Msten Dosing

  1. Msten Dosing


    Hello gentlemen, quick question..

    I am currently at 30mg Stenzine ED and 120mg tren (celtitren) during my cycle... Would it be completely irresponsible to bump the Stenzine up to 40mg ED... So that would be 40mg msten and 40mg dzine and 120mg tren per day... Weight is currently at 246... 8 solid pounds so far and only on day 3 of week two.

    Has anyone run it this high or higher?

    I have absolutely no sides except high Bp the first few days that has now subsided. Nips may be slightly puffy but I am taking exemestane too so I'm not worried.


  2. holy pooooooop.... i mean tren is good ive seen that and DMZ is sorta high but 40!?! msten is dosed loweerrrr nooooooo you want to live? yeah i never touch 40. those 8pounds are some water but you got 2 more weeks! seriously SIDES will come with 40mg of msten. i ran ultradrol and i didnt go past 30mg and even then i was only at 30mg for a few days! i vote stay at dose the rest of your cycle if you gain another 4-6pounds thats a good amount even after PCT. hope you got Letro on hand... stay safe brother

  3. Thanks for the reply man. I kinda figured that would be the likely response haha. But okay, I might run it at 30 for another week then see how everything feels week 4. You're probably right, with my luck I would bump to 40 before it really kicks in hard and I would be pounded by sides. Oh and yes I always have some letro hanging around just in case
    •   
       


  4. no problem! i actually love ultradrol. my first and only steroid ive ever used ang gained 10lbs off of it so it has a special place in my heart.

  5. Dont do it. I ran it at 32 and was fine the first 2 weeks. Week 3 was when I started to fell bad. By week four I was felling like siht. Im talking lethargy, bp head aches, heart burn and loss of appatite.

  6. I gotcha. That sounds miserable man haha. It's weird though I have seen this compound ran way higher than people do on this board in other places. Who knows their story though, I only really trust information from you guys anyway.

  7. Quote Originally Posted by Iceman72 View Post
    I gotcha. That sounds miserable man haha. It's weird though I have seen this compound ran way higher than people do on this board in other places. Who knows their story though, I only really trust information from you guys anyway.
    thats why i joined here in december (ima rookie on this forum) not being mean but alot of other forums are " bro gotta eat 6 meals a day" broscience.

  8. I have seen guys on other boards running it at 40. If you can handle the sides I guess so. For me the loss of appetite would really make it counter productive. Then again not every one trashed their liver for a good 13 year's partying like me.

  9. Quote Originally Posted by Mperkins View Post
    thats why i joined here in december (ima rookie on this forum) not being mean but alot of other forums are " bro gotta eat 6 meals a day" broscience.
    LMAO. They are trying to help, but I hear you. It is frustrating when you just want some freaking advice

  10. Quote Originally Posted by boosydoosy1 View Post
    LMAO. They are trying to help, but I hear you. It is frustrating when you just want some freaking advice
    99% of them are those 140lb kids who try and tell me i lift wrong....

  11. Quote Originally Posted by Mperkins View Post
    no problem! i actually love ultradrol. my first and only steroid ive ever used ang gained 10lbs off of it so it has a special place in my heart.
    Were you pretty dry on ultradrol? Did it cause water retention/bloating?

  12. Quote Originally Posted by ion26 View Post
    Were you pretty dry on ultradrol? Did it cause water retention/bloating?
    yeah never have used a wet so ill never be able to compare but id say i had no bloat or extra water
    Future IFBB pro. Glory to God. "The worst thing I can be is the same as everybody else. I hate that." - Arnold

  13. I just ran a tren/m-sten/epi cycle for a little 3 weeks . Felt fine overall and my dose was 66mgtren / 18 MSten and 30 with epi . But I got overly peranoid because of high blood and started doing a lot of reading and dropped it down from 3 pills a day to 2 . But overall I felt fine but I was still able to fell the minor tren affects like the little cardiovascular effects like the heart beats and stuff , even with all the cycle supports . Anyways by week three I had seen some forums on here and people were saying that prohormones are a whole lot safer with a test base ethyl and that cycles in general shouldn't be ran without em .. So basically it just gave me a whole different perspective on it because I feel that I didn't properly educate myself all these years I've been doing pohormones ..

  14. I'm on 40 mg Stenzine (dzine and msten dosed at 10mg each per pill) plus 120mg tren right now and holy hell is this cycle awesome

  15. Yeah I shorted myself hardcore , I'm sure that I would have been just fine at 3 spawn caps a day but from what I had read the alot of people got the bad sides from the tren because it weakens your cardiovascular .

