Alphamine

Page 14 of 78 First ... 1213141516 ... Last

  1. Quote Originally Posted by halfhuman

    Lmao. That was funny
    It's still there.....should I see a physician?


  2. Mine shipped as well.

    *removes foot from mouth...

  3. Quote Originally Posted by BoneDaddy View Post
    So apparently Alphamine has libido enhancing effects as well because when I saw my email and shipping confirmation I totally got a semi.....
    Semi? thats it? mine put a damn hole through my oak desk...
    •   
       


  4. Quote Originally Posted by BoneDaddy

    It's still there.....should I see a physician?
    Lmao no! Go see a few women!
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  5. Quote Originally Posted by halfhuman

    Lmao no! Go see a few women!
    Quote Originally Posted by CATdiesel76

    Semi? thats it? mine put a damn hole through my oak desk...
    I'm so repping both you bastards when I get home. Lol

  6. Quote Originally Posted by BoneDaddy

    I'm so repping both you bastards when I get home. Lol
    Lol. I wanted to rep your ass too but I can't on my phone. Will do so tomm though.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  7. Lol
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  8. Aww yea! Physique about to be Enhanced by Science, when UPS gets here of course.
    Day by Day, we get better and better! Till’ we can’t be beat – Won’t Be Beat!

  9. Quote Originally Posted by mustang0341 View Post
    Aww yea! Physique about to be Enhanced by Science, when UPS gets here of course.
    I hate waiting for the mailman, but it's like Christmas when the do get there.
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  10. Quote Originally Posted by BPjohn123 View Post
    I hate waiting for the mailman, but it's like Christmas when the do get there.

    haha, thats how i always am! I swear i check tracking 2x a day sometimes.
    PES - PM me anytime for any questions
    "Like" us on Facebook
    Subscribe to the PES Newsletter for all Specials and Announcements

  11. Alphamine got here sooner than expected. Orders were packaged today and will be getting picked up tomorrow
    HIGH VOLUME - Supreme Stim-Free Nitric Oxide Matrix
    SELECT Protein
    - Ultra-Premium Blend
    ALPHAMINE - Thermogenics...Redefined

  12. Quote Originally Posted by nattydisaster
    Alphamine got here sooner than expected. Orders were packaged today and will be getting picked up tomorrow
    Wow! Amazing news!
    PES Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  13. Quote Originally Posted by nattydisaster View Post
    Alphamine got here sooner than expected. Orders were packaged today and will be getting picked up tomorrow
    Music to my ears!!
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns

  14. Quote Originally Posted by nattydisaster View Post
    Alphamine got here sooner than expected. Orders were packaged today and will be getting picked up tomorrow
    Just made alot of people happy
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  15. Can't wait to start seeing the logs and results!
    ***PES Representative***
    http://pescience.com/insider
    http://selectprotein.com

  16. Quote Originally Posted by CATdiesel76 View Post
    Semi? thats it? mine put a damn hole through my oak desk...
    Haha!
    PES Representative
    http://pescience.com/insider
    http://selectprotein.com

  17. Unfolding nicely. Thumbs up, fellas!
    Product Educator | USPowders
    Statements made by this online persona are the sole property of the owner, and do not necessarily reflect USPowders’ opinion as a whole.

  18. I want some!! I blame my girlfriend everyday for distracting me on the last day of the presale. grrrrr

  19. Quote Originally Posted by kevinhy View Post
    haha, thats how i always am! I swear i check tracking 2x a day sometimes.
    I know right, its 430am and the UPS is not here yet!LoL

    Quote Originally Posted by dlucks View Post
    I want some!! I blame my girlfriend everyday for distracting me on the last day of the presale. grrrrr
    and do you blame yourself for the other days of the sale?
    Day by Day, we get better and better! Till’ we can’t be beat – Won’t Be Beat!

  20. Quote Originally Posted by dlucks View Post
    I want some!! I blame my girlfriend everyday for distracting me on the last day of the presale. grrrrr
    Nutra still has a great price on it!

  21. Quote Originally Posted by kevinhy View Post
    haha, thats how i always am! I swear i check tracking 2x a day sometimes.
    i do the same thing lmao

    am i the only one who didnt get an email? maybe because i ordered at the last minute and they are processing them in order of order #?
    CELTIC LABS REP

  22. Quote Originally Posted by tnubs View Post
    i do the same thing lmao

    am i the only one who didnt get an email? maybe because i ordered at the last minute and they are processing them in order of order #?
    Check your spam folder maybe? I got mine and didn't realize it at first because it went to the spam folder in my e-mail

