Mack presents the PNI triple threat stack transformation!

Page 10 of 16 First ... 89101112 ... Last

  1. Quote Originally Posted by LizKing531 View Post
    But yeah in all honesty, basically like the center/top of my tongue is more or less numb for about half hour to an hour after lifting
    thought fur sure u wer gonna say after fire eating wen i started dat


  2. Quote Originally Posted by Ballesteri View Post

    thought fur sure u wer gonna say after fire eating wen i started dat
    Yeah definitely doesn't help...lol

    I just noticed at work one day took a drink of coffee and it had no taste at all. Then I started noticing that it was only happening on condense days.
    http://anabolicminds.com/forum/powerlifting-strongman/240580-road-derby-cup.html
    •   
       


  3. Personally, I won't even get the tingles all the time with the same product at same dosing that does it other times. It could just be product settling perhaps, but goes to show how random the body can be reaction-wise.

    How you liking those rackpulls big Mack? Gettin' some weight in your hands now for sure!
    Controlled Labs Board Rep
    [email protected]
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility.

  4. Quote Originally Posted by Hyde View Post
    Personally, I won't even get the tingles all the time with the same product at same dosing that does it other times. It could just be product settling perhaps, but goes to show how random the body can be reaction-wise.

    How you liking those rackpulls big Mack? Gettin' some weight in your hands now for sure!
    Loving them,they feel so good and I can feel them the next day for sure!
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  5. I think they work my back better than traditional deadlifts even, as the lats/traps have to deal w/ an overload on the top end and the legs aren't as involved as the lower back starting the pull (compared to pulling from the floor). I can feel em next day fosho!
    Controlled Labs Board Rep
    [email protected]
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility.
    •   
       


  6. Good workout today,did some stuff I have not done in a long time.Had a ridiculous leg pump today.I do have a ? for PNI,why do some of the Prodigy containers have different size scoops?I will be heading out for some cardio in a little while,all else is the same as reported before,morning weight was 177.lbs.Here are my working set numbers:

    Legs/calves

    Smith split squat:
    135x15
    155x1
    145x9

    SS: BB front squat/leg extensions:
    135x15/140x15
    185x10/180x13
    155x12/215x8

    Lying leg curl:
    90x10
    105x7
    95x8

    BB straight leg good mornings:
    135x15
    185x8
    155x10

    Seated calf raise:
    225x18
    255x15
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  7. Quote Originally Posted by Hyde View Post
    I think they work my back better than traditional deadlifts even, as the lats/traps have to deal w/ an overload on the top end and the legs aren't as involved as the lower back starting the pull (compared to pulling from the floor). I can feel em next day fosho!
    I said this a while back and was basically called BS on it lol. I love them as well
    Independent

  8. Quote Originally Posted by Mack411 View Post
    Good workout today,did some stuff I have not done in a long time.Had a ridiculous leg pump today.I do have a ? for PNI,why do some of the Prodigy containers have different size scoops?I will be heading out for some cardio in a little while,all else is the same as reported before,morning weight was 177.lbs.Here are my working set numbers:

    Legs/calves

    Smith split squat:
    135x15
    155x1
    145x9

    SS: BB front squat/leg extensions:
    135x15/140x15
    185x10/180x13
    155x12/215x8

    Lying leg curl:
    90x10
    105x7
    95x8

    BB straight leg good mornings:
    135x15
    185x8
    155x10

    Seated calf raise:
    225x18
    255x15
    Nice brother still kicking ass! Gotta love leg pumps
    Independent

  9. Quote Originally Posted by bean5er View Post
    Nice brother still kicking ass! Gotta love leg pumps
    Thanks bro,it was an extreme pump,those smith split squats killed my legs!
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  10. Quote Originally Posted by Hyde View Post
    Personally, I won't even get the tingles all the time with the same product at same dosing that does it other times. It could just be product settling perhaps, but goes to show how random the body can be reaction-wise.

    i have noticed the same thing. rest and sleep or lack of, plus stress and diet probably contribute a lot to how we react on any given day!!!
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  11. Keep it up Mack!

    Name:  B8A6DAC8-FB3A-9F14-387508F023F4008B.jpeg
Views: 74
Size:  15.2 KB
    "Dynamic Trio's Superior Third"

  12. Had a great ab workout and cardio session today!Back at the weights tomorrow!
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  13. Quote Originally Posted by Mack411 View Post
    Wow,I knew I had a good session yesterday,but my delts are on fire tonight and its been a while since I have had a good delt burn the next day!
    lifting-dedicaton
    sups./nutrition-$$$
    next day delt burn-priceless

  14. Quote Originally Posted by Mack411 View Post

    Thanks bro,it was an extreme pump,those smith split squats killed my legs!
    Yeah split squats are friggin tough!
    http://anabolicminds.com/forum/powerlifting-strongman/240580-road-derby-cup.html

  15. Just a little teaser!Not gonna flex or show it all because we still have a good amount of time.
    Name:  IMG_2649 (800x600).jpg
Views: 65
Size:  219.4 KB
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  16. Quote Originally Posted by Mack411 View Post
    Just a little teaser!Not gonna flex or show it all because we still have a good amount of time.
    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachment****76 895"/>
    Great physique bro! Be proud bud
    Independent

  17. Quote Originally Posted by bean5er View Post
    Great physique bro! Be proud bud
    Thanks bro,got a long way to go tho!
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  18. Quote Originally Posted by Mack411 View Post
    Thanks bro,got a long way to go tho!
    looking like a force flex ad with that pose and the look on your face. lol
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  19. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post
    looking like a force flex ad with that pose and the look on your face. lol
    Force flex is a trash bag,lmao!Did you mean force factor?
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  20. No I think he meant the look was like you were on focus factor

  21. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post
    looking like a force flex ad with that pose and the look on your face. lol
    Quote Originally Posted by Mack411 View Post
    Force flex is a trash bag,lmao!Did you mean force factor?
    Quote Originally Posted by Ballesteri View Post
    No I think he meant the look was like you were on focus factor
    Name:  images.jpg
Views: 57
Size:  5.9 KBName:  imagesCAXKUQHZ.jpg
Views: 62
Size:  12.8 KB
    Oh there is only one Factor and unless you 3 want the O'reilly take down I would leave off with the factors

  22. At least they didn't say Muscletech.

    Lookin' cut mack, I'd say tighter since the last pick I saw of you. With your weight were it's at now sounds like the fats going and muscle has stayed or increased.
    Controlled Labs Board Rep
    [email protected]
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility.

  23. Quote Originally Posted by Mack411 View Post

    Force flex is a trash bag,lmao!Did you mean force factor?
    Rofl!!! Wtf is wrong with me? I'm on autopilot
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  24. Those force flex bags are the bomb tho
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  25. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post
    Rofl!!! Wtf is wrong with me? I'm on autopilot
    Name:  images.jpg
Views: 66
Size:  8.8 KBThere you go was that really so hard
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Replies: 232
    Last Post: 03-23-2013, 11:30 PM
  2. LG Presents: The ultimate holiday natural stack!
    By Rhadam in forum Company Promotions
    Replies: 74
    Last Post: 12-20-2011, 09:48 PM
  3. App Nut's Triple Threat Stack - Becoming the lean machine.
    By OrganicShadow in forum Company Promotions
    Replies: 16
    Last Post: 11-20-2011, 05:52 PM
  4. I Finally Bought the Hype (Triple Crown Stack)
    By derek.maples in forum Supplements
    Replies: 9
    Last Post: 03-12-2011, 12:40 AM
Log in
Log in