Hemavol, jack3ed and t-911?

Page 2 of 2 First 12

  1. Ohh lucky u. I'm 27 from ny. This is the first time me ever taking a test booster too.


  2. What part of Ny? I used to live there and i travel up there every 2-3 months.
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/164485-big-beazy-aps-3.html

  3. Back to the actual topic, I used only one test booster so far, Novedex. My buddy Tj asked me if i really was taking roids, so that how I knew it was working.
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/164485-big-beazy-aps-3.html
    •   
       


  4. I live in the Bronx but from Brooklyn. Ohhok that's cool.
    I heard novedex is not that great but it worked for u as u said. Is funny Bcuase lately my fellow gym rats lol said if I'm taking roids to an I was like nah never. So I guess I been going hard and that t911 is awesome u might wanna give it a try.

  5. Its the next T-booster Im going to. I already tried It and loved it. (Thank you million sample packets I got)

    And Im from the Island, Holbrook area, to Manhattan.
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/164485-big-beazy-aps-3.html

  6. Ok....have u cut yet? What u like to cut up on? Everytime I cut up I lose alot of mass. I read taking test is best while cutting to keep strength and size but idk what to do bcause I'm on test now but I wanna cut ne t month

  7. I haven't cut yet. Im probily going to take Oxy Elite Pro. Take Arginine and Citrulline to help keep the fat down, 20$ at Vit Shop and worth it.

    I'm still trying to gain a little more muscle before summer. I'll probily combine OEP with T9-11.

    Gaining muscle for me is very easy, but If i slack a week or so I gain so much fat.
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/164485-big-beazy-aps-3.html

  8. Yea I was looking into that oxy and alpha t2 combo. Yea I gain weight quick to and if I slack it all goes to my belly in whichbi hate. Yea Ima buy that today the arginine and citrulline. Idk much about oxy and alpha need to read on it a lil more. See what's the best stack out there for cutting. The bulking process to me is easiest

  9. Quote Originally Posted by halfhuman View Post
    Yea I was looking into that oxy and alpha t2 combo. Yea I gain weight quick to and if I slack it all goes to my belly in whichbi hate. Yea Ima buy that today the arginine and citrulline. Idk much about oxy and alpha need to read on it a lil more. See what's the best stack out there for cutting. The bulking process to me is easiest
    haha, yea bulking is pretty cut and dry:

    1) lift more than you did last week

    2) Eat, eat, eat some more, and when you think you are done, have some more


    repeat
    iForce Nutrition Sponsored Athlete
    www.iforcenutrition.com
    facebook.com/iforcedave

  10. Take Arginine Citrulline every three or so hours throught the day.

    Basic deffinition of what it does: Opens up your veins ect. and makes you absorb up more nutrients ect. along with fat.

    Im really not scientifically into this stuff, but take it for a month or so and you will see results.
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/164485-big-beazy-aps-3.html

  11. Dave exactly and well put together. The utting phase to me is difficult in which u need to be carefull losing to much muscle avoiding this and that with less energy the whole nine.

  12. For me It's not just that.

    I've been in numerous car accident, and since football, my left knee is shot. I can only run maybe a mile before it swells up like a baloon.
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/164485-big-beazy-aps-3.html

  13. Damn beazy. That sucks. As long as u ok from them it wasn't bad enough that u can't do any physical activities.

  14. Quote Originally Posted by halfhuman View Post
    Damn beazy. That sucks. As long as u ok from them it wasn't bad enough that u can't do any physical activities.
    I still tear it up in the gym. Just my squat declined, and cardio is hell for me lol.

    I wish i lived in a world where cardio didn't exist for cutting.

    That probily why i have Procrastibated cutting so far.
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/164485-big-beazy-aps-3.html

  15. Lmfao don't we all wish that.

  16. still confused if i should take t911 on my off days..no one ever answered

  17. Any suggestions?

  18. I'd say take one pill, mid day. That my opinion. When I did Novedex, I took half the dosage on non-training days.
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/164485-big-beazy-aps-3.html

  19. Thanx beazy. Thats what I figured to.

  20. Says take two daily, and one for a boost before workout, just take on mid day i supposed and you should be good. But if you take one before you workout, take two a day then, one around morning, and one a few hours before bed (Try sleeping with a stiffy, Novedex broke me).
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/164485-big-beazy-aps-3.html

  21. Is funny bcause it don't even get me horny or gets my thing hard the way people say. Or why u saying. Is this bad? Yeah on workout days I take it at 7am than at 130pm. 30min before the gym

  22. Supposed to take it 3 times if you are working out.
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/164485-big-beazy-aps-3.html

  23. Ohh well Ima start taking three than. Well I wake up at 4am. So my first dose is at 7 and second at 130. Before the gym. So When should I take my third? Should all three be before working out?

  24. 1-2 hours before bed i guess.
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/164485-big-beazy-aps-3.html

  25. Ok I'll do that than. So they don't have to be all before the gym?

  26. Nope, Take one in the am, one towards the night, and 1 before the gym.

    T-911 Directions:
    Just dissolve one tablet under the tongue twice per day to maximize your testosterone levels. As an added boost, slip another tablet under your tongue 30 minutes before a workout or sexual activity.
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/164485-big-beazy-aps-3.html

  27. Got it sir. Gracias. :-). I'm all covered now
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. hemavol
    By Eric160 in forum Supplements
    Replies: 15
    Last Post: 08-23-2010, 11:25 AM
  2. jack3ed ?
    By toastynoodles in forum Supplements
    Replies: 21
    Last Post: 08-24-2009, 05:44 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 02-14-2009, 05:17 AM
Log in
Log in