Time to MonteGROW like a Finaflex Freak!

Page 19 of 116 First ... 1718192021 ... Last

  1. Quote Originally Posted by Montego1 View Post
    Yesterday's food.
    I see dem spareribs...mmmmm


  2. How the hell do you get samples! Damn them. I might have to order direct next time and just get from them, I want to try D pol.
    Log: http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/226478-country-gets-huge.html#post3905023
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by CountryLiftin View Post
    How the hell do you get samples! Damn them. I might have to order direct next time and just get from them, I want to try D pol.
    He got shorted lol. I got way more with mine (and then they sent more when I got the wrong size!)



    Name:  ForumRunner_20130329_222016.png
Views: 64
Size:  368.8 KB

    This is from the 1 order.

  4. Quote Originally Posted by CountryLiftin View Post
    How the hell do you get samples! Damn them. I might have to order direct next time and just get from them, I want to try D pol.
    Ordered my shirt from them. They came with da shirt mang.
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  5. Quote Originally Posted by Montego1 View Post
    Ordered my shirt from them. They came with da shirt mang.
    Damn how much is a shirt? I have gotten a lot of stuff from APPNUTT before, because I had 45 off everything on their website last year. Otherwise I always order from a website with super cheap prices I know. So I miss the goodies. Shirt is tempting though and I love purus.
    Log: http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/226478-country-gets-huge.html#post3905023

  6. I'm starting to think montego and country are twins separated at the neck.

  7. Quote Originally Posted by CountryLiftin View Post
    Damn how much is a shirt? I have gotten a lot of stuff from APPNUTT before, because I had 45 off everything on their website last year. Otherwise I always order from a website with super cheap prices I know. So I miss the goodies. Shirt is tempting though and I love purus.
    Shirt was only fifteen bucks. Order a size big though. It's a nice shirt too! My wife loves it now lol.
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  8. Quote Originally Posted by iparatroop View Post
    I'm starting to think montego and country are twins separated at the neck.
    Could be! Lol
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  9. Quote Originally Posted by iparatroop View Post
    I'm starting to think montego and country are twins separated at the neck.
    Lol seriously

    Quote Originally Posted by Montego1 View Post

    Could be! Lol
    See!



    Looking good in here still brother. I'm subbed to so many damn logs I cannot keep up. So sorry bro. Keep killing it
    Independent

  10. Quote Originally Posted by bean5er View Post
    Lol seriously



    See!



    Looking good in here still brother. I'm subbed to so many damn logs I cannot keep up. So sorry bro. Keep killing it
    No problem bud. I know you are a busy man!
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com
    •   
       


  11. Subbed... Can I ask what youre running now for your goals? I missed out on your FinaFlex log...
    Independent Review

  12. Quote Originally Posted by PalmFist View Post
    Subbed... Can I ask what youre running now for your goals? I missed out on your FinaFlex log...

    Fish Oil 6g spread in three doses during day
    Orange Triad upon waking and mid day
    Super Cissus upon waking and mid day
    Glutamine 5g post workout
    Modern BCAA during workout
    Karbolic post workout
    MAX PUMP 30min pre workout and before bed
    Enhanced or Muscle Marinade 20 min pre workout
    SlinShot 3x a day
    D-Pol before training or upon waking on non training days
    Organ Shield mid day
    G8 .5 scoop 30min pre bed
    Agmatine 500mg 2x a day. Post workout and after biggest carb meal.
    Matrix 5.0 protein
    3200-4000 calories a day.
    FST7 training split.

    Will be a cycle thrown in around May'ish.
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  13. Quote Originally Posted by Montego1 View Post

    Very surprised lol. I did a bit of stretching it out before I put it on lol. It's long though and I like that since my torso is so long. Will see after its washed.
    Oh, an Extra Medium? My wife has turned several of mine that size in the wash

  14. I'm not sure......I think I'm getting bigger. 226.6 today
    Attached Images Attached Images  
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  15. Quote Originally Posted by Montego1 View Post
    I'm not sure......I think I'm getting bigger. 226.6 today
    You're straight fugging beast, bro

  16. Quote Originally Posted by Montego1 View Post
    I'm not sure......I think I'm getting bigger. 226.6 today
    Love the dim lighting looks like something straight from a horror movie!!

  17. Not gonna lie bro...your pretty creepy in that pic...your huge and muscles look awesome...but that's a creepers pic bro...i definitely don't wAnna wake up and see you over my bed like that
    Quote Originally Posted by iparatroop View Post
    I'm usually crying when people take naked pictures of me. Fcuking childhood.

  18. Quote Originally Posted by MANotaur View Post
    Not gonna lie bro...your pretty creepy in that pic...your huge and muscles look awesome...but that's a creepers pic bro...i definitely don't wAnna wake up and see you over my bed like that


    Name:  6672_562226163797991_484222697_n.jpeg
Views: 110
Size:  15.0 KB

  19. Monte is getting stacked
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/216136-finaflex-1-andro.htmlCurrent log belowhttp://anabolicminds.com/forum/redefine-nutrition/226014-getting-bigger-leaner.html#post3893348

  20. Lookin jacked bro!
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  21. I think it's just the camera..........
    Log: http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/226478-country-gets-huge.html#post3905023

  22. Nice tits bro!
    Independent Review

  23. Why you look so mad?

  24. Quote Originally Posted by iparatroop View Post
    Why you look so mad?
    he got uptight when i called him out on the puppy dog eyes in his last pic
    had to rectify that injustice

  25. Today's lifts. Went with Enhanced pre workout with MAX PUMP. Good endurance today and I had an amazing pump going that felt awesome. Strength is still going up some. Slowly adding weight on a lot of lifts. Weight was up again but Jesus I felt solid as hell. Very happy with the feel and look today. Can still see the striations!


