edje007...spreading my wings

Page 22 of 59 First ... 2021222324 ... Last

  1. Quote Originally Posted by edje007 View Post
    OMG.....kat's in the house. I'm honored and blushing. Big welcome! My daughter is the most important person in my life
    Aww you're sweet! Thank you! Can't believe it took so long to figure out you had a log! You only have 4 billion threads to sort through!

    That's awesome! The love between a daddy/daughter is like nothing else in the world!! I'm sure she has you wrapped around her finger too!
    The Lord is the everlasting God, the Creator of the ends of the earth. He will not grow tired or weary, and his understanding no one can fathom. He gives strength to the weary and increases the power of the weak. Isaiah 40:28b-29


  2. Quote Originally Posted by love2liftkat View Post
    What have we here??!!....looks like another kiss butt wo log! You're daughter is adorable and well...I guess you look pretty good too!
    Ed is married...

    ...I'm not
    Life is nothing but big macs and hoes.
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by g0hardorgohom View Post
    Ed is married...

    ...I'm not
    LOL So is Kat.
    Live Hard, Laugh Hard, Love Hard and Heal Fast! - KLEEN
    Current Training Log -
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/276206-kleen-strong-body.html

  4. Quote Originally Posted by MrKleen73 View Post
    LOL So is Kat.
    You ruined my day!
    Life is nothing but big macs and hoes.

  5. Lol yep married and 2 kids!
    The Lord is the everlasting God, the Creator of the ends of the earth. He will not grow tired or weary, and his understanding no one can fathom. He gives strength to the weary and increases the power of the weak. Isaiah 40:28b-29
    •   
       


  6. Did some legs yesterday.

    Worked out in another gym, in Rotterdam. Was the only whitr boy there...lol

    Got frustrated due to broking machines....

    Incline leg press plate loaded
    220lbs x 20
    330lbs x 15
    440lbs x 15
    528lbs x 12

    Front squat machine

    Couldn't read the numbers on it
    3 sets

    Leg extension
    Stopped cause the tension on this machine was way off

    Seated leg curl
    Both machines the back was broken

    ****ing wankers!!!

    Do feel my legs pretty good, and my left knee feels pretty good.

    Today back in my hometown gym
    OLYMPUS UK REP

  7. That's very frustrating when things are broken! You pushed out a really good leg workout despite the lack of working equipment! I'm sure you're glad to be back in your gym!
    The Lord is the everlasting God, the Creator of the ends of the earth. He will not grow tired or weary, and his understanding no one can fathom. He gives strength to the weary and increases the power of the weak. Isaiah 40:28b-29

  8. Quote Originally Posted by love2liftkat View Post
    That's very frustrating when things are broken! You pushed out a really good leg workout despite the lack of working equipment! I'm sure you're glad to be back in your gym!
    Thanks Kat,

    was great to be back at my own gym today.

    I used to have the most crazy leg work outs, and they were probably my best body part.

    The last 3 years have been crap. My left knee got injured while rebuilding my house...long story.

    Anyway glad to be working them again, just a bit different than before.

    Like Arnold said...I'll be back
    OLYMPUS UK REP

  9. Back, shoulders and biceps

    Bent over barbell rows underhand grip

    198lbs x 10
    176lbs x 10
    154lbs x 12

    Straight arm pushdowns
    3 sets

    Machine rows overhand grip
    170lbs x 10
    160lbs x 10
    150lbs x 10+2

    Pull ups weight assisted
    7 sets

    Rear delt machine
    100lbs x 10
    90lbs x 11
    80lbs x 10+2

    Upright row + dumbbell side raises
    66lbs ex bar x 10 , 22lbs x 10
    66lbs ex bar x 8, 22lbs x 9
    66lbs ex bar x 6, 22 lbs x 7

    Barbell curl
    66lbs ex bar x 6
    Full and finished hasta la vista
    OLYMPUS UK REP

  10. What matters is you got back to it and you're still kicking butt! Too many times major injuries cripple a persons passion/heart. Sure we may have to change our approach but you can still do things your passionate about! Good for you!!
    The Lord is the everlasting God, the Creator of the ends of the earth. He will not grow tired or weary, and his understanding no one can fathom. He gives strength to the weary and increases the power of the weak. Isaiah 40:28b-29

  11. [QUOTE="edje007;4567495"]Worked out in another gym, in Rotterdam. Was the only whitr boy there...lol
    /QUOTE]

    How you the only white boy? Isn't this Europe! >.>

  12. Ed lookin huge with his daughter! Great picture buddy
    Psalms 62:1-62:2

  13. Quote Originally Posted by tyga tyga View Post
    Ed lookin huge with his daughter! Great picture buddy
    Thanks amigo.

