stenzine and a tyga

Page 13 of 32 First ... 1112131415 ... Last

  1. Quote Originally Posted by tyga tyga View Post
    Already have my next cycle put together..

    Ironflex m1a -60/60/60/60
    Ironflex mlmg- 0/0/75/100/100/100
    IML 4ad- rec dose
    Prami if need be

    PCT
    Clomid 100/50/50/50
    Aromasin 12.5mg eod to e3d
    LGI rehab 4 caps ed
    Evomuse abliterate rec dose
    I must've missed the memo that Ironflex is making an m1a clone...


  2. They actually posted a thread asking if people had an interest - good times; can never have to much gear out there for when the bans inevitably hit someday.
    •   
       


  3. Hows it goin my ninja?! Still puttin in that work ic . And yea man eating is key!! Eat big ..get big !!

  4. Yo tyga! Here's the link to my new log, you gotta be there! They're marketing Mass FX both as a t-booster/estro control & a GDA it seems like.

    Heavy Lifting with Mass FX *sponsored*

  5. Quote Originally Posted by Sr_505 View Post

    I must've missed the memo that Ironflex is making an m1a clone...
    They sure are! Can't wait lol it's goin down for my winter bulk!
    Quote Originally Posted by Hyde View Post
    can never have to much gear out there for when the bans inevitably hit someday.
    Boom
    Quote Originally Posted by atanocc View Post
    Hows it goin my ninja?! Still puttin in that work ic . And yea man eating is key!! Eat big ..get big !!
    What up locc?! man I'm tryin to shovel calories in but I'm tellin you this stenzine has killed my appetite
    Quote Originally Posted by Hyde View Post
    Yo tyga! Here's the link to my new log, you gotta be there! They're marketing Mass FX both as a t-booster/estro control & a GDA it seems like.

    Heavy Lifting with Mass FX *sponsored*
    In!
    Psalms 62:1-62:2
    •   
       


  6. Hit some shoulder work tonight...can you tell they've filled out?




    Name:  image-2982928096.jpg
Views: 68
Size:  435.3 KB



    Name:  image-1580750792.jpg
Views: 67
Size:  428.4 KB

    Name:  image-3841487445.jpg
Views: 68
Size:  394.0 KB

    Last ones got bad lighting.. Whoops
    Psalms 62:1-62:2

  7. Quote Originally Posted by tyga tyga View Post
    Hit some shoulder work tonight...can you tell they've filled out?

    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachment****85 308"/>

    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachment****85 309"/>

    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachment****85 310"/>

    Last ones got bad lighting.. Whoops
    Arms lookin swolen homie

  8. DAMN!!! U blew up tyga!!!

  9. Quote Originally Posted by bcazo View Post
    DAMN!!! U blew up tyga!!!
    I can kinda see it.. Srs
    Psalms 62:1-62:2

  10. Name:  image-4231442040.jpg
Views: 71
Size:  467.9 KB

    Calories!
    Psalms 62:1-62:2

  11. Hey Tyga do you think your loss of appetite has come from your liver getting pounded? I just ended my super dmz run a couple days early bc I couldn't pee clear anymore and my appetite went in the tank. I was taking cel cycle assist along with 3g of milk thistle/day. Seriously thinking if I ever run this compound again to stack with a test base and take tudca in addition to all ancillaries.

  12. Quote Originally Posted by jbeltmann View Post
    Hey Tyga do you think your loss of appetite has come from your liver getting pounded? I just ended my super dmz run a couple days early bc I couldn't pee clear anymore and my appetite went in the tank. I was taking cel cycle assist along with 3g of milk thistle/day. Seriously thinking if I ever run this compound again to stack with a test base and take tudca in addition to all ancillaries.
    I'm sure my liver is getting beat. I'm actually going to add 1g NAC starting tomorrow. My piss hasn't been clear for awhile now lol
    Psalms 62:1-62:2

  13. Quote Originally Posted by tyga tyga View Post

    I'm sure my liver is getting beat. I'm actually going to add 1g NAC starting tomorrow. My piss hasn't been clear for awhile now lol
    That's why your appetite is suffering, its from the liver stress. It definitely sucks

  14. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed View Post

    That's why your appetite is suffering, its from the liver stress. It definitely sucks
    I figured this, but; I was using AI cycle support from the jump. And literally a week into this my appetite dipped.. I'm sure there's more to my appetite suffering besides liver stress.
    Psalms 62:1-62:2

  15. Quote Originally Posted by tyga tyga View Post

    I figured this, but; I was using AI cycle support from the jump. And literally a week into this my appetite dipped.. I'm sure there's more to my appetite suffering besides liver stress.
    There is but most common when on orals its cuz of the orals. It could b stimulants too but idk if you're on any.

