330 bench @ 15 y/o

  1. Registered User
    Shaneaunt's Avatar
    Stats
    6'1"  235 lbs.
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    1
    Rep Power
    21

    330 bench @ 15 y/o


    [youtube]mr3Vp8Q1wgg[/youtube]




    Hi I'm new here,



    Sub to my YouTube channel!

  2. Registered User
    Jiigzz's Avatar
    Stats
    5'10"  205 lbs.
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    NZ
    Posts
    5,057
    Rep Power
    3301217

    Quote Originally Posted by kingjake66 View Post
    spam?
    Nope, heres the link http://www.youtube.com/watch?v=mr3Vp8Q1wgg

    You needed to add the http://www.youtube.com/watch?v= yourself
  3. Registered User
    PuZo's Avatar
    Stats
    6'2"  188 lbs.
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Calgary, Alberta, Canada
    Posts
    1,440
    Rep Power
    409376

    That is unreal.
    iForce Nutrition Representative
    iTrain. iCompete. iDominate…iForce!
    www.iforcenutrition.com
    •   
       

  4. Registered User
    usealittle's Avatar
    Stats
    6'0"  240 lbs.
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    549
    Rep Power
    14969

    fake plates.... in my gym they do photo shoots all the time and when they do they bring out the fake plates to make it look like theyre movin weight even when they are 2-3 wks out from a show. at which point we all know that 90% of bbrs are weaker then a 12 year old natty girls.

    not sayin all the plates are fake but at least 1 of those 45s on each side are fake...
  5. Registered User
    Streckman's Avatar
    Stats
    6'0"  205 lbs.
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    11
    Rep Power
    27

    Huh
  6. Banned
    JD261985's Avatar
    Stats
    5'10"  171 lbs.
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    florida
    Posts
    2,704
    Rep Power
    0

    Didn't look fake to me lol. No one is going to put on fake plates when they have a spotter at a gym with people in it. Everyone would be like wtf
  7. Registered User
    cprice44's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    9
    Rep Power
    31

    Looks legit to me. Very impressive but not at all impossible for a kid that size.
  8. Registered User
    usealittle's Avatar
    Stats
    6'0"  240 lbs.
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    549
    Rep Power
    14969

    Quote Originally Posted by JD261985
    Didn't look fake to me lol. No one is going to put on fake plates when they have a spotter at a gym with people in it. Everyone would be like wtf
    What's the difference between him or a pro... They both do fake ****. If I can I'll take a pic of the fake weights and post it. You tell me if they don't look alike.... I'll get it Monday, maybe tomorrow

    Sent from my iPhone using Am.com
  9. Registered User
    cprice44's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    9
    Rep Power
    31

    Could be fake, idk. I just know I could do 250 pause press at 155lbs when I was 15. Went on to be a state runner up my senior year. The only part that looks questionable is he doesn't need a break because the bar starts behind his head.
  10. Registered User
    02sixxer's Avatar
    Stats
    6'2"  215 lbs.
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    1,654
    Rep Power
    389583

    IDK if its fake or real, but it came up easy without a break, which makes me question.
    Formutech Nutrition Rep --------------Team IronClad Physiques!!!
    www.formutechnutrition.com------------------ NPC Competitor
    www.facebook.com/fnutrition
  11. Registered User
    cprice44's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    9
    Rep Power
    31

    Exactly. But kids are getting stronger and stronger. Look up some results from high school federations, you would be amazed.
  12. Registered User
    Sean1332's Avatar
    Stats
    5'9"  217 lbs.
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    11,020
    Rep Power
    2242790

    check out all his other vids
    Controlled Labs Board Rep
    sean@ControlledLabs.com
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility.
  13. Registered User
    cprice44's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    9
    Rep Power
    31

    Watched a few. Still not sure enough to call it fake
  14. Registered User
    Jericoe's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    26
    Rep Power
    35

    Lol at the people calling this fake, shane is legit
  15. Banned
    JD261985's Avatar
    Stats
    5'10"  171 lbs.
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    florida
    Posts
    2,704
    Rep Power
    0

    Quote Originally Posted by cprice44 View Post
    Could be fake, idk. I just know I could do 250 pause press at 155lbs when I was 15. Went on to be a state runner up my senior year. The only part that looks questionable is he doesn't need a break because the bar starts behind his head.
    15 damn...I just started lifting at 25 just turned 27 fml
  16. Banned
    JD261985's Avatar
    Stats
    5'10"  171 lbs.
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    florida
    Posts
    2,704
    Rep Power
    0

    Quote Originally Posted by cprice44 View Post
    Exactly. But kids are getting stronger and stronger. Look up some results from high school federations, you would be amazed.
    Yo kids at my gym are roided beyond belief. Its unbelievable and not in a good way
  17. Registered User
    cprice44's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    9
    Rep Power
    31

    Yeah, I've seen a few cases of kids abusing myself. I played football and started lifting to become better, was good at it, the rest is history.
  18. Registered User
    kateean2's Avatar
    Stats
    5'8"  168 lbs.
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    66
    Rep Power
    8718

    Didn't look fake to me lol. No one is going to put on fake plates when they have a spotter at a gym with people in it.
  19. Registered User
    bla55's Avatar
    Stats
    6'4"  235 lbs.
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    1,776
    Rep Power
    33852

    Holy sh1t that one big ass mofo 15 year old.
    Androhard + Andromass Log
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/182038-so-i-decided.html
  20. Registered User
    usealittle's Avatar
    Stats
    6'0"  240 lbs.
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    549
    Rep Power
    14969

    Quote Originally Posted by kateean2
    Didn't look fake to me lol. No one is going to put on fake plates when they have a spotter at a gym with people in it.
    Like I said before... Pros do it all the time. And there heads are bigger them anyones

    Sent from my iPhone using Am.com
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. 38 6'5 330 going for 715 raw bench
    By Rommel65 in forum 35 and Older
    Replies: 8
    Last Post: 05-28-2012, 09:58 PM
  2. Replies: 0
    Last Post: 07-04-2010, 12:20 PM
  3. Bench/Squat max
    By ChaseRoy in forum General Chat
    Replies: 29
    Last Post: 08-18-2009, 12:41 PM
  4. Close-grip Bench
    By Inzah Dude in forum Exercise Science
    Replies: 29
    Last Post: 01-05-2003, 01:52 AM
  5. bench
    By sage in forum General Chat
    Replies: 16
    Last Post: 11-01-2002, 01:21 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in

Log in