My Pct

  1. My Pct


    Here's what my pct looks like. Just wanna make sure I'm g2g

    Nolva-20/20/20/10

    Usp labs daa 3k 3/3/3/3

    Erase pro: 0/0/3/2/1

    Am I all good to go or is there something I should add or remove? Thanks for the input guys


  2. Looks great, way to research and not just ask people to set up your pct!

    What is your cycle?
    Serious Nutrition Solutions Representative
    X-GELS THE Prohormone alternative!
    anabolicminds.com/forum/supplements/246394-arachidonic-acid-help.html

  3. Cycle of havoc. Ran it 40/40/40/50/50/50. It was fun besides last week or so. Lethargy was such a b**** last few days
    •   
       


  4. Someone did their homework...good stuff bro.

  5. Quote Originally Posted by traiford09 View Post
    Cycle of havoc. Ran it 40/40/40/50/50/50. It was fun besides last week or so. Lethargy was such a b**** last few days
    thank god for caffeine huh? :P
    Serious Nutrition Solutions

  6. Quote Originally Posted by Cordeen View Post
    Someone did their homework...good stuff bro.
    Preciate brother. Yeah a lot of research done

  7. Quote Originally Posted by GeekPoop View Post
    thank god for caffeine huh? :P
    Yeah foreal. But even at the end caffeine wouldn't do a dang thing for me

  8. I am on a very similar cycle i am doing epi elite for 40/40/40/40/50/50. I am 8 days in so far.

    How did you like the 3 weeks at 50mg in a row. What did you notice different?

  9. I noticed my strength went up a hell of a lot and I added on some pretty good mass. Not sure how much though maybe around 8 lbs in the last two weeks. But I had horrible back pumps and like I said the lethargy really kicked my a$$ the last two weeks

  10. I am getting mild back pumps now at 8 days in on 40 mg.

    I am still not sure what feeling lethargic is. This is my first cycle. You think that extra week at 50mg helped alot overall?

  11. Being lethargic is having no energy. I had to make myself go to the gym towards the end pretty much. I also had bad libido toward the end as well. Which means I had no sex drive. It was really hard for me to get turned on even when my girl givin me head ha. But yeah I think it was worth it in the end. This isn't my first cycle though so make sure you listen to your body if you think it's too much drop it back down to 40 mgs and you'll be good. Also make sure you have a serm for pct or all those sides you get from havoc will be for nothing

  12. How much did your weight increase from the cycle?

  13. Approx 12 lbs my weight would fluctuate from water and what not. I had no fat gains

  14. Quote Originally Posted by traiford09 View Post
    Cycle of havoc. Ran it 40/40/40/50/50/50. It was fun besides last week or so. Lethargy was such a b**** last few days
    I just got done running epi at 50 mgs for my last 2 weeks. Thoughts 2 weeks sucked! I felt like absolute crap. Lethargy was terrible.
    Next time I do a epi cycle in definitely using stano.

    Hows you pct going? How ya feeling ?

  15. Oh yeah man I know the feeling. My last two week were complete hell. I took a week off when I first started my pct. I felt like I needed to cause my body was shut down hard. But I'm glad I did it. My strength has stayed the same actually I'm a little stronger on my bench. The only thing that's a little weaker is my military press only by like 5lbs though. So I'm happy right now with my pct. I've leaned out more on my pct too which is kinda weird. Only two weeks left on it

  16. Quote Originally Posted by traiford09 View Post
    Oh yeah man I know the feeling. My last two week were complete hell. I took a week off when I first started my pct. I felt like I needed to cause my body was shut down hard. But I'm glad I did it. My strength has stayed the same actually I'm a little stronger on my bench. The only thing that's a little weaker is my military press only by like 5lbs though. So I'm happy right now with my pct. I've leaned out more on my pct too which is kinda weird. Only two weeks left on it
    Good to hear.
    I completely lose my appetite in the afternoon.. But thank goodness it's coming back. I had to force feed myself the first week of pct.
    Like you, I also feel very strong during pct.
    I cAn feel myself recovering..always a thing

    Any ideas for your next cycle?

  17. Quote Originally Posted by Mrbolt84 View Post

    Good to hear.
    I completely lose my appetite in the afternoon.. But thank goodness it's coming back. I had to force feed myself the first week of pct.
    Like you, I also feel very strong during pct.
    I cAn feel myself recovering..always a thing

    Any ideas for your next cycle?
    Glad to hear your pct is going good as well. For my next cycle I think I'm gonna do the real deal. I just got a connect on some test deca ect.. But I think I'm gonna do just test at first. What about you?

  18. Quote Originally Posted by traiford09 View Post
    Glad to hear your pct is going good as well. For my next cycle I think I'm gonna do the real deal. I just got a connect on some test deca ect.. But I think I'm gonna do just test at first. What about you?
    Lucky. I'm still having trouble finding the real stuff.
    I'm going to do DMZ or Tren...orrrr tren and epi stack

  19. Looks good but you could add some Tropinol XP to get back to baseline even faster.

  20. i agree with laneanders. tropinolXP would be a safe bet

  21. The only thing missing IMO is a OTC test booster to help get you back to normal faster. Tropinol will do just that for yah!
    iForce Nutrition Anabolics Minion Member
    iTrain. iCompete. iDominate
    iForce Nutrition -www.iForceNutrition.com

  22. Quote Originally Posted by veaderko View Post
    The only thing missing IMO is a OTC test booster to help get you back to normal faster. Tropinol will do just that for yah!
    sigh
    Serious Nutrition Solutions Representative
    X-gels: Arachidonic Acid made affordable
  23. AnabolicMinds Site Rep
    Spaniard's Avatar

    Quote Originally Posted by laneanders View Post
    Looks good but you could add some Tropinol XP to get back to baseline even faster.
    Quote Originally Posted by dkgreene88 View Post
    i agree with laneanders. tropinolXP would be a safe bet
    Quote Originally Posted by veaderko View Post
    The only thing missing IMO is a OTC test booster to help get you back to normal faster. Tropinol will do just that for yah!
    Did you guys remember to recommend Tropinol XP to get back to base line?????
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. My PCT
    By handzilla in forum Anabolics
    Replies: 4
    Last Post: 09-03-2004, 03:09 PM
  2. My PCT Arsenal... do I need more?
    By IHateGymMorons in forum Anabolics
    Replies: 22
    Last Post: 07-12-2004, 10:56 PM
  3. Help with my PCT
    By Billy the kid in forum IGF-1/GH
    Replies: 7
    Last Post: 04-09-2004, 03:34 AM
  4. My PCT experience...nads
    By Gumbo in forum Anabolics
    Replies: 3
    Last Post: 03-31-2004, 07:12 AM
  5. My PCT, how does it look?
    By muscles4life in forum Anabolics
    Replies: 11
    Last Post: 01-23-2004, 12:20 AM
Log in
Log in