Rob112^3...That means cubed guys. See what I did?

Page 63 of 167 First ... 6162636465 ... Last

  1. Yeah no reason to really just gain weight to gain weight, gotta maintain conditioning and work capacity. Honestly I still have a lot of strength to gain under 200 lb bodyweight, before i ever thought about going over that.


  2. Quote Originally Posted by capo180 View Post
    Yeah no reason to really just gain weight to gain weight, gotta maintain conditioning and work capacity. Honestly I still have a lot of strength to gain under 200 lb bodyweight, before i ever thought about going over that.
    There is something to weight gain, but like all things, I think there can be too much of a good thing
    Training Log
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/271254-what-aw-hell.html
    "Jackie Treehorn treats objects like woman man."
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by rob112 View Post
    but like all things, I think there can be too much of a good thing
    Not if you ask Alan Jackson
  4. smoker145
    smoker145's Avatar

    Quote Originally Posted by jimbuick View Post
    Not if you ask Alan Jackson
    Me and jimmy will keep gaining while you weigh your food rob and get concerned over sodium intake lol

  5. Which one of you will be beefcake?
    Attached Images Attached Images  
    Controlled Labs Board Rep
    [email protected]
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility.
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by smoker145 View Post

    Me and jimmy will keep gaining while you weigh your food rob and get concerned over sodium intake lol
    The funniest part of this is that even while "cutting" Rob will probably still outlift you lol.
  7. smoker145
    smoker145's Avatar

    Quote Originally Posted by jimbuick View Post
    The funniest part of this is that even while "cutting" Rob will probably still outlift you lol.
    Give me time jimmy, give me time

    Edit: and yea he can out lift me on his worst day. I'm not too far behind on bench and dead I'm inching up, but squat he blows me out the water.

    We not in the same bracket, not in the same league, don't shoot at the same basket

  8. I come here to see robs updates and all I ever find is a fustercluck.
    Log: http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/226478-country-gets-huge.html#post3905023
  9. smoker145
    smoker145's Avatar

    Threads derail my man. No rhyme or reason, it just happens

  10. I wish there was a dislike button in here...
    Training Log
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/271254-what-aw-hell.html
    "Jackie Treehorn treats objects like woman man."

  11. Oh there is reason, it's YOU! haha. and others are equally as guilty at times.
    Log: http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/226478-country-gets-huge.html#post3905023
  12. smoker145
    smoker145's Avatar

    Quote Originally Posted by CountryLiftin View Post
    Oh there is reason, it's YOU! haha. and others are equally as guilty at times.
    Lol I'm guilty sometimes.

  13. Bench

    155 x 3, 185 x 3, 205 x 6, 3, 3(3 grips)
    http://www.youtube.com/watch?v=L2HOF...n95TRrMevpiMpA
    +sling shot-225 x 5, 245 x 4
    Shoulder Press/NG Pull Ups-95 x 5, 115 x 5, 3 + 1leg up/6, 5, 6
    Meadows Row-+45 x 10es x 2sets, 8es + 4(second pauses)es
    3 Rounds of Prowler + 50lbs and Ropes for about 30seconds

    I know you can't tell but the feet are flat. Being able to practice on a competition bench I can mess with feet flat. I feel really powerful this way, just with the smaller benches my ass lifted. I tried one set on the toes and was weaker. With flat feet I think leg drive is easier. I can simply use the que of "lift your toe." I don't actually lift my toe at all. It's about a shift of pressure. Oh, and I lost my groove a little on rep 4, reset and got the next two pretty smooth. Left shoulder feels a little wound up from the last squat session still. It didn't effect me any way except felt a hair weak there. Finally, I am using Prilepin's chart again. It's right on the wall. Hence the rep ranges on the final set.

    I know, a book entry. Sorry fellas haha. Squat is next!
    Training Log
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/271254-what-aw-hell.html
    "Jackie Treehorn treats objects like woman man."

  14. Killed that set! Rolling right along, buddy. Still waiting on video of a slow rep from you lol.
    Training log:
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/240172-herders-2014-log.html

  15. Quote Originally Posted by herderdude View Post
    Killed that set! Rolling right along, buddy. Still waiting on video of a slow rep from you lol.
    It always feels harder than it looks for some reason. Maybe a mental barrier I need to break still.

    Edit: I appreciate it though! Haha
    Training Log
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/271254-what-aw-hell.html
    "Jackie Treehorn treats objects like woman man."

  16. Well done Rob, you grooved those nicely.

  17. Nice work!
    Controlled Labs Board Rep
    [email protected]
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility.

  18. Nice job rob, looked smooth and quick

  19. Thanks fellas. You guys are the awesome
    Training Log
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/271254-what-aw-hell.html
    "Jackie Treehorn treats objects like woman man."

  20. Good lookin bench, Rob. I know you have a lot more in you once you start laying down the sets and establishing some solid progression. Your bench will take off. Form looks good. Keep it up.
    Log: http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/226478-country-gets-huge.html#post3905023

  21. Squat

    240 x 3, 275 x 3, +belt 305x 3(PR),2, 2
    225 Pause Squats x 3 x 3
    http://www.youtube.com/watch?v=Op4mA...re=c4-overview
    sorry for **** angle, but you can see the pause in the hole
    Glute Ham Raise-BW x 6, 8, 6, 5
    DB Rows Hold on to bottom Rack(lower than a bench)-80's x 10ea, 8reps x 3 sets
    Traveling Lunges-30's x 3 back and forth

    Sooo...first time I ever ask for a squat spot there, I bottom out with 305 and absolutely shred my boxers. I wasn't sure what ripped but it was apparant. I was mumbling with a tight core "it ripped" dude goes "yea I heard that!" I go "Ima finish this set" lol. So the remainder of the workout my ass was breathing free. Was gonna use a bench for rows but they told me to try them there...much harder and got **** done. I am really looking forward to the session I have with them next week for lower body and the following for upper. Lunges were my conditioning today
    Training Log
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/271254-what-aw-hell.html
    "Jackie Treehorn treats objects like woman man."

  22. Squats look good man. That's hilarious but unfortunate... "I'm gona finish this set" I can totally picture that. Just going so hard you don't care, hahaha.
    Log: http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/226478-country-gets-huge.html#post3905023

  23. Quote Originally Posted by CountryLiftin View Post
    Squats look good man. That's hilarious but unfortunate... "I'm gona finish this set" I can totally picture that. Just going so hard you don't care, hahaha.
    I figure is Coan finishes a set where he **** his pants I could do this! Haha
    Training Log
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/271254-what-aw-hell.html
    "Jackie Treehorn treats objects like woman man."

  24. Nice pauses, Roberto
    Controlled Labs Board Rep
    [email protected]
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility.
  25. Training Log
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/271254-what-aw-hell.html
    "Jackie Treehorn treats objects like woman man."
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. FinaFlex PX Black "on track" (see what I did there!?)
    By mustang0341 in forum Supplement Logs
    Replies: 75
    Last Post: 03-11-2013, 04:55 AM
  2. crea trona AND glycobol?! see what i did there?
    By tyga tyga in forum Supplement Logs
    Replies: 277
    Last Post: 11-19-2012, 04:01 PM
  3. Replies: 5
    Last Post: 08-24-2005, 05:43 PM
  4. Getting Tax Return In a few days ..Whats that mean??..lol
    By slipondajimmy in forum Training Forum
    Replies: 11
    Last Post: 02-18-2005, 05:41 PM
Log in
Log in