    Had a pretty bad day. An ex student told me I looked bigger 2 years ago

    Damn it....
    OLYMPUS UK REP

  14. Quote Originally Posted by edje007 View Post
    Thanks amigo. Had a pretty bad day. An ex student told me I looked bigger 2 years ago Damn it....
    If he was still a student is flunk his/her tail lolol

    Shoulda said "you were smarter two years ago"
    Psalms 62:1-62:2

  15. What??!! How old was he? Do you think the maybe just forgot what you looked like 2 years ago? Regardless- I think you look awesome!
    The Lord is the everlasting God, the Creator of the ends of the earth. He will not grow tired or weary, and his understanding no one can fathom. He gives strength to the weary and increases the power of the weak. Isaiah 40:28b-29

  16. Nice work in here Edje. What's up with the crappy gym? That sucks...

    As any student/kid grows, adults look 'less bigger'. Doesn't mean you aren't still beast-size.
    “Care for the flock that God has entrusted to you. Watch over it willingly, not grudgingly—not for what you will get out of it, but because you are eager to serve God. ... lead them by your own good example.” 1 Peter‬ 5:2-3‬

  17. Quote Originally Posted by love2liftkat View Post
    What??!! How old was he? Do you think the maybe just forgot what you looked like 2 years ago? Regardless- I think you look awesome!
    Thanks Kat. I know my legs were bigger, but the rest is still up in size(atleast I think so )
    OLYMPUS UK REP

  18. Quote Originally Posted by RegisterJr View Post
    Nice work in here Edje. What's up with the crappy gym? That sucks...

    As any student/kid grows, adults look 'less bigger'. Doesn't mean you aren't still beast-size.
    Thanks bro...that gym in Rotterdam sucks. Atleast for legs.

    Good thing my regular gym is well equiped

    The student increased a lot in size(fat pig)
    OLYMPUS UK REP

  19. Quote Originally Posted by tyga tyga View Post

    If he was still a student is flunk his/her tail lolol

    Shoulda said "you were smarter two years ago"
    Lol....ain't that the truth.
    OLYMPUS UK REP

  20. Was a busy last week at work. Last week at school are always a real pain in the ass.

    Had a tennis tournament with the other teachers and finiahed the day off with a nice barbecue.

    6 weeks of holidays starting today

    Freakin hot and humid at the moment, my daughter is having a hard time going to sleep and staying a sleep.

    Sucks....atleast I can walk around in shorts and tank tops the next couple of days.

    Have a great weekend boys and girl
    OLYMPUS UK REP

  21. I hope you're daughter is sleeping better and you enjoy your break!!
    The Lord is the everlasting God, the Creator of the ends of the earth. He will not grow tired or weary, and his understanding no one can fathom. He gives strength to the weary and increases the power of the weak. Isaiah 40:28b-29

  22. Quote Originally Posted by love2liftkat View Post
    I hope you're daughter is sleeping better and you enjoy your break!!
    Today was a bit odd. she usually wakes up between 7 and 8, but today she woke up at 9.30.

    Obviously bedtime was later as well

    She just went to bed....damn I'm tired.

    My wife is happy that I'm free right now. Daddy time all day...lol

    The smiles and hugs I get from my daughter makes it all worth it.
    OLYMPUS UK REP

  23. It's amazing what you can go through that just a sweet hug or even a smile can just make it all better!! I don't know what I'd do without mine!
    The Lord is the everlasting God, the Creator of the ends of the earth. He will not grow tired or weary, and his understanding no one can fathom. He gives strength to the weary and increases the power of the weak. Isaiah 40:28b-29

  24. Quote Originally Posted by edje007 View Post

    Today was a bit odd. she usually wakes up between 7 and 8, but today she woke up at 9.30.

    Obviously bedtime was later as well

    She just went to bed....damn I'm tired.

    My wife is happy that I'm free right now. Daddy time all day...lol

    The smiles and hugs I get from my daughter makes it all worth it.
    As long as the wifey is happy! Lol

  25. Quote Originally Posted by IrishSoldier View Post

    As long as the wifey is happy! Lol
    That's a big plus....she is hard to keep satisfied
    OLYMPUS UK REP
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Replies: 28
    Last Post: 04-15-2003, 10:43 AM
  2. marks on my arms
    By destro19 in forum General Chat
    Replies: 4
    Last Post: 11-17-2002, 04:08 PM
  3. NEED HELP--Getting my T-1 PRO --Thanks Curtogo---
    By PreludeRider in forum Supplements
    Replies: 2
    Last Post: 11-07-2002, 02:06 PM
  4. Replies: 10
    Last Post: 11-04-2002, 01:37 PM
  5. Testing out my 4-AD brew...
    By Lifeguard in forum Anabolics
    Replies: 14
    Last Post: 10-24-2002, 12:29 AM
Log in
Log in