Alphamine

Page 14 of 104 First ... 1213141516 ... Last

  1. Quote Originally Posted by nattydisaster

    Same here. Everyones going to be getting them right at the same time!
    The most interesting thing for me will be the various ways its gonna be used. Solo? Check. With Erase? Check? Anabeta, Erase Pro, etc, etc......gonna be fun.


  2. Quote Originally Posted by BoneDaddy View Post
    The most interesting thing for me will be the various ways its gonna be used. Solo? Check. With Erase? Check? Anabeta, Erase Pro, etc, etc......gonna be fun.
    I know, I think I'm doing ABE/EP/Alphamine
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider
    •   
       


  3. The U.S. womens soccer team supports alphamine (this post was cleared by natty )

    Name:  302753.png
Views: 311
Size:  79.2 KBName:  Hope-Solo-2.jpg
Views: 297
Size:  42.2 KB

  4. Quote Originally Posted by WARBIRDWS6 View Post
    The U.S. womens soccer team supports alphamine (this post was cleared by natty )

    Name:  302753.png
Views: 311
Size:  79.2 KBName:  Hope-Solo-2.jpg
Views: 297
Size:  42.2 KB
    Congrats to them, and Alex/Hope are hot.......but, the Canada vs. US semi was just gross....
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  5. Quote Originally Posted by BPjohn123 View Post
    Congrats to them, and Alex/Hope are hot.......but, the Canada vs. US semi was just gross....
    yes quite disgraceful....never seen a spot kick awarded from a GK time wasting yellow, esp in such a high stakes match. totally ridiculous. That being said, refs are idiots and time wasting is a stupid ploy, so what are you gonna do?
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by BPjohn123
    I know, I think I'm doing ABE/EP/Alphamine
    I'm definitely going with Alphamine and Erase. May throw in some other goodies I found......

  7. Quote Originally Posted by BPjohn123
    I know, I think I'm doing ABE/EP/Alphamine
    I'm doing this exact stack 4 weeks from now. Should be epic.

  8. Quote Originally Posted by WARBIRDWS6 View Post
    yes quite disgraceful....never seen a spot kick awarded from a GK time wasting yellow, esp in such a high stakes match. totally ridiculous. That being said, refs are idiots and time wasting is a stupid ploy, so what are you gonna do?
    I've never seen it called in an important match either.....oh well it was still huge for Canadian Soccer.
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  9. Quote Originally Posted by rehj

    I'm doing this exact stack 4 weeks from now. Should be epic.
    Same here with the addition of Testpowder.
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider
    http://selectprotein.com

  10. Quote Originally Posted by bolt10 View Post
    The insider package deals are insane....
    I ordered three of them for that reason! Epic prices!

  11. I could order Alphamine, AnaBeta Elite and Erase Pro and get it shipped to England for less than the English combined price of just AnaBeta Elite and Erase Pro lol.
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider
    http://selectprotein.com

  12. Quote Originally Posted by bdcc
    I could order Alphamine, AnaBeta Elite and Erase Pro and get it shipped to England for less than the English combined price of just AnaBeta Elite and Erase Pro lol.
    I got 2 alphamine, 1 AE and 1 erase for that too... Pure generosity
    ...::: Olympus Labs Athlete & Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  13. Quote Originally Posted by runner_79

    I got 2 alphamine, 1 AE and 1 erase for that too... Pure generosity
    Big dogs doing big things! Gotta love it! You going to lo it bro?
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  14. Quote Originally Posted by LiveToLift

    Big dogs doing big things! Gotta love it! You going to lo it bro?
    Yep. Once I do the end and sms 8 pack stack challenge shred down showdown ill hopefully have it and log it for a recomp
    ...::: Olympus Labs Athlete & Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  15. Quote Originally Posted by LiveToLift

    Big dogs doing big things! Gotta love it! You going to lo it bro?
    Yep. Once I do the end and sns 8 pack stack challenge shred down showdown ill hopefully have it and log it for a recomp
    ...::: Olympus Labs Athlete & Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  16. Quote Originally Posted by runner_79 View Post
    Yep. Once I do the end and sns 8 pack stack challenge shred down showdown ill hopefully have it and log it for a recomp
    So this 3+1 sorcery does not apply to us insiders? Is it for the less privileged?

    I demand answers!
    MEM->DCA->PHL->MEM

  17. Quote Originally Posted by Invycktus View Post
    So this 3+1 sorcery does not apply to us insiders? Is it for the less privileged?

    I demand answers!
    I already asked....buy 3 get 1 free is for single items only I was gonna jump all over a 3-pack for free with purchase of three 3-packs lol. but anybody can get the buy 3 get 1 I believe, insider package deals are better though....

  18. Quote Originally Posted by Invycktus

    So this 3+1 sorcery does not apply to us insiders? Is it for the less privileged?

    I demand answers!
    What Warbird said. You still can't beat the Insider deal. All deals are like getting something free! Jump while you can!

  19. I really hope this dude does a video review for Alphamine!

  20. Just saw that dudes reviews, he is my new go to for fastfood reviews LOL
    doing my own thang!

  21. I just couldn't pass up the deals so I ended up ordering 2 more combos today...Oh goodness hoping the wife avoids looking at the bank statement for a few days LOL

  22. Release?

  23. Quote Originally Posted by ICJLM View Post
    I really hope this dude does a video review for Alphamine!

    Holy shyt, that's the funniest stuff I've seen in a while!! Repped!!

    On the other hand, I hate you for showing me this guy's videos. I have to see them all now. lol

  24. hhhahahaha I wasted 6 minutes of my life too but that dude was a trip!
    A-Minds HYPE-SLAYER! All posts & feedback are guaranteed to be unsolicited and legit
    "The fear of the LORD is the beginning of knowledge. Fools despise wisdom & instruction"
    Proverbs 1:7

  25. Quote Originally Posted by Whacked View Post
    hhhahahaha I wasted 6 minutes of my life too but that dude was a trip!
    I'll be wasting a lot more time, did you see all the stuff he reviewed?! I HAVE to see them ALL!

  26. Quote Originally Posted by Whacked
    hhhahahaha I wasted 6 minutes of my life too but that dude was a trip!
    So did I. Smh lol. Guy is an idiot lol
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  27. Quote Originally Posted by BoneDaddy

    I'll be wasting a lot more time, did you see all the stuff he reviewed?! I HAVE to see them ALL!
    I might see them tomm at work to kill time. Lol
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  28. The dude is honestly hysterical. I gotta say, his reviews are pretty darn thorough too. Too bad he weren't a logger on these boards haha... Did anyone see his review of the bacon sundae from BK? Wtf? I had no clue that existed. That sounds absolutely repulsive

  29. that fat fcker is a good example of someone who would benefit from taking the ABE/Alphamine/EP stack....burn some fat and partition some of those nutrients.

  30. Quote Originally Posted by WARBIRDWS6
    that fat fcker is a good example of someone who would benefit from taking the ABE/Alphamine/EP stack....burn some fat and partition some of those nutrients.
    Hahaha
  •   

      
     

Log in
Log in