Better Late Than Never (StephenGarcia gets anabolic with PR-XT)

Page 5 of 5 First ... 345
  1. Diamond Member
    jimbuick's Avatar
    Stats
    5'10"  200 lbs.
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    10,952
    Rep Power
    8228531
    Level
    101
    Lv. Percent
    68.02%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProActivity VeteranActivity RoyaltyPosting Pro

    Quote Originally Posted by StephenGarcia View Post

    Lol I wouldn't mind if they were on my calves...damn things won't grow
    I don't wanna hear it. My whole body won't grow.

  2. Professional Member
    TheSaiyan's Avatar
    Stats
    5'10"  190 lbs.
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    3,488
    Rep Power
    3448192
    Level
    71
    Lv. Percent
    85.8%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by jimbuick View Post
    I don't wanna hear it. My whole body won't grow.
    I always figured ya for one to go more for power than size
  3. Diamond Member
    jimbuick's Avatar
    Stats
    5'10"  200 lbs.
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    10,952
    Rep Power
    8228531
    Level
    101
    Lv. Percent
    68.02%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProActivity VeteranActivity RoyaltyPosting Pro

    Quote Originally Posted by StephenGarcia View Post

    I always figured ya for one to go more for power than size
    Generally yes. But I still need 20-30 more pounds to be competitive.
    •   
       

  4. Professional Member
    TheSaiyan's Avatar
    Stats
    5'10"  190 lbs.
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    3,488
    Rep Power
    3448192
    Level
    71
    Lv. Percent
    85.8%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by jimbuick View Post

    Generally yes. But I still need 20-30 more pounds to be competitive.
    You aiming for 200?
  5. Diamond Member
    jimbuick's Avatar
    Stats
    5'10"  200 lbs.
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    10,952
    Rep Power
    8228531
    Level
    101
    Lv. Percent
    68.02%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProActivity VeteranActivity RoyaltyPosting Pro

    Quote Originally Posted by StephenGarcia View Post

    You aiming for 200?
    When I get out I plan to play ball again, but ultimately I want to get into PLing. I was thinking the 198 weight class would be a good one for me.

    And I need a little more meat to be competitive in college football.
  6. Professional Member
    TheSaiyan's Avatar
    Stats
    5'10"  190 lbs.
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    3,488
    Rep Power
    3448192
    Level
    71
    Lv. Percent
    85.8%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by jimbuick View Post
    When I get out I plan to play ball again, but ultimately I want to get into PLing. I was thinking the 198 weight class would be a good one for me.

    And I need a little more meat to be competitive in college football.
    nice! ya I wanna go in 198 or maybe a little lighter. I just wanna do a bench competition really haha

    you are out later this year correct?
  7. Diamond Member
    jimbuick's Avatar
    Stats
    5'10"  200 lbs.
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    10,952
    Rep Power
    8228531
    Level
    101
    Lv. Percent
    68.02%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProActivity VeteranActivity RoyaltyPosting Pro

    Quote Originally Posted by StephenGarcia View Post

    nice! ya I wanna go in 198 or maybe a little lighter. I just wanna do a bench competition really haha

    you are out later this year correct?
    What do you weigh now?
  8. Professional Member
    TheSaiyan's Avatar
    Stats
    5'10"  190 lbs.
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    3,488
    Rep Power
    3448192
    Level
    71
    Lv. Percent
    85.8%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by jimbuick View Post
    What do you weigh now?
    196, thats about my equilibrium weight without putting on too much fat for the time being.
  9. Advanced Member
    DiabeticLiftr's Avatar
    Stats
    5'11"  195 lbs.
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    992
    Rep Power
    402247
    Level
    35
    Lv. Percent
    82.62%
    Achievements Activity Pro

    In for pics of toe
  10. Professional Member
    TheSaiyan's Avatar
    Stats
    5'10"  190 lbs.
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    3,488
    Rep Power
    3448192
    Level
    71
    Lv. Percent
    85.8%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by DiabeticLiftr View Post
    In for pics of toe
    at first I didn't get this. I was very 0.0 lmao

    but lol my feet are weird my second toe is longer than my big one
  11. Advanced Member
    DiabeticLiftr's Avatar
    Stats
    5'11"  195 lbs.
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    992
    Rep Power
    402247
    Level
    35
    Lv. Percent
    82.62%
    Achievements Activity Pro

    Quote Originally Posted by StephenGarcia View Post
    at first I didn't get this. I was very 0.0 lmao

    but lol my feet are weird my second toe is longer than my big one
    LOL! Looking back on it I look like I have a foot fetish now

    Good lifts by the way. Looking forward to the final review.
  12. Professional Member
    TheSaiyan's Avatar
    Stats
    5'10"  190 lbs.
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    3,488
    Rep Power
    3448192
    Level
    71
    Lv. Percent
    85.8%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by DiabeticLiftr View Post
    LOL! Looking back on it I look like I have a foot fetish now

    Good lifts by the way. Looking forward to the final review.
    I mean whatever helps you get your jollies man..lmao jk
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Better late than never I guess..
    By niZmo in forum Exercise Science
    Replies: 19
    Last Post: 05-29-2012, 01:25 PM
  2. Erase Review... better late than never ??
    By DreamWeaver in forum PES
    Replies: 4
    Last Post: 01-18-2011, 11:18 AM
  3. Replies: 74
    Last Post: 07-20-2009, 08:36 AM
  4. Better late than never...
    By Berserk in forum General Chat
    Replies: 2
    Last Post: 05-15-2006, 11:11 AM
Log in
Log in