T-X3 natty tedt to the max!

Page 1 of 2 12 Last
  1. T-X3 natty tedt to the max!


    Hey boys, just got me a bottle of Lecheek T-X3!



    Name:  image-33441765.jpg
Views: 315
Size:  443.9 KB



    Gonna use this to help lean me out so my Conan the barbarian costume is epic and I'm hella shredded by septembers end.

    Stats at the moment-

    5'7"
    170
    6 percent bodyfat


  2. Woah hit send when I wanted to insert!




    Name:  image-1797493327.jpg
Views: 237
Size:  742.5 KB

    Anywho bodyfat test!

    And me!



    Name:  image-56209666.jpg
Views: 273
Size:  280.1 KB



    Goal.- maintain as much lean mass as possible, hit 5 percent bodyfat and be a beast Conan at the end of sept! Follow me in my journey to barbarian glory with Lecheek!!!!
    •   
       


  3. In....
    Nutraceutical Innovations
    AMINDS15 - 15% code
    nutra-innovations.com

  4. gah and i cant even spell! okay well derped on the thread title.. whatevs you get the point

  5. Damn that's fast shipping.
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by crispycrown View Post
    gah and i cant even spell! okay well derped on the thread title.. whatevs you get the point
    Well tedT get it do e

  7. In! and does that chart say subrtact 1.9% BF for black males?
    SNS REP
    Hit me up with any questions any time.

  8. Quote Originally Posted by McCrew530 View Post
    In! and does that chart say subrtact 1.9% BF for black males?
    Lean tissue density is higher in black males and females than Caucasians. That being said I could talk for hours about anthropological studies done on black vs white athletes! Fascinating stuff

  9. Quote Originally Posted by crispycrown View Post
    Lean tissue density is higher in black males and females than Caucasians. That being said I could talk for hours about anthropological studies done on black vs white athletes! Fascinating stuff
    Well I just learned something new today! I new they were more athletic in general but now I know exactly how much 1.9% lol
    SNS REP
    Hit me up with any questions any time.

  10. Quote Originally Posted by McCrew530 View Post

    Well I just learned something new today! I new they were more athletic in general but now I know exactly how much 1.9% lol
    Your avatar is ironically fitting

  11. Quote Originally Posted by crispycrown View Post
    Your avatar is ironically fitting
    Thank you. I have a child like enthusiasm for neat science stuff.
    SNS REP
    Hit me up with any questions any time.

  12. Quote Originally Posted by McCrew530 View Post

    Thank you. I have a child like enthusiasm for neat science stuff.
    I hope you follow "bill nye tho" on Facebook. If not get on it and be prepared to learn and laugh your ass off

  13. Quote Originally Posted by crispycrown View Post
    I hope you follow "bill nye tho" on Facebook. If not get on it and be prepared to learn and laugh your ass off
    Believe it or not I dont have a facebook
    SNS REP
    Hit me up with any questions any time.

  14. IN.........................
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  15. Deadlift day! Hit 315 for reps of 12! Pretty happy with that especially weighing in at 167 today and at 140 grams if carbs!

    Also fuggin veins in my traps!


    Name:  image-691054893.jpg
Views: 226
Size:  293.0 KB

    Intensity is way up!

  16. Oh ya picture logger
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  17. Quote Originally Posted by Marms View Post
    Oh ya picture logger
    Fugg yeah man! Pics are way better. I'm def not the type to read playboy for the articles if ya know what I mean! LOL

  18. Quote Originally Posted by crispycrown View Post
    Fugg yeah man! Pics are way better. I'm def not the type to read playboy for the articles if ya know what I mean! LOL
    No I don't know what you mean. At all, one bit what are you trying to say? Im playing man hahahahahahaha
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  19. Name:  image-1155071829.jpg
Views: 328
Size:  414.3 KB



    Name:  image-3290751072.jpg
Views: 243
Size:  479.1 KB

    So def feeling the extra test. My interest in sex has shot up which usually on arimistane drops somewhat but I think keeping the dose at 50 rather than 75 which is what is use for erase keeps my estro in decent levels mixed of course with the DAA and fenugreek.

    Pics from today feeling only full considering today I only had about 120 grams of carbs.

    Noticing some new veins and striations. The tx3 really helps with energy and drive I think which makes a good difference especially on those low carb days. Being more aggressive really helps push me above and beyond in the gym.

    No complaints so far

    Libido up
    Aggression up
    Tomorrow I'm back to class and work and interning so it'll be a good test to see how my energy levels stay through the day.

    Stay tuned guys!
    CC

  20. Nice update!!!
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  21. Aggression was super high today but I'm ornery After pulling a 14 hour day. Still killed it in the gym and came in at 5.2 percent bodyfat!

    Was measured by a master certified trainer so I trust the results. Feels like one more but he says it's loose skin (I did used to be 195 at one point earlier this year lol)

    Diets on point and I feel like the supps only helping! Heck yeahyuhhhh

  22. Quote Originally Posted by crispycrown View Post
    Aggression was super high today but I'm ornery After pulling a 14 hour day. Still killed it in the gym and came in at 5.2 percent bodyfat!

    Was measured by a master certified trainer so I trust the results. Feels like one more but he says it's loose skin (I did used to be 195 at one point earlier this year lol)


    Diets on point and I feel like the supps only helping! Heck yeahyuhhhh
    Damn man 5.2? watch out you go much lower your body may implode! lol
    SNS REP
    Hit me up with any questions any time.

  23. Quote Originally Posted by McCrew530 View Post

    Damn man 5.2? watch out you go much lower your body may implode! lol
    I honestly don't "feel" 5.2 haha but ill take it

    Name:  image-1232682010.jpg
Views: 205
Size:  264.5 KB

    Pic from after my workout. Energy is pretty good for only having around .7 grams per lb of body weight today on carbs

  24. You need to pull my dogs pix off FB and use them lmao
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  25. Quote Originally Posted by Marms View Post
    You need to pull my dogs pix off FB and use them lmao
    Lol do ittttt
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Get PUMPED to the MAX!
    By 3clipseGT in forum Company Promotions
    Replies: 29
    Last Post: 03-02-2013, 08:28 PM
  2. Legacy gets pumped to the max w/ Hemavol and Maximize Intense
    By Legacyfighter in forum Supplement Logs
    Replies: 108
    Last Post: 06-12-2012, 07:31 PM
  3. Stopstalking gets INTENSE to the MAX with IFORCE
    By stopstalking in forum Supplement Logs
    Replies: 83
    Last Post: 04-05-2012, 05:39 PM
  4. Pushing Dormant Fibers to the Max(Epistane 4wk log)
    By Delta Force in forum Supplement Logs
    Replies: 240
    Last Post: 04-07-2009, 12:39 AM
Log in
Log in