PumpX3 me the F up w/AB42

Page 3 of 4 First 1234 Last

  1. Think its a MF GAME??? pulled 730 yesterday and I liked it! haha but seriously. Strength is climbing again. Right after that I did goodmornings with 405 for reps. Hi rows and some bicep work. PumpX3d UP
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net


  2. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Think its a MF GAME??? pulled 730 yesterday and I liked it! haha but seriously. Strength is climbing again. Right after that I did goodmornings with 405 for reps. Hi rows and some bicep work. PumpX3d UP
    that is some serious weight!!!
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Think its a MF GAME??? pulled 730 yesterday and I liked it! haha but seriously. Strength is climbing again. Right after that I did goodmornings with 405 for reps. Hi rows and some bicep work. PumpX3d UP
    Quote Originally Posted by thebigt View Post
    that is some serious weight!!!
    Ya thats crazy !!
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  4. It was on!!! Yesterday I officially became apart of the 600 pound bench club!!! I'm unstoppable
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  5. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    It was on!!! Yesterday I officially became apart of the 600 pound bench club!!! I'm unstoppable
    Video or it didn't happen
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    It was on!!! Yesterday I officially became apart of the 600 pound bench club!!! I'm unstoppable
    Shirted or raw? Forgot if your a geared lifter or not...lol not the kind coursing through your veins
    Controlled Labs Board Rep
    [email protected]
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility.

  7. Quote Originally Posted by Sean1332 View Post

    Shirted or raw? Forgot if your a geared lifter or not...lol not the kind coursing through your veins
    I used my slingshot on that one tbh
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  8. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post

    I used my slingshot on that one tbh
    it's still 600 ****ing lbs lol that thing saves shoulders
    Controlled Labs Board Rep
    [email protected]
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility.

  9. congrats...i remember how proud i was years ago when i 1st broke 300...even had a 300lb club tee made, lol. geez....thats double!!!

    unf'ing real!!!
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  10. Thank you family... I guess the next quest.... 7? Lmao
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  11. Been a lil slow after tweaking my back on squats... Hit Deads on Monday and ALMOST pulled a 750 ugh.... Lockout training next week. Bench today! PumpX3 is good to me :-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  12. Your getting crazy strong .
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  13. Quote Originally Posted by Marms View Post
    Your getting crazy strong .
    Strongest I have been my bro!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  14. Hey yall havnt forgot bout this... I havnt been in the gym till last update. Both my cars decided to blow their headgaskets in same week. Integra is in shop. Will be back at it Monday :-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  15. Quote Originally Posted by Marms View Post
    Your getting crazy strong .
    agreed
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  16. Back at it today!!! Feeling good, slight hangover but its go time... I have 2 national meets in near future!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  17. Time to switch to H20 bro! Well mixed with PX3. Check the periodic table for PX3,SX3,TX3 lol.
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  18. Haha damn straight MARMS!!! Last nights workout I was slightly weaker but what u expect. I pulled some damn weight tho! Pump was strong in lower back and bis!!! I even had a red flush going on. Normal?
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  19. In super late

  20. Hit another wall... I'm severely sick with a bacteria... On antibiotics and on road to recover. If all is well. Gym on Monday.
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  21. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Hit another wall... I'm severely sick with a bacteria... On antibiotics and on road to recover. If all is well. Gym on Monday.
    Rest up my friend!!! Power up and then kill it when you are 100%!!
    Lecheek Nutrition

  22. Almost there!!!!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  23. And AB is back in the game!!!! Deads tonight!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  24. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    And AB is back in the game!!!! Deads tonight!
    OH YA
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  25. haha sup yall!!! So deadlifts Monday!!! strength has been significally down and I am beyond sore than I ever have tbh.... but still smashed the records for Washington with the meet I will be doing there. Im in full meet prep now and I aint holding back... no time for being lazy.
    Last night focused on my bench pauses at the bottom and holy hell.... I have the power and technique but that pause REALLY dimmed down my bench ALOT... not gonna get upset about it but I have just about a month till I compete so Im not worried ;-)
    As far as the pumpx3 the flavor stays delicious especially in ice cold water mmmm!!! 1 scoop on back days as the pump gets to vicious in the lower back. Two scoops for bench day and that **** swells me up like a goddamn balloon haha Nothing to complain about with this product. Lecheek delivers!!!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Replies: 9
    Last Post: 02-28-2006, 04:14 PM
  2. Replies: 28
    Last Post: 08-03-2005, 02:17 PM
  3. new sponsor with the hook up!
    By chasec in forum Nutraplanet
    Replies: 19
    Last Post: 10-25-2004, 03:46 PM
  4. Shut the hell up!
    By Kaliman91 in forum General Chat
    Replies: 4
    Last Post: 02-23-2004, 01:49 AM
Log in
Log in