House of biceps - Young powerlifting log

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    House of biceps - Young powerlifting log


    Hello, my name is Martin. I am born 1995 and are 181cm's tall. I compete in ipf raw powerlifting. I would like to do some strongman later.
    I am going to write my numbers in kilogram and cm's.

    Best comp numbers
    Squat 200kg
    Bench press 140kg
    deadlift 220kg

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    Yesterdays workout

    exercise Reps * weight
    benchpress, paus 2 * 100 kg, 2 * 100 kg, 5 * 110 kg, 5 * 110 kg, 5 * 110 kg, 5 * 110 kg, 5 * 110 kg
    seated shoulderpress 10 * 60 kg, 6 * 80 kg, 1 * 90 kg, 1 * 100 kg
    Pushdown, rope 12 * 30 kg, 8 * 40 kg, 8 * 40 kg, 8 * 40 kg
    Lateral raise 15 * 10 kg, 30 * 10 kg, 30 * 10 kg, 30 * 10 kg
    Frenchpress in cablecross 8 * 30 kg, 8 * 30 kg, 8 * 30 kg
    /watch?v=eTEFQPfWydY - video of 100kg press
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    exercise Reps * weight
    squats 2 * 100 kg, 2 * 100 kg, 2 * 120 kg, 1 * 140 kg, 10 * 140 kg
    Paused squats 1 * 140 kg, 1 * 140 kg, 1 * 140 kg, 1 * 140 kg, 1 * 140 kg
    abwheel 10, 5 * 20 kg, 10, 10
    Reverse hyper 12 * 20 kg, 10 * 40 kg, 8 * 45 kg, 6 * 50 kg
    legcurl laying down 12 * 30 kg, 10 * 40 kg, 10 * 50 kg, 6 * 60 kg

    where weak today
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    Sunday!
    exercise Reps * weight
    Chins 10, 12, 6 * 10 kg, 2 * 20 kg, 10
    barbellrow 12 * 50 kg, 10 * 70 kg, 10 * 80 kg, 6 * 100 kg, 6 * 101 kg
    cabelrow, rope 10 * 50 kg, 10 * 50 kg, 10 * 65 kg, 8 * 80 kg, 5 * 100 kg
    reverse flys 12 * 10 kg, 12 * 10 kg, 12 * 10 kg, 12 * 10 kg, 10 * 13,5 kg
    dumbelllcurl 11 * 10 kg, 16 * 10 kg, 8 * 21 kg, 4 * 23,5 kg
    cabellcurl, rep 20 * 40 kg, 10 * 50 kg, 10 * 50 kg, 10 * 60 kg, 8 * 70 kg
    Pinch 5 * 20 kg, 5 * 20 kg, 5 * 20 kg, 5 * 20 kg, 5 * 20 kg

    Monday!
    exercise Reps * weight
    close grip bench 12 * 100 kg, 8 * 100 kg, 8 * 100 kg, 10 * 92,5 kg, 10 * 92,5 kg
    incline dumbellpress 20 * 10 kg, 15 * 11 kg, 12 * 13,5 kg, 10 * 16 kg, 8 * 18,5 kg
    chestpress in CC 20 * 10 kg, 15 * 15 kg, 12 * 20 kg, 10 * 25 kg, 8 * 30 kg
    standing shoulderrpress with dumbell 20 * 13,5 kg, 15 * 16 kg, 12 * 18,5 kg, 10 * 21 kg, 8 * 23,5 kg
    Lateral raise 30 * 11 kg
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    I have not updated because I've had a break fot little over a month. But now I'm back and will train 100%

    DOH deficit deadlift, no belt 4 * 90 kg, 3 * 107,5 kg, 3 * 107,5 kg, 2 * 117,5 kg, 2 * 117,5 kg, 2 * 117,5 kg, 2 * 117,5 kg
    Olympic benchpress, medium grip 5 * 60 kg, 5 * 72,5 kg, 4 * 85 kg, 4 * 85 kg, 3 * 90 kg, 3 * 90 kg, 5 * 85 kg, 5 * 85 kg, 12 * 72,5 kg, 15 * 60 kg
    DOH deadlift, no belt 4 * 90 kg, 4 * 107,5 kg, 3 * 125 kg, 3 * 125 kg, 2 * 145 kg, 2 * 145 kg, 2 * 145 kg, 2 * 145 kg, 2 * 145 kg
    Chins 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
    Incline dumbellpress 12 * 15 kg, 12 * 20 kg, 12 * 24 kg, 12 * 26 kg, 12 * 30 kg
    Lateral raise 12 * 5 kg, 10 * 6 kg, 10 * 5 kg, 12 * 5 kg, 10 * 5 kg
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    Main sheiko #30
    Paused benchpress, mediumgrip 5 * 65 kg, 4 * 77,5 kg, 4 * 77,5 kg, 3 * 90 kg, 3 * 90 kg, 3 * 105 kg, 3 * 105 kg, 3 * 105 kg, 3 * 105 kg, 3 * 105 kg
    Front squat, no belt 5 * 80 kg, 4 * 95 kg, 3 * 112,5 kg, 3 * 112,5 kg
    Squat, no belt 3 * 127,5 kg, 3 * 127,5 kg, 3 * 127,5 kg, 3 * 127,5 kg, 3 * 127,5 kg
    Paused benchpress, mediumgrip 5 * 60 kg, 5 * 80 kg, 5 * 90 kg, 5 * 90 kg, 5 * 90 kg, 10 * 90 kg
    Squat, no belt 5 * 80 kg, 4 * 100 kg, 3 * 120 kg, 3 * 120 kg, 3 * 120 kg, 3 * 120 kg, 3 * 120 kg