  23. Quote Originally Posted by CATdiesel76

    Check your spam folder maybe? I got mine and didn't realize it at first because it went to the spam folder in my e-mail
    That's fuc ked up, that u had pes in your spam folder lol
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  24. Quote Originally Posted by CATdiesel76 View Post
    Check your spam folder maybe? I got mine and didn't realize it at first because it went to the spam folder in my e-mail
    ive never had anything moved to my spam folder lol, but i checked and still nothing. oh well, im sure it will come when everyone elses dose. when i ordered the only email i got was the paypal payment notification. Invoice ID: 100001128
    CELTIC LABS REP

  25. Quote Originally Posted by CATdiesel76 View Post
    Check your spam folder maybe? I got mine and didn't realize it at first because it went to the spam folder in my e-mail
    ive never had anything moved to my spam folder lol, but i checked and still nothing. oh well, im sure it will come when everyone elses dose. when i ordered the only email i got was the paypal payment notification. Invoice ID: 100001128
    CELTIC LABS REP

  26. Quote Originally Posted by nattydisaster View Post
    Alphamine got here sooner than expected. Orders were packaged today and will be getting picked up tomorrow
    yeah baby!

  27. Quote Originally Posted by halfhuman View Post
    That's fuc ked up, that u had pes in your spam folder lol
    How so? My spam folder is where all my treasured emails go.... Porn, online dating, million dollar investment schemes, penile enlargement products, and PES news. Sounds like a pretty damn important place to be if you ask me.

  28. Quote Originally Posted by tnubs View Post
    i do the same thing lmao

    am i the only one who didnt get an email? maybe because i ordered at the last minute and they are processing them in order of order #?
    Orders will be handled in the order by which they were received. We had a lot to get out yesterday, you'll get yours.
    PES - PM me anytime for any questions
    "Like" us on Facebook
    Subscribe to the PES Newsletter for all Specials and Announcements

  29. Over 1 metric ton of product was shipped out the door yesterday... UPS guy was hating life!
    The Historic PES Legend

  30. Holy shat. That was one hell of a workout for the UPS guy.
    doing my own thang!

  31. Quote Originally Posted by CATdiesel76

    How so? My spam folder is where all my treasured emails go.... Porn, online dating, million dollar investment schemes, penile enlargement products, and PES news. Sounds like a pretty damn important place to be if you ask me.
    Lmao.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  32. Quote Originally Posted by DAdams91982 View Post
    Over 1 metric ton of product was shipped out the door yesterday... UPS guy was hating life!
    Haha way to go!, Alphamine must be a huge hit

  33. I love the NP product page. Somehow 10 votes already! lol. And under a 4 star.

    I like to take pride in that... that people will mark it down even before the public knows the taste.
    The Historic PES Legend

  34. Owe to live in America, we here in Australia have to wait weeks to get our stuff sometimes months, we have to wait for the shipping to get from the U.S to here then have to wait through the most painful process the dreaded "CUSTOMS" it's an evil word here in Australia and then if we are lucky and our package gets cleared and makes it through (it's very hit and miss) we wait another 2-3 more days to get it so all up sometimes it can be a month, so I wish I could have my Alphamine in the next couple of days....... So it's more painful for us here as we sit and hit refresh after refresh just to make sure our order is going ok, which I haven't even started doing yet as I don't have my shipping email, but I know it will come sooner or later.....,,,

  35. I was kind of hoping the Alphamine name would be revoked for what was written on my tub, "Ben".

    I thought I was going to have a product named after me, what the hell Josh?!
    PES Representative
    http://pescience.com/insider
    http://selectprotein.com

  36. Quote Originally Posted by bdcc View Post
    I was kind of hoping the Alphamine name would be revoked for what was written on my tub, "Ben".

    I thought I was going to have a product named after me, what the hell Josh?!
    I'd buy it!
    "But as for you, be strong and do not give up, for your work will be rewarded."

  37. Quote Originally Posted by bdcc View Post
    I was kind of hoping the Alphamine name would be revoked for what was written on my tub, "Ben".

    I thought I was going to have a product named after me, what the hell Josh?!
    No because then I wouldn't want to use it, I would save it for special occasions only.
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  38. Quote Originally Posted by BPjohn123 View Post
    No because then I wouldn't want to use it, I would save it for special occasions only.
    Getting your hands on "Ben" would be a special occasion!
    "But as for you, be strong and do not give up, for your work will be rewarded."

  39. Quote Originally Posted by DAdams91982 View Post
    I love the NP product page. Somehow 10 votes already! lol. And under a 4 star.

    I like to take pride in that... that people will mark it down even before the public knows the taste.
    Noticed that almost a week ago, but as the saying goes, haters gonna hate.
    doing my own thang!

  40. Quote Originally Posted by andrew732 View Post
    Noticed that almost a week ago, but as the saying goes, haters gonna hate.
    forever haters!
    PES - PM me anytime for any questions
    "Like" us on Facebook
    Subscribe to the PES Newsletter for all Specials and Announcements
  

  
 

Log in
Log in