupoista? Ite oon cheapuksupplementsista kuullu kehuja ja jotku on kai extremesupplementsista kans tilaillu.. Kaveri tilas jälkimmäisestä nii ei ollu menny aivan nappiin, lähettivät kahdessa osassa ne tavarat ja toista pakettia ei oo vieläkää saanu ja ekan sai hakea tullista :D Eivätkä vastaa yhteydenottoihin...
    g0hardorgohom
    On muute hyvin tietoa täällä kaikista designer-aineista sun muista jos vertaa esim. pakkotoistoon missä ei oo ku pari tyyppiä jotka on näitä kokeillu ja monet näyttävät tekevän niin että palauttelevat OTC kamoilla ihan M-Drol kuurin jälkeen jne.. Tälläki hetkellä yks on vetämässä X-Treniä ja aikoo palautella OTC-napeilla. Ja ihan erilaine meininki muutenki täällä, tuntuu että kaikki tukee toisiaan jos tiiät mitä tarkotan :D Mistäs "harmaan alueen" aineista sulla on kokemusta?
    g0hardorgohom
    Tällä hetkellä on vasta 12. päivä menossa (kuukausi vielä jälellä) ja ei voi ku kehua.. Ikinä en ole mitään prohormoneita tai vastaavia ottanu, paria "natty" testoboosteria kokeillu (Halodrol Liquigels & Star Nutrition Anabolic T-Boost), kummallakaan ei ollu mitään vaikutusta muhun.. Nyt vaikka vasta noin vähän aikaa oon Natadrolia käyttäny nii PR:t paukkuu joka treenissä ja paino on noussu yli 3kg siitä mitä oli sillon ku ekan päivän jälkeen nesteet tippu pois :) Kaippa vaan mun kroppa vastaa tähän nii hyvin ku ei oo kokemusta vahvemmista aineista.. Keväällä olis ehkä tarkotus kokeilla koko "Natabolic Stackia" ja sitten tulee luultavasti yli vuoden paussi kaikista hormonaalisista aineista..
    g0hardorgohom
    Täältä Pohjois-Pohjanmaaltahan minä, Oulusta etelään jonku verran :) Onhan täällä foorumilla tullu jo jonku verran pyörittyä mutta vasta nyt vähä aktiivisemmin ku rupesin omia kokemuksia kertomaan Natadrolista, siinä sitte surffaillessa hoksasin etten ookkaa ainut suomalainen täällä :)
    Tomahawk88
    Hey my inbox is clear now. Sorry about that was in the process of clearing my folders when the maintance started.
    Aaelael
    Its never the same with out ya big man!!
    My Newest log!!
    anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/160694-road-gold-molecular.html

    Come join the fun!!
    rochabp
    can i ask you to join me?
    anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/159352-recycle-realeased-rochabp.html#post2547996
    bradleywiens
    Thanks man. Looking pretty solid yourself!
    metroba
    should be getting some out in your direction soon :D
    rochabp
    good job man. im gonna run this same stack for my cut.
    metroba
    lookn good in your profile pic bro :thumbsup:
    Aaelael
    hahah you have to love the COLD!!! HAHA MN is getting to become very cold as well. . . . Are you training for a fight anytime soon??
    Aaelael
    y0 y0 y000 brotha.. . . haha how are things! you'll have to check out the new thread! FEEL THE POWER CRE-02 AND CARNAGE LOG! (sPoNsOred) hope all is well!!
    John Smeton
    Thank you for the add ConcreteConny. nice abs man
    Swaggerstick
    Cheers mate! I am a big fan however,I have also been in fighting sport since I was 6 I have competed at almost every level. So its in my blood so to speak. I wish you well in your training.
    Aaelael
    Thanks man for the rep up! Thats good looking out!!! Hope to see more of your posts and you'll deffinately see more of mine! when you get a chance check out my vI-Gh-1 + ZMA + Androbolix?!?!?! pct any thoughts would be great!
    Swaggerstick
    I noticed you checked out my profile. I took a look at yours and noticed your training for MMA. Thats cool good luck. Just joined so I am trying to get a feel for this.
    TxOperator
    Next week, I'm preloading cycle assist right now.
    Dwight Schrute
    Hello ConcreteConny,

    Welcome to AM!

    Please take some time to check out our uniques feature here at Anabolicminds! Create your profile, track your diet and workout, join a group, or just graph your overall progress! Thanks for joining AM and enjoy your stay!
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top