    secondary
    Dumbellcurl 16 * 12 kg, 8 * 17 kg, 3 * 20 kg, 2 * 24 kg, 2 * 30 kg, 13 * 20 kg pr
    Pullover 12 * 6 kg, 12 * 6 kg, 12 * 6 kg
    Pushdown 14 * 30 kg, 12 * 35 kg, 8 * 40 kg
    Legcurl in CC 15 * 15 kg, 6 * 25 kg
    Reverse barbellcurl 12 * 20 kg, 10 * 30 kg pr, 3 * 40 kg

    Sheiko is a bitch and im lovin it
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    DOH deadlift, no belt 4 * 90 kg, 4 * 110 kg, 4 * 110 kg, 3 * 125 kg, 3 * 125 kg, 3 * 145 kg, 3 * 145 kg, 3 * 145 kg, 3 * 145 kg, 3 * 145 kg
    Paused benchpress, mediumgrip 5 * 65 kg, 5 * 77,5 kg, 4 * 90 kg, 4 * 90 kg, 3 * 97,5 kg, 3 * 97,5 kg, 2 * 105 kg, 2 * 105 kg, 1 * 110 kg, 1 * 110 kg, 2 * 105 kg, 2 * 105 kg, 3 * 97,5 kg, 3 * 97,5 kg, 10 * 90 kg, 12 * 80 kg, 15 * 60 kg
    Deadlift from box, no belt 5 * 110 kg, 4 * 125 kg, 4 * 125 kg, 3 * 145 kg
    DOH deficit deadlift, no belt 2 * 110 kg, 2 * 110 kg, 2 * 110 kg, 2 * 110 kg, 2 * 110 kg


    Rear delt row, dumbell 12 * 16 kg, 10 * 21 kg, 12 * 21 kg, 12 * 21 kg, 12 * 16 kg
    Abwheel on knee 12, 12, 13, 8
    Lateral raise 12 * 6 kg, 12 * 6 kg, 12 * 8 kg, 12 * 8 kg, 10 * 5 kg
    The plank 45, 45, 45, 45, 45
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    Main movement sheiko #30
    Front squat, no belt 5 * 80 kg, 4 * 95 kg, 4 * 95 kg, 3 * 112,5 kg, 3 * 112,5 kg, 3 * 125 kg PR
    Squat, no belt 3 * 125 kg, 3 * 125 kg, 3 * 125 kg, 3 * 125 kg
    Paused close grip bench 5 * 65 kg, 4 * 77,5 kg, 4 * 77,5 kg, 3 * 90 kg, 3 * 90 kg, 2 * 105 kg, 2 * 105 kg, 2 * 105 kg, 2 * 105 kg, 2 * 105 kg, 2 * 105 kg
    Squat, no belt 5 * 80 kg, 5 * 95 kg, 5 * 95 kg, 4 * 112,5 kg, 4 * 112,5 kg, 4 * 112,5 kg, 4 * 112,5 kg

    secondary movement for chest/rear delt/abs
    Wide grip bench, t&g 20 * 40 kg, 20 * 50 kg, 35 * 60 kg
    Abwheel on knee 15, 12, 10
    Laying rear delt fly, dumbell 10 * 10 kg, 10 * 10 kg, 10 * 10 kg
    Crunches 12, 12, 12
    Hanging leg raises, supported 20, 15, 15
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    Front squat, no belt 5 * 80 kg, 4 * 95 kg, 4 * 95 kg, 3 * 112,5 kg, 3 * 112,5 kg, 1 * 145 kg PR
    Paused close grip bench 5 * 60 kg, 4 * 77,5 kg, 4 * 77,5 kg, 3 * 90 kg, 3 * 90 kg, 2 * 105 kg, 2 * 105 kg, 2 * 105 kg, 2 * 105 kg, 2 * 105 kg, 2 * 105 kg

    Legpress, medium stance 10 * 200 kg, 6 * 300 kg, 4 * 350 kg
    Wide grip bench, t&g 12 * 40 kg, 12 * 50 kg, 45 * 60 kg pr
    Clean and push press 2 * 60 kg, 2 * 60 kg, 1 * 65 kg, 1 * 65 kg, 1 * 65 kg, 1 * 65 kg, 1 * 65 kg
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