The skinny stack (usp pes ebf)

Page 10 of 22 First ... 89101112 ... Last

  1. Is that app better than FatSecret?


  2. Quote Originally Posted by houstontexas View Post
    Is that app better than FatSecret?
    Never used fat secret. I been using this app for over 3 years
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by EBF Inc View Post

    Never used fat secret. I been using this app for over 3 years
    What App is it?
    MEM->DCA->PHL->MEM

  4. Loseit!

  5. Macros today

    Name:  image-2074303016.jpg
Views: 95
Size:  299.7 KB

  6. Looks like a good app, I'm gonna check it out. Nice job btw, I've been sucking on my diet the last couple of weeks.
    Life's a garden, dig it

  7. Still shredded today after 200 something carbs yesterday. Hmmm eat more carbs? Lol. Or drop some and up the fats?

  8. Quote Originally Posted by houstontexas View Post
    Is that app better than FatSecret?
    Nothing is better then fat secret. It's my favorite! Houston rules.
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  9. Quote Originally Posted by EBF Inc View Post
    Still shredded today after 200 something carbs yesterday. Hmmm eat more carbs? Lol. Or drop some and up the fats?
    Was this 200g your high carb day?
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  10. Quote Originally Posted by Montego1 View Post

    Was this 200g your high carb day?
    Nope lol. I don't count on my high day.

    I have around that much on workout days. Today may be a bit more. But I got another date tomorrow so I'm going to probably keep it closer to 150 so tomorrow I can eat Thai food with this crossfit hotty. Who I legit spoke to on the phone last night for 3 hours. And the reason why I'm getti g a late start tody
    •   
       


  11. Basically we were talking and I was like


    What's your squat clean and dead. And when she answered I threw my hands up and was like. Ok your the one.haha

  12. I'd say if you are getting ripped then keep everything the same lol.
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  13. Quote Originally Posted by EBF Inc View Post
    Basically we were talking and I was like

    What's your squat clean and dead. And when she answered I threw my hands up and was like. Ok your the one.haha
    Does she have nip rings?






    EvoMuse

  14. Quote Originally Posted by domore View Post

    Does she have nip rings?

    Haha idk. I do though apparently that makes me a freak

  15. Quote Originally Posted by EBF Inc View Post
    Haha idk. I do though apparently that makes me a freak
    I've seen worst, lulz.

  16. Quote Originally Posted by EBF Inc View Post

    Haha idk. I do though apparently that makes me a freak
    A lifter + nip rings = match made in heaven
    EvoMuse

  17. Quote Originally Posted by EBF Inc View Post
    Still shredded today after 200 something carbs yesterday. Hmmm eat more carbs? Lol. Or drop some and up the fats?
    I'd personally keep carb intake at the highest level possible that doesn't slow progress. I'm still at 200-250g daily with a massive refeed once a week. I handle carbs very well though.
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider
    http://selectprotein.com

  18. Quote Originally Posted by breezy11 View Post

    I'd personally keep carb intake at the highest level possible that doesn't slow progress. I'm still at 200-250g daily with a massive refeed once a week. I handle carbs very well though.
    Yea I've used to e advid keto guy. But it's just easier for me to do this BC I like to eat.

    Tody ill prolly hit upwards of 250 carb an 200 protein

    14 sets of back and 14 of shoulders today.

    All pull downs for back. And all presses except last exercise for shoulders

    I have an issue with not eating enough fat BC I get so damn hungry all the time.

    My weight really hasn't budged this entire prep. Maybe 1-3 lbs.

  19. last 5 posts

    Giggity
    MEM->DCA->PHL->MEM

  20. Macros today 2400 cals


    Great workout today

    Tomorrow chest glutes hams.
    Attached Images Attached Images  

  21. Get some tats up
    ...::: Olympus Labs Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  22. Quote Originally Posted by EBF_2356 View Post
    Get some tats up
    I have to many to post lol

  23. The best one is the clown lol.

    Question: does this compound20 work?
    ...::: Olympus Labs Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  24. Quote Originally Posted by EBF_2356 View Post
    The best one is the clown lol.

    Question: does this compound20 work?
    I'm using 8 a day. Slight difference from 4-6.

  25. Quote Originally Posted by EBF Inc View Post

    I'm using 8 a day. Slight difference from 4-6.
    I had solid results at 4 for a month... Im almost done wit 8 weeks and it has somewhat leveled off .. but still leaning and hardening. I can't increase bc I'm almost out of it but would be interested in seeing 6 or 8 personally

  26. Took a hiatus from the thread I'm back and haven't lost focus

    Getting leaner each day

    Did 2 24 hour fasts this week. Still sitting at 179.


    I sent some pics over to Distilled. I think I'm siting at like 7%. 6 weeks to get to 5% definitely think ill get there very meticulous this week about all I'm doing for the upcoming month and how I'm going to progress forward.

    Workouts seem to be getting longer a few days of the week

  27. Dudes looking shredded....motivated me to clean up my refeed 2maro
    Serious Nutrition Solutions Representative

  28. Macros


    Protein very high today. I also are over a pound of broccoli which I didn't include in macros

    2nd low carb day bworkout was a 2 mile jog. Cals ended up at 2100 without the broccoli
    Attached Images Attached Images  

  29. Seems as tho I'm still bloated from Wednesday night. Gassy much more the. Usual the past 2 days

    I want to do a refeed tomorrow but I'm at work 10 hours and can't possibly bring or cook enough food

  30. Quote Originally Posted by EBF Inc View Post

    I'm using 8 a day. Slight difference from 4-6.
    What effects do you get.
    ...::: Olympus Labs Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. PES and USP do it again. The TESTify stack!
    By bdcc in forum Company Promotions
    Replies: 48
    Last Post: 10-25-2012, 02:52 AM
  2. Replies: 22
    Last Post: 08-17-2012, 12:44 PM
  3. Anyone Tried the Asteroid Stack from USP?
    By jrw in forum Supplements
    Replies: 7
    Last Post: 07-14-2009, 10:54 PM
  4. The skinny on ALRI and Venom stack (attn RAVEN)
    By mmowry in forum Supplement Logs
    Replies: 8
    Last Post: 07-13-2006, 11:46 PM
Log in
Log in