This gal gets stimu8-ed! :)

Page 2 of 6 First 1234 ... Last

  1. Is your wife an optimist too? Lol


  2. Quote Originally Posted by runnerschick View Post
    Is your wife an optimist too? Lol
    She is the eternal optimist. Keeps me sane in this insane world. Keep posting these reminders of how lucky we are, love them.
    •   
       


  3. Oh, read your bo's Stimul8 log. Make sure you both shake the tub of powder before taking it. Seems there may be some separation of the blended powder.

  4. Quote Originally Posted by kenpoengineer View Post
    Oh, read your bo's Stimul8 log. Make sure you both shake the tub of powder before taking it. Seems there may be some separation of the blended powder.
    He passed on the tip, thanks ... Tried it today, did feel a slight difference

  5. Quote Originally Posted by kenpoengineer View Post
    Oh, read your bo's Stimul8 log. Make sure you both shake the tub of powder before taking it. Seems there may be some separation of the blended powder.
    I noticed a better feeling
    ...::: Olympus Labs Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by EBF_2356 View Post

    I noticed a better feeling
    Great stuff. Felt like rocket fuel to me! Lol. You guys are a special couple in that you both take fitness as a top priority! Health means long life!! Have fun.

  7. I would rather drink a pre workout than alcohol.

    Health and fitness is imperative to quality of life. I wanna enjoy life.
    ...::: Olympus Labs Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  8. Quote Originally Posted by EBF_2356 View Post
    I would rather drink a pre workout than alcohol.

    Health and fitness is imperative to quality of life. I wanna enjoy life.
    You said it

  9. Quote Originally Posted by kenpoengineer View Post

    Great stuff. Felt like rocket fuel to me! Lol. You guys are a special couple in that you both take fitness as a top priority! Health means long life!! Have fun.
    Thanks mate, very true words in all aspects

  10. Maybe I missed it, but are you taking a full or half scoop RC? I find that when I am trying any new PwO, I will start with 1/2 a dose and then assess from there.

  11. Quote Originally Posted by runnerschick View Post
    So another dose of Stimul8 this afternoon 15 mins pre workout, and here's my min review of its performance thus far...
    great mini-review chick, thorough and easy to read (and of course - exciting!)

    Quote Originally Posted by kenpoengineer View Post
    I feel like I'm with the wife in a Hallmark card shop..
    is funny - exact same thoughts went thru my head

    Quote Originally Posted by kenpoengineer View Post
    Make sure you both shake the tub of powder before taking it. Seems there may be some separation of the blended powder.
    I think I have mentioned this before, but really - you should shake ALL powder blends prior to use
    particles can be weighted differently, and settling occurs in a great many items..only way to ensure combatting this is to shake prior to every use!

  12. Great job so far RC! Kicking butt!
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  13. Quote Originally Posted by gokix811 View Post
    Maybe I missed it, but are you taking a full or half scoop RC? I find that when I am trying any new PwO, I will start with 1/2 a dose and then assess from there.
    Yeah thats cool, I took a 1/2 scoop for my first dose to assess my tolerance, then kicked it up to a full scoop ..

  14. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    great mini-review chick, thorough and easy to read (and of course - exciting!)

    is funny - exact same thoughts went thru my head

    I think I have mentioned this before, but really - you should shake ALL powder blends prior to use
    particles can be weighted differently, and settling occurs in a great many items..only way to ensure combatting this is to shake prior to every use!
    Thanks guys! Glad I'm able to give a thorough review, being my first one , thanks again for the opportunity!

  15. Quote Originally Posted by runnerschick View Post
    Thanks guys! Glad I'm able to give a thorough review, being my first one , thanks again for the opportunity!
    and as I mentioned - we are thrilled to have a female review and perspective!

    one problem tho: you cannot post anything further, on this website. at all. ever.
    that last post was your 1111th here, and it just looks cool, cannot change it


  16. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    and as I mentioned - we are thrilled to have a female review and perspective!

    one problem tho: you cannot post anything further, on this website. at all. ever.
    that last post was your 1111th here, and it just looks cool, cannot change it

    Haha it did look cool, thanks mate..going to give it a run before football training tonight, keen to see if it aids endurance during sprints and mini game

  17. Unfortunately football training was cancelled due to rain tonight, however ill be stimul8ing before gym first thing tomorrow morning!

  18. Quote Originally Posted by runnerschick View Post
    Unfortunately football training was cancelled due to rain tonight, however ill be stimul8ing before gym first thing tomorrow morning!
    You go girl!!!!
    OLYMPUS UK REP

  19. Quote Originally Posted by edje007 View Post

    You go girl!!!!
    Thanks mate , off to kill the weights now

  20. Have a kick a$$ workout!

  21. Hey guys, just smashed another stimul8 workout. Energy was off the charts, and the sweat poured off me! just a lil update pic as I said I would take one each week, feeling a bit stronger through the core, hopefully some definition showing too...

    Name:  ForumRunner_20130710_083419.png
Views: 138
Size:  338.0 KB

    Apologies if my whiteness is blinding lol.
    Full log tonight

  22. core looks nice and lean, definitely see some ab definition there..now go get some sun!
    and - good thing no one was behind you in the stall..

  23. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    core looks nice and lean, definitely see some ab definition there..now go get some sun!
    and - good thing no one was behind you in the stall..
    Lol don't worry, I made sure the locker room was empty first...thanks, its getting there slowly
    ..haha I am rather white but don't wanna compromise my health with those nasty rays, so I embrace my natural Casper look lol..

  24. I'm Casper too. I don't tan just turn a nice shade of red lol.
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  25. Im naturaly casper as well but develop a nice tan if im in the sun.
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns

  26. Quote Originally Posted by Montego1 View Post
    I'm Casper too. I don't tan just turn a nice shade of red lol.
    Lol I usually go red, and then the red goes Brown, and then peels away haha...

  27. Quote Originally Posted by gokix811 View Post
    Have a kick a$$ workout!
    Really nice to have so many supporters on AM, it really means a lot

  28. How'd I miss this... insane energy just what I was hoping to hear...
    Unremarkable is no way to go through life... Doug

  29. Doing great in here so far, somehow missed the launch on this one but I am in for the remainder. You have done very well and your training seems intense, I can dig it. Now for some motivational posting...

    Live Hard, Laugh Hard, Love Hard and Heal Fast! - KLEEN
    Current Training Log -
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/276206-kleen-strong-body.html
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Replies: 49
    Last Post: 08-17-2010, 05:38 AM
  2. CAPS LIKE THIS WILL GET YOUR FIRED!?!?!
    By MentalTwitch in forum General Chat
    Replies: 1
    Last Post: 09-05-2009, 04:01 PM
  3. Rage gets Albuterol-ed
    By Rage (SoCal) in forum Cycle Info
    Replies: 86
    Last Post: 08-22-2008, 01:04 AM
  4. This never gets old.....
    By Big Matt in forum General Chat
    Replies: 0
    Last Post: 10-18-2006, 09:47 PM
  5. How did this one get missed?
    By SonOfThor in forum Anabolics
    Replies: 3
    Last Post: 11-29-2004, 03:28 PM
Log in
Log in