Figure girl test driving LeCheek Mass HGH and AD3-PCT

Page 1 of 7 123 ... Last
  1. Figure girl test driving LeCheek Mass HGH and AD3-PCT


    Hey all!
    I just finished my first figure competition two weeks agao and will be using this tack for my lean bulk for my next competition for sometime in March or April.

    For this lean bulk my suppleents will be consistiing of the main characters:

    Mass HGH
    AD3

    With the supporting cast of:
    Fish Oil
    Multi Vitamin
    Glucosamine/ Chondrointin
    Vitamin B

    And then of course there is the PRE WORKOUT SUPPS:
    This will vary as I have many at home.

    My diet right now is at about 2100 calories with the ratio being at 40/40/20

    My training will vary but I will post this in as much detail as I can. I am chick but I LOVE to lift heavy!

    Thanks all for joining and enjoy the show...I know I will!


  2. Im in first i win
    Platinum Nutraceuticals company rep
    Xcel Sports Nutrition Sponsored Athlete
    National Level NPC Competitor, C.P.T, S.S.N Inbox me any questions

  3. you do win!
    •   
       


  4. Quote Originally Posted by DocBrown
    Hey all!
    I just finished my first figure competition two weeks agao and will be using this tack for my lean bulk for my next competition for sometime in March or April.

    For this lean bulk my suppleents will be consistiing of the main characters:

    Mass HGH
    AD3

    With the supporting cast of:
    Fish Oil
    Multi Vitamin
    Glucosamine/ Chondrointin
    Vitamin B

    And then of course there is the PRE WORKOUT SUPPS:
    This will vary as I have many at home.

    My diet right now is at about 2100 calories with the ratio being at 40/40/20

    My training will vary but I will post this in as much detail as I can. I am chick but I LOVE to lift heavy!

    Thanks all for joining and enjoy the show...I know I will!
    In for 2nd

    Sent from my iPhone using Am.com
    Independent

  5. Thanks! Second is best right?!
    QUOTE=bean5er;3672041]In for 2nd

    Sent from my iPhone using Am.com[/QUOTE]

  6. Todays workout:

    Chest and Back all supersets with slooooow reps 4:2:4

    Decline Barbell Press @ 55 for 15 reps
    @ 65 for12
    @ 70 for 12x 3
    Pull-ups: 10x4
    12x1

    Bent over rows (weighted bars) @ 40 for 18
    @ 50 for 15
    @ 60 for 12x2
    Push-ups on ball: 15x1
    20x1
    12x2 (one hand on ball, one on floor)

    Incline BB press @ 60 for 9, 10, 9
    @65 for 9
    Seated rows @60 for 18
    @ 70 for 12
    @80 for 10, 12

    Vertical chest press machine @65 for 12
    @ 75 for 8x2
    @ 50 for 25
    Low pulley rows @ 50 for 12
    @60 for 10x2
    @ 50 for 16

    Lat pull downs @ 50 for 20
    @ 70 for 13, 10, 12
    @ 50 for 25
    DB flys @ 17.5 for 12, 10, 12, 9
    @ 10 for 20

    Ball crunches 40x3
    Ball back extensions 25x2

  7. Cant wait to see how this works out!
    Board Rep www.MindandMuscle.com 10 % discount code MARCO
    FOCUSED Nutrition Lead Rep

  8. Quote Originally Posted by Marms View Post
    Cant wait to see how this works out!
    yeah me too!
    will be posting pics soon so that I can document physical changes

  9. Welcome to am, Doc! In for this
    Squats do a booty good.

  10. Is there a Dr. in the house lol
    Board Rep www.MindandMuscle.com 10 % discount code MARCO
    FOCUSED Nutrition Lead Rep

  11. an hgh booster and a anti-estrogen seem like an odd couple for a female on a bulk....oh well, good luck!!!

  12. [QUOTE=gokix811;3672940]Welcome to am, Doc! In for this [

    YESSS! Happy to have you here! :-D

  13. Quote Originally Posted by Marms View Post
    Is there a Dr. in the house lol
    The Doctor is in...and making house calls! Ha ha!

  14. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    an hgh booster and a anti-estrogen seem like an odd couple for a female on a bulk....oh well, good luck!!!
    Yup lean bulk. Ive had good results with erase in the past so AD3 is just a step up, and the added recovery from MassHgH can do nothing but help. Sometimes odd couples make the best ones

  15. Quote Originally Posted by DocBrown

    The Doctor is in...and making house calls! Ha ha!
    And what are you doing on those house calls.....hmmmm
    Platinum Nutraceuticals company rep
    Xcel Sports Nutrition Sponsored Athlete
    National Level NPC Competitor, C.P.T, S.S.N Inbox me any questions

  16. Quote Originally Posted by mattys4 View Post
    And what are you doing on those house calls.....hmmmm
    well you would have to call and find out...but good look finding the number! :-P

