What do you guys run in between cycles?

Page 3 of 3 First 123



  1. Personally I like to eat more food & keep lifting like a man.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.


  2. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post


    Personally I like to eat more food & keep lifting like a man.
    thats why you keep getting fat and bloated all the time, dumbass. start eating less food and bump up your supplementation, open the damn wallet for a minute LMFAO

  3. Quote Originally Posted by WARBIRDWS6

    thats why you keep getting fat and bloated all the time, dumbass. start eating less food and bump up your supplementation, open the damn wallet for a minute LMFAO


    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.
    •   
       


  4. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post


    Name:  mid finger.gif
Views: 188
Size:  1.3 KBName:  double-finger.gif
Views: 180
Size:  1.5 KBName:  double-finger.gif
Views: 180
Size:  1.5 KB

  5. 1986 computer images...

    Old bird...
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  6. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    1986 computer images...

    Old bird...
    Name:  animated%2.gif
Views: 218
Size:  135.7 KBName:  Dancing%20Skeleton.gif
Views: 165
Size:  169.1 KB

  7. Gonna kick my ass?
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  8. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Gonna kick my ass?
    thats a mafckin' ninja and a dancing skeleton with christmas tree bulb colors flashing...I wouldn't fck with them

  9. Quote Originally Posted by WARBIRDWS6

    thats a mafckin' ninja and a dancing skeleton with christmas tree bulb colors flashing...I wouldn't fck with them


    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  10. AAaaaw snap . He done pulled out the Christmas flashing light skeleton. And that mfer's dancin!!!

  11. Quote Originally Posted by Bubbagump View Post
    AAaaaw snap . He done pulled out the Christmas flashing light skeleton. And that mfer's dancin!!!
    you gotta have respect for a skeleton who just straight throws down and starts dancing with an LSD trip type light display going on.

  12. what has this thread turned into?
    The difference between who you are and who you want to be is what you do.

  13. Quote Originally Posted by rochabp View Post
    what has this thread turned into?
    a left turn straight into HELL.

  14. Quote Originally Posted by WARBIRDWS6 View Post
    a left turn straight into HELL.
    What happens if I made a right.Cause I'm to much of an a hole to make it into heaven :P

  15. it is 100 bucks but i ran it at i cap a day for EXCELLENT RESULTS, there are 90 caps btw. IMO suppression from a normal cycle is anywhere from a 4 to a 8 out of 10(10 being the worst) 6mgs of osta(1 cap) is about a 3 out of ten in my opinion maybe a 2
    Quote Originally Posted by cjc3392 View Post
    Wow just realized its $100 a bottle.. Da fuk? This will really hurt the wallet if you need 2 bottles.
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. What do you guys think of this cycle?
    By Mivvi in forum Old School Hormone Use
    Replies: 17
    Last Post: 01-27-2012, 06:05 PM
  2. What do you guys think of this cycle for precontest?
    By anabolicscuba in forum Bodybuilding Contest Preperation
    Replies: 6
    Last Post: 08-28-2010, 04:32 PM
  3. what do you guys think of this cycle
    By robxxxxxx69 in forum Old School Hormone Use
    Replies: 5
    Last Post: 08-06-2010, 12:48 PM
  4. What do you guys think about this cycle?
    By darius in forum Anabolics
    Replies: 7
    Last Post: 10-18-2004, 05:43 PM
  5. Replies: 8
    Last Post: 05-28-2004, 02:51 AM
Log in
Log in