    Leverage Shoulder Press
    Set 1 : 135.0x15
    Set 2 : 225.0x12
    Set 3 : 275.0x8
    Set 4 : 275.0x7

    Dumbbell Front Raise
    Set 1 : 60.0'sx12
    Set 2 : 65.0'sx10
    Set 3 : 65.0'sx10
    Set 4 : 65.0'sx10

    Face Pull (Gonna have to move these to seated row machine.)
    Set 1 : 150.0x15
    Set 2 : 150.0x15
    Set 3 : 150.0x15
    Set 4 : 150.0x14

    Dumbbell Lateral Raise
    Set 1 : 30.0'sx10
    Set 2 : 30.0'sx10
    Set 3 : 35.0'sx10
    Set 4 : 35.0'sx10
    Set 5 : 35.0'sx10
    Set 6 : 35.0'sx10
    Set 7 : 35.0'sx10

    Dumbbell Bent Over Delt Raise
    Set 1 : 60.0'sx12
    Set 2 : 60.0'sx11
    Set 3 : 60.0'sx11
    Set 4 : 60.0x10

    Power Partials
    Set 1 : 65.0'sx15
    Set 2 : 70.0'sx10
    Set 3 : 70.0'sx11
    Set 4 : 70.0'sx12

    Dumbbell Overhead Shoulder Flys
    Set 1 : 45.0'sx15
    Set 2 : 50.0'sx11
    Set 3 : 55.0'sx8
    Set 4 : 55.0'sx8

    Rear Delt Cable Flyes
    Set 1 : 100.0x12
    Set 2 : 100.0x15
    Set 3 : 120.0x12
    Set 4 : 120.0x12
    Set 5 : 120.0x12
    Set 6 : 120.0x12
    Set 7 : 120.0x10

    Donkey Calf Raises
    Set 1 : 400.0x20
    Set 2 : 400.0x20
    Set 3 : 490.0x20
    Set 4 : 490.0x20
    Set 5 : 490.0x19
    Set 6 : 490.0x15

    Hanging Leg Raise
    Set 1 : 20 Laps/Reps
    Set 2 : 20 Laps/Reps
    Set 3 : 20 Laps/Reps
    Set 4 : 20 Laps/Reps
    Set 5 : 18 Laps/Reps
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  26. Quote Originally Posted by Montego1 View Post
    I'm not sure......I think I'm getting bigger. 226.6 today
    Something wicked this way comes! Holy Fug! You are a beast!

  27. Quote Originally Posted by CountryLiftin View Post
    I think it's just the camera..........
    I have it zoomed all the way in so I look bigger
    Quote Originally Posted by PalmFist View Post
    Nice tits bro!
    Thanks! Going for that D Cup like snags
    Quote Originally Posted by iparatroop View Post
    Why you look so mad?
    Lighting was passing me off.
    Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    he got uptight when i called him out on the puppy dog eyes in his last pic
    had to rectify that injustice
    Yeah. I'm mean! Not fufu!
    Quote Originally Posted by BoneDaddy View Post
    You're straight fugging beast, bro
    Thanks buddy! It's that FST7 ****
    Quote Originally Posted by bcazo View Post
    Love the dim lighting looks like something straight from a horror movie!!
    Lighting kinda sucked. I'm going for the you are my cheesecake look
    Quote Originally Posted by MANotaur View Post
    Not gonna lie bro...your pretty creepy in that pic...your huge and muscles look awesome...but that's a creepers pic bro...i definitely don't wAnna wake up and see you over my bed like that
    Jeepers Creepers....where ya get those peepers.
    Quote Originally Posted by PREracing25 View Post
    Monte is getting stacked
    Yes sir! Trying to catch up to you! You keep putting all that weight on over in your log making me look like I'm not trying!
    Quote Originally Posted by Danb2285 View Post
    Lookin jacked bro!
    Thank you sir! If I hadn't grown my Purus shirt would fit though probably
    Quote Originally Posted by jimbuick View Post
    Name:  6672_562226163797991_484222697_n.jpeg
Views: 110
Size:  15.0 KB
    Rofl. Haters hate!
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  28. Quote Originally Posted by kenpoengineer View Post
    Something wicked this way comes! Holy Fug! You are a beast!
    Thanks brotha!
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  29. Just for giggles...who wants to see my time line from about this time last year to now? Ok well you don't have a choice.
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  30. Damn monte, crazy progress and its only getting better.
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/216136-finaflex-1-andro.htmlCurrent log belowhttp://anabolicminds.com/forum/redefine-nutrition/226014-getting-bigger-leaner.html#post3893348
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Replies: 3
    Last Post: 02-24-2014, 11:27 PM
  2. Replies: 420
    Last Post: 04-18-2013, 09:34 PM
  3. Replies: 7
    Last Post: 02-17-2013, 12:49 AM
  4. Looks like it might be time to stock up
    By Tomahawk88 in forum Anabolics
    Replies: 6
    Last Post: 07-31-2009, 12:05 PM
  5. Time to take the plunge
    By Milo Hobgoblin in forum Anabolics
    Replies: 17
    Last Post: 04-16-2003, 10:02 PM
Log in
Log in