  16. Quote Originally Posted by Iceman72 View Post
    I'm on 40 mg Stenzine (dzine and msten dosed at 10mg each per pill) plus 120mg tren right now and holy hell is this cycle awesome
    type of tren???
    Future IFBB pro. Glory to God. "The worst thing I can be is the same as everybody else. I hate that." - Arnold

  17. Quote Originally Posted by Mperkins View Post
    yeah never have used a wet so ill never be able to compare but id say i had no bloat or extra water
    Awesome thanks for the input. I'm putting together a 20/20/20/30/30 cycle of msten. Making sure it is pretty dry

  18. A 5 week cycle ?

  19. Quote Originally Posted by Yodambomb View Post
    A 5 week cycle ?
    Yeah from the people I've talk to on here. They all said I'm good to go. I'll using Aegis for liver protection.

  20. Oh yeah that's not insane , the 120 mg of tren . Now that's hardcore

  21. Have you heard of TuDca ?

  22. Quote Originally Posted by Yodambomb View Post
    Have you heard of TuDca ?
    Yeah it's in there. And tren? I'm not taking tren

  23. Quote Originally Posted by Iceman72 View Post
    I'm on 40 mg Stenzine (dzine and msten dosed at 10mg each per pill) plus 120mg tren right now and holy hell is this cycle awesome
    wait, 40/40 or 20/20 on that msten/dzine?

  24. Quote Originally Posted by bel1 View Post

    wait, 40/40 or 20/20 on that msten/dzine?
    If he doesn't answer this, probably in the E.R.

  25. Quote Originally Posted by Matthersby View Post
    If he doesn't answer this, probably in the E.R.
    40/40... I'll be honest I thought it was completely irrational at first too but I am weighing steadily around 255 at the moment so those doses are sort of kinda justified at this weight. I am using cycle assist, aegis, and liv. 52 for liver/ cycle support. Only sides to report are occasional nose bleeds from high bp ( I know it's from Bp and not liver failure because too hot of a shower can induce them)

  26. Quote Originally Posted by Yodambomb View Post
    Oh yeah that's not insane , the 120 mg of tren . Now that's hardcore
    sorry if I didn't clarify guys but I am taking oral trenavar not injectable trenbolone. With oral tren 120mg is a pretty standard dose...

  27. I know. Liver failure and liver strain are very different. If I didn't care about the symptoms(mainly nausea/appetite loss) I probably wouldn't run much liver support at all. Reasonable doses of toxic orals for short periods are a JOKE to the liver. It recovers to 100% function in just a few weeks. Please pass this along to help me eliminate liver-paranoia bro science.

  28. Consider it done. Thanks for a little reassurance as well. I feel like it's very simple... Don't be an idiot on cycle and consume alcohol or pills of any sort and boom, your liver is fine.

  29. Are yiu really as big as in that picture as you as you are in real life ??!!

  30. Quote Originally Posted by Yodambomb View Post
    Are yiu really as big as in that picture as you as you are in real life ??!!
    yes and I am also green with extreme anger management

  31. Like the Frickin hulk lol

  32. I can't see the pic very well but I think that it is supposed to be him now that yiu mention it

  33. Haha yes it is the hulk. Maybe at the end of my cycle I'll throw up a couple before and after pics

  34. Idk man , I hope that prohormones aren't that bad for you like people hella say .., anyways Tuesday when I get my work done I'll know for sure because I'll have had exactly a little over a week off my spawn

  35. Prohormones will make you a pro homo. True story
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  36. Fa sho lol , but I'm already ones of those . What else would it do it me lol
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Arimidex doses for fat loss?
    By smokinghawk in forum Anabolics
    Replies: 5
    Last Post: 01-08-2003, 06:22 AM
  2. more on dosing - minimums or ratios?
    By MrTrap in forum Anabolics
    Replies: 0
    Last Post: 12-30-2002, 01:52 PM
  3. SU Dosing?
    By dodgeee-O in forum Supplements
    Replies: 5
    Last Post: 12-06-2002, 10:39 PM
  4. Going with the extreme dose
    By Aneas in forum Anabolics
    Replies: 6
    Last Post: 11-14-2002, 10:17 PM
  5. Split Dosing
    By BrKonman in forum Anabolics
    Replies: 3
    Last Post: 11-03-2002, 02:31 PM
Log in
Log in