⚡️The Flash ~ T.V. Series

Page 25 of 25 First ... 232425

  1. Elongated /Plastic man was AWESOME!!! I really hope we get to see more of him in the future (he was always one of my favorite in the Justice League cartoon)

    I liked how they talked about Devoe, and did the little flashback of Savitar and Abra Kadabra
    Whatcha Gonna Do....When Manimal-Mania RUNS WILD...ON YOUUUU?


  2. wait is this show back on?
    AM10 for 10% off at Mindandmuscle.com
    AM10 for 10% off at Mrsupps.com
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by Young Gotti View Post
    wait is this show back on?
    Yeah bruh!!!

    It has been for about 4 weeks now lol
    Whatcha Gonna Do....When Manimal-Mania RUNS WILD...ON YOUUUU?

  4. Quote Originally Posted by ManimalPatB View Post
    Yeah bruh!!!

    It has been for about 4 weeks now lol

    This is what i get for only using kodi...i never see commercials for anything
    AM10 for 10% off at Mindandmuscle.com
    AM10 for 10% off at Mrsupps.com

  5. Episodes are beginning to build. This episode seemed like a springboard for what’s to come
    Psalms 62:1-62:2
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by tyga tyga View Post
    Episodes are beginning to build. This episode seemed like a springboard for what’s to come
    That's what I was thinking as well. It is giving us that slow build
    Whatcha Gonna Do....When Manimal-Mania RUNS WILD...ON YOUUUU?

  7. Barry being drunk was the BEST Barry lol
    Whatcha Gonna Do....When Manimal-Mania RUNS WILD...ON YOUUUU?

  8. Quote Originally Posted by ManimalPatB View Post
    Barry being drunk was the BEST Barry lol
    Haha I liked that as well. Hey guys I'm the flash

  9. Quote Originally Posted by ManimalPatB View Post
    Barry being drunk was the BEST Barry lol
    Drunk Barry was funny. I am interested in how they will use Frost throughout the series.

  10. Quote Originally Posted by rtmilburn View Post
    Haha I liked that as well. Hey guys I'm the flash
    The Chicken Wing thing had me rolling
    Whatcha Gonna Do....When Manimal-Mania RUNS WILD...ON YOUUUU?

  11. Quote Originally Posted by kjscatch View Post
    Drunk Barry was funny. I am interested in how they will use Frost throughout the series.
    Same here man. I have a feeling EVENTUALLY she will become full on evil. But we never know
    Whatcha Gonna Do....When Manimal-Mania RUNS WILD...ON YOUUUU?

  12. This episode was waaaaack. Drunk Barry was the highlight

    Although, I can’t wait to see how the “Thinker” uses the weeping man. Kinda dope that he cries a highly addictive “drug” lol

    Want to meet this Devoe character as well.
    Psalms 62:1-62:2

  13. Quote Originally Posted by tyga tyga View Post
    This episode was waaaaack. Drunk Barry was the highlight

    Although, I can’t wait to see how the “Thinker” uses the weeping man. Kinda dope that he cries a highly addictive “drug” lol

    Want to meet this Devoe character