  17. Quote Originally Posted by DocBrown
    mattys4 is awesome and ill pm you my number
    Haha i know and thanks
    Platinum Nutraceuticals company rep
    Xcel Sports Nutrition Sponsored Athlete
    National Level NPC Competitor, C.P.T, S.S.N Inbox me any questions

  18. Quote Originally Posted by mattys4 View Post
    Haha i know and thanks
    Matty you are quite a witty fellow....

  19. Quote Originally Posted by DocBrown View Post
    The Doctor is in...and making house calls! Ha ha!
    Quote Originally Posted by mattys4 View Post
    And what are you doing on those house calls.....hmmmm
    Quote Originally Posted by DocBrown View Post
    well you would have to call and find out...but good look finding the number! :-P
    Quote Originally Posted by mattys4 View Post
    Haha i know and thanks
    Something tell me someone doesnt just play a DR. on tv
    Board Rep www.MindandMuscle.com 10 % discount code MARCO
    FOCUSED Nutrition Lead Rep

  20. Quote Originally Posted by DocBrown View Post
    Yup lean bulk. Ive had good results with erase in the past so AD3 is just a step up, and the added recovery from MassHgH can do nothing but help. Sometimes odd couples make the best ones
    i know that rosie is a big fan of erase, so i guess it makes sense...be curious to see how you dose the masshgh.

  21. [QUOTE=Marms;3673003]Something tell me someone doesnt just play a DR. on tv [/QUOUNTE]

    I know it's a habit I can't get rid of

    Quote Originally Posted by thebigt View Post
    i know that rosie is a big fan of erase, so i guess it makes sense...be curious to see how you dose the masshgh.
    My dosing right now is one cap of each to startbefore bed with a protein shake and an
    Tbs of peanut butter.

  22. DocBrown - Will def be following your log, and am looking forward to another female's feedback on MASS HGH!! Are you going to eventually work your way up to 3 caps per night, or stay at a lower dose?? I take 2 caps before bed.

    I see you love to lift hard and heavy and that's nice because I like to do the same!!

    Would love to see some of your comp pics, maybe you will share some?? No pressure though!!

  23. Quote Originally Posted by DocBrown
    Thanks! Second is best right?!
    QUOTE=bean5er;3672041]In for 2nd

    Sent from my iPhone using Am.com
    [/QUOTE]

    Haha surely is.


    Sent from my iPhone using Am.com
    Independent

  24. Quote Originally Posted by DocBrown
    Todays workout:

    Chest and Back all supersets with slooooow reps 4:2:4

    Decline Barbell Press @ 55 for 15 reps
    @ 65 for12
    @ 70 for 12x 3
    Pull-ups: 10x4
    12x1

    Bent over rows (weighted bars) @ 40 for 18
    @ 50 for 15
    @ 60 for 12x2
    Push-ups on ball: 15x1
    20x1
    12x2 (one hand on ball, one on floor)

    Incline BB press @ 60 for 9, 10, 9
    @65 for 9
    Seated rows @60 for 18
    @ 70 for 12
    @80 for 10, 12

    Vertical chest press machine @65 for 12
    @ 75 for 8x2
    @ 50 for 25
    Low pulley rows @ 50 for 12
    @60 for 10x2
    @ 50 for 16

    Lat pull downs @ 50 for 20
    @ 70 for 13, 10, 12
    @ 50 for 25
    DB flys @ 17.5 for 12, 10, 12, 9
    @ 10 for 20

    Ball crunches 40x3
    Ball back extensions 25x2
    Very nice workout! What part of the country you in? What shows have you competed in?

    Sent from my iPhone using Am.com
    Independent

  25. Quote Originally Posted by bean5er

    Very nice workout! What part of the country you in? What shows have you competed in?

    Sent from my iPhone using Am.com
    Never mind I figured out you're Mattys girl congrats to both of you hard work paying off!

    Sent from my iPhone using Am.com
    Independent

  26. I'm in. My gf might wanna take a look into this as well ^_^

  27. Quote Originally Posted by Miss Q View Post
    DocBrown - Will def be following your log, and am looking forward to another female's feedback on MASS HGH!! Are you going to eventually work your way up to 3 caps per night, or stay at a lower dose?? I take 2 caps before bed.

    I see you love to lift hard and heavy and that's nice because I like to do the same!!

    Would love to see some of your comp pics, maybe you will share some?? No pressure though!!
    2 caps!!!! wow!!!

    i feel effects at 1 cap, lol. and i weigh 215!!!!!!!!!!

  28. Quote Originally Posted by bean5er View Post
    Never mind I figured out you're Mattys girl congrats to both of you hard work paying off!

    Sent from my iPhone using Am.com
    HA HA! Yup, I am Matty's girl! Maybe that should have been my name on am LOL! Everyone keeps sayin that!
    But thank you, and I know I am continuing to improve with each workout for the next competition in March/April.

