Finaflex Ignite 2 log during PCT compliments of Finaflex!!

Page 2 of 4 First 1234 Last

  1. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    you got the new version
    I don't think this one is at nutra yet..
    this one fresh from the warehouse! we are fast in our efforts to not only follow DSHEA guidelines, but to embrace the letter of compliancy..hence, reformulations/discontinuations of some of our long-standing products

    nice catch
    I noticed that the new version says in the other ingredients section that it has beet juice powder. I don't know what the nitrate concentration is but that makes me more impressed;-)


  2. Quote Originally Posted by tinytony View Post

    I noticed that the new version says in the other ingredients section that it has beet juice powder. I don't know what the nitrate concentration is but that makes me more impressed;-)
    Mmmmmm, betaine.
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    you got the new version
    I don't think this one is at nutra yet..
    this one fresh from the warehouse! we are fast in our efforts to not only follow DSHEA guidelines, but to embrace the letter of compliancy..hence, reformulations/discontinuations of some of our long-standing products

    nice catch
    I learned recently that I really enjoy DMAA at moderate dosing...always enjoyed stims, but never in big-bang doses. I was never a Jack3d type of guy; that kind of dosing doesn't feel manageable for daily use for me. But recently learned the 2-4 alternative nomenclature & realized it's the 2nd ingredient in my OxyECA....which I love as it doesn't give me the jitters/anxiety the way almost all other fatburners do with the recent trend toward yohimbine (which a lot of people tolerate well).

    But it's still smart of Fina to reformulate like everyone else is doing....it doesn't matter if the science says DMAA can be used safely - if the FDA has their sites set on it you're best not to argue. Too many other good ingredients to play with that can get the job done.

  4. Alright Tony, just ordered the last available tub of Berry Blast old-profile Ignite off Nutra. For $21 I figure I'll give her a whirl at some point (after a stim break first). I remember Bone Daddy loving it before he kinda disappeared.

    Guy wakes up & spends 200 on NP randomly....f any progress in my savings. At least my diet & supplementation has been clean & educated as ever, and I feel like I'm living well

  5. Quote Originally Posted by Hyde View Post
    Alright Tony, just ordered the last available tub of Berry Blast old-profile Ignite off Nutra. For $21 I figure I'll give her a whirl at some point (after a stim break first). I remember Bone Daddy loving it before he kinda disappeared.

    Guy wakes up & spends 200 on NP randomly....f any progress in my savings. At least my diet & supplementation has been clean & educated as ever, and I feel like I'm living well
    Lol ok good deal:-) its fun to spend money in supplements
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by Hyde View Post
    Alright Tony, just ordered the last available tub of Berry Blast old-profile Ignite off Nutra. For $21 I figure I'll give her a whirl at some point (after a stim break first). I remember Bone Daddy loving it before he kinda disappeared.

    Guy wakes up & spends 200 on NP randomly....f any progress in my savings. At least my diet & supplementation has been clean & educated as ever, and I feel like I'm living well
    yeah what did happen to bone daddy anyway?
    that big guy was always fun to read
    let me know what you think of the Ignite2 - I thin kyou'll enjoy
    glad you are taking stim break for now tho

  7. ouchy shoulder and delt pump! At least for being off cycle lol
    Attached Images Attached Images  

  8. looking pretty hard to me..shoulders have been Ignited!

  9. Yeah they feel it

  10. Subbed. Any finaflex reps willing to disclose caffeine content? Looking forward to results

  11. Quote Originally Posted by tinytony View Post
    ouchy shoulder and delt pump! At least for being off cycle lol
    Not so tiny tony

  12. Quote Originally Posted by Kill it Ky View Post
    Subbed. Any finaflex reps willing to disclose caffeine content? Looking forward to results
    I'm wondering this also.. because I can easily handle 2 scoops.

  13. Quote Originally Posted by Kill it Ky View Post
    Subbed. Any finaflex reps willing to disclose caffeine content?
    no sir
    but - welcome to the forum


    Quote Originally Posted by tinytony View Post
    I'm wondering this also.. because I can easily handle 2 scoops.
    what??
    I truly hope you did not, and do not
    not advised, and no need

  14. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    no sir
    but - welcome to the forum
    I'm guna tattle. That is my bro-in-law(kill it ky). He knows many things about bodybuilding.