  16. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed View Post

    There is but most common when on orals its cuz of the orals. It could b stimulants too but idk if you're on any.
    I'm using conquer, have some hemavol on the way. I'm going to start 1g NAC in the morning and 1g NAC pm. This should help...
    Psalms 62:1-62:2

  17. I wouldn't stress it to much. What I would do is assess everything your taking and cut it down the only the essentials. Like cycle support, liver support, joint support and PW. I feel that on cycle the less your liver has to process good or bad the better it is.

  18. Quote Originally Posted by tyga tyga View Post

    I'm using conquer, have some hemavol on the way. I'm going to start 1g NAC in the morning and 1g NAC pm. This should help...
    Yeah you'll b fine, NAC should definitely help.

  19. Quote Originally Posted by bcazo View Post
    I wouldn't stress it to much. What I would do is assess everything your taking and cut it down the only the essentials. Like cycle support, liver support, joint support and PW. I feel that on cycle the less your liver has to process good or bad the better it is.
    Yea well in all honesty I've missed my cycle support a couple times.. Well more than a couple times
    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed View Post

    Yeah you'll b fine, NAC should definitely help.
    No doubt
    Psalms 62:1-62:2

  20. Quote Originally Posted by tyga tyga View Post
    Yea well in all honesty I've missed my cycle support a couple times.. Well more than a couple times
    Thats exactly why I don't use that stuff. Always found it a pain in the a$$ to take.. Not to mention I hate the taste of it..

  21. I naturally just assumed it was the orals....cycle assist is NOT enough to comfortably support the liv on these compounds. You can go a month with milk thistle & all, sure, as conditions steadily decline. But big doses/real length runs often mandate srs bidness. TUDCA/SAMe/NAC all things you want to really get it done. And if just NAC lots of it, often. Nothing keeps things comfy like TUDCA tho, & it has synergistic effects with SAMe.

    This is just my humble opinion. You'll be fine either way, especially now with the NAC dose going way up.

    BTW: Hot dang you're swelling up man!

  22. Quote Originally Posted by Hyde View Post
    I naturally just assumed it was the orals....cycle assist is NOT enough to comfortably support the liv on these compounds. You can go a month with milk thistle & all, sure, as conditions steadily decline. But big doses/real length runs often mandate srs bidness. TUDCA/SAMe/NAC all things you want to really get it done. And if just NAC lots of it, often. Nothing keeps things comfy like TUDCA tho, & it has synergistic effects with SAMe.

    This is just my humble opinion. You'll be fine either way, especially now with the NAC dose going way up.

    BTW: Hot dang you're swelling up man!
    Thanks my man. I actually started my cycle support again this morning with an additional 1g NAC. will do the same thing tonight. Thinking about adding 500mg NAC to my powerade at work.. Gotta fix this liver!

    Smackin legs out tonight, with abs.
    Psalms 62:1-62:2

  23. Quote Originally Posted by tyga tyga View Post

    Thanks my man. I actually started my cycle support again this morning with an additional 1g NAC. will do the same thing tonight. Thinking about adding 500mg NAC to my powerade at work.. Gotta fix this liver!

    Smackin legs out tonight, with abs.
    That's what's up. We're on the same schedule for legs, let's f*ck it up bro!!!!

  24. Quote Originally Posted by tyga tyga View Post
    Hit some shoulder work tonight...can you tell they've filled out?

    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachment****85 308"/>

    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachment****85 309"/>

    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachment****85 310"/>

    Last ones got bad lighting.. Whoops
    Looking nice n full tyga! You killing it
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  25. Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed View Post

    That's what's up. We're on the same schedule for legs, let's f*ck it up bro!!!!
    Leh-go
    Quote Originally Posted by halfhuman View Post

    Looking nice n full tyga! You killing it
    Thanks brotato
    Psalms 62:1-62:2
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. will be posting before and after pics soon
    By hamper19 in forum Anabolics
    Replies: 15
    Last Post: 09-20-2015, 08:24 AM
  2. caz and tygas ongoing log.. and w/e we decide to use.
    By tyga tyga in forum Training Forum
    Replies: 3617
    Last Post: 08-20-2014, 11:22 PM
  3. bcazo and tyga get bold-drol strong... and big.
    By tyga tyga in forum Cycle Logs
    Replies: 1317
    Last Post: 05-03-2013, 10:28 PM
  4. Your Thoughts And Opinions on Keto Dieting??
    By YellowJacket in forum Weight Loss
    Replies: 28
    Last Post: 12-02-2002, 01:12 AM
  5. Fina and 1-test
    By BrKonman in forum Anabolics
    Replies: 37
    Last Post: 10-26-2002, 01:54 PM
Log in
Log in