  29. Quote Originally Posted by Miss Q View Post
    DocBrown - Will def be following your log, and am looking forward to another female's feedback on MASS HGH!! Are you going to eventually work your way up to 3 caps per night, or stay at a lower dose?? I take 2 caps before bed.

    I see you love to lift hard and heavy and that's nice because I like to do the same!!

    Would love to see some of your comp pics, maybe you will share some?? No pressure though!!
    For right now my plan is to take 1 cap before bed. I have been sleeping pretty well with one but I will gauge it as it goes and keep you updated on it.
    I love, love, love lifting heavy! The muscles are a secondary gain for me, lol, I love to push myself mentally to see how much I do.

    Yeah I will post my comp pics and also some current ones (which of course I have a softer look now ha ha) but I will continue to post pics regularly to assess progress Let's see what this stack can do for women!

  30. Im in!

  31. Quote Originally Posted by crispycrown View Post
    I'm in. My gf might wanna take a look into this as well ^_^
    Awesome! :-D
    What is your girlfriend looking to do?

  32. Quote Originally Posted by DocBrown View Post
    HA HA! Yup, I am Matty's girl! Maybe that should have been my name on am LOL! Everyone keeps sayin that!
    But thank you, and I know I am continuing to improve with each workout for the next competition in March/April.
    you are quite the stunner in your avi...damn!!!

    but the good thing is both you and matty seem well grounded with no big heads, this says a lot for the character of you both.....if no one has said it already.

    WELCOME TO AM!!!!

  33. Quote Originally Posted by Mack411 View Post
    Im in!
    Yes you are! Thanks!

  34. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    you are quite the stunner in your avi...damn!!!

    but the good thing is both you and matty seem well grounded with no big heads, this says a lot for the character of you both.....if no one has said it already.

    WELCOME TO AM!!!!
    Thanks! Yeah no big heads here. We both work really hard. I got into this more as a mental test of strength than physical. I was at one point at 225lbs. There is no going back!

    And thank you for the warm welcome!!!

  35. Quote Originally Posted by DocBrown View Post
    Thanks! Yeah no big heads here. We both work really hard. I got into this more as a mental test of strength than physical. I was at one point at 225lbs. There is no going back!

    And thank you for the warm welcome!!!
    lol...once you conquer the mental, the physical is easy!!!

  36. [QUOTE=thebigt;3674280]lol...once you conquer the mental, the physical is easy!!![/QUOT

    got that right!

  37. Celly in the house, if you have the will and drive Matt has (I think you do) then I'm in for a killer log.
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  38. Quote Originally Posted by DocBrown View Post
    Awesome! :-D
    What is your girlfriend looking to do?
    Well me and my gf lift together constantly and shes pretty strong. Shes done a cycle of halo for her before but other than that its often super hard to find info on good supps (and logs) for women so this will be a learning experience for us both

  39. Quote Originally Posted by crispycrown View Post
    Well me and my gf lift together constantly and shes pretty strong. Shes done a cycle of halo for her before but other than that its often super hard to find info on good supps (and logs) for women so this will be a learning experience for us both
    You do no you could have given her low dose Anavar or Just 25-50mg of Halo a day instead right? Instead of paying extra for under-dosed Halo that merely has a "For Her" label right?

    Telling yah because a sham here named Jennifer Murillo loved being on Anavar all the time and she claims to be natty...but many know and have been told by her that she takes anavar lol.
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  40. Quote Originally Posted by Celorza View Post
    You do no you could have given her low dose Anavar or Just 25-50mg of Halo a day instead right? Instead of paying extra for under-dosed Halo that merely has a "For Her" label right?

    Telling yah because a sham here named Jennifer Murillo loved being on Anavar all the time and she claims to be natty...but many know and have been told by her that she takes anavar lol.
    haha honestly had no idea man. Im new to AAS myself however and only have one test e cycle under my belt so as far as knowledge goes we were in the dark. honestly cant say I ever came across any anavar logs for women, but seriously half a dozen or so for h4h. Ill look into though reps for the info!
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Gregg1494's 8 week run with Lecheek Mass HGH and PES Erase
    By gregg1494 in forum Supplement Logs
    Replies: 28
    Last Post: 11-07-2012, 01:23 PM
  2. Marms and Lecheek MASS HGH
    By Marms in forum Supplement Logs
    Replies: 212
    Last Post: 08-21-2012, 09:32 PM
  3. Replies: 330
    Last Post: 07-25-2012, 02:07 AM
  4. Lecheek MASS HGH 3 people needed !!!!
    By Marms in forum Company Promotions
    Replies: 81
    Last Post: 07-03-2012, 10:31 AM
  5. Quintal89's Lecheek Mass HGH Log(Sponsored)
    By quintal89 in forum Supplement Logs
    Replies: 32
    Last Post: 06-29-2012, 12:49 PM
Log in
Log in