  15. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    no sir
    but - welcome to the forum

    what??
    I truly hope you did not, and do not
    not advised, and no need
    Lol I'm not telling

  16. Quote Originally Posted by tinytony View Post
    I'm guna tattle.
    Quote Originally Posted by tinytony View Post
    Lol I'm not telling
    schizophrenic much?

    ahh - welcome aboard then, TTs B-I-L KK

  17. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post

    schizophrenic much?

    ahh - welcome aboard then, TTs B-I-L KK
    Not schizophrenic nope. I meant I'm not telling you how many scoops I took;-) and I'm tattling on my bro

  18. Tony's one of those increase the max serving suggestion by 50% for a good place to start kind of guys lol

    Prob won't get to the ignite for some time, but it looks fun. And I'm pleased to hear Tony is using so much in so far as it means I won't get over-revved or burn up the adrenals on just 1 scoop.

    I hate stim breaks. I love some coffee here & there, & when you're tired because you bombed your sleep for a girl or friends or whatever or if work was really draining there's not much you can do about it. Which is why I ordered 500g of Beta Alanine as well....just cuz I can't have stims doesn't mean I have to train un-supplemented

  19. Quote Originally Posted by Hyde View Post
    Tony's one of those increase the max serving suggestion by 50% for a good place to start kind of guys lol

    Prob won't get to the ignite for some time, but it looks fun. And I'm pleased to hear Tony is using so much in so far as it means I won't get over-revved or burn up the adrenals on just 1 scoop.

    I hate stim breaks. I love some coffee here & there, & when you're tired because you bombed your sleep for a girl or friends or whatever or if work was really draining there's not much you can do about it. Which is why I ordered 500g of Beta Alanine as well....just cuz I can't have stims doesn't mean I have to train un-supplemented
    Yeah ive never went clear off stims. I've dosed down a ways but that's it. I need to sometime but caffeine still wakes me right up if I'm not sleep deprived. Yeah dude try 4500 mg of beta alanine sometime. It feels goooood

  20. Heck 3g has me bangin' reps like I knew what I was doin! I about live on the cable towers with a good dose of BA in me....I get lost in this useless deluge of reps, just for the sake of grinding out reps. I doubt it actually contributes much to growth; I just view it as alternative cardio.

  21. Quote Originally Posted by Hyde View Post
    Heck 3g has me bangin' reps like I knew what I was doin! I about live on the cable towers with a good dose of BA in me....I get lost in this useless deluge of reps, just for the sake of grinding out reps. I doubt it actually contributes much to growth; I just view it as alternative cardio.
    Yeah I hear ya. 4500(I experienced this with Cellucor C4) gave me a tingle like none other

  22. Tris tonight and the pump was equal to being on cycle in all honesty. It was vascular and so tight!

  23. Quote Originally Posted by tinytony View Post
    Tris tonight and the pump was equal to being on cycle in all honesty. It was vascular and so tight!
    How is the energy from Ignite? I tend to sweat a ton from it.
    Use Code Montego15 for 15% off at milehighkratom.com

  24. Quote Originally Posted by Montego1 View Post

    How is the energy from Ignite? I tend to sweat a ton from it.
    Yeah I noticed that part myself (the sweating) and energy is good and smooth. Doesnt give me the munchies or make me feel faint like I need to eat as some other high stim pwo powders do.. I liked Pump HD when it had nitrates but it dowant now and the combination of lats of caffeine and yohimbe have me having to scream for the kitchen because I feel low and feint.

  25. Lol I want to be a Finaflex rep. I just sold some guys on Max Pump. They will be placing orders soon
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Bigbeefs Finaflex Ignite N.O. log
    By bigbeef in forum Supplement Logs
    Replies: 22
    Last Post: 06-03-2010, 11:35 AM
  2. WarcraftJJS's FinaFlex N.O. Ignite Log. (Sponsored)
    By WarcraftJJS in forum Supplement Logs
    Replies: 50
    Last Post: 06-03-2010, 09:22 AM
  3. Ticco's FinaFlex N.O. Ignite Log (sponsored)
    By ticco in forum Supplement Logs
    Replies: 21
    Last Post: 05-24-2010, 08:42 AM
  4. BIG 72s FINAFLEX NO IGNITE LOG
    By pdredman72 in forum Supplement Logs
    Replies: 18
    Last Post: 05-21-2010, 07:11 PM
  5. Panther's FinaFlex- N.O. Ignite Log
    By EustisPanther in forum Supplement Logs
    Replies: 6
    Last Post: 05-05-2010, 07:26 PM
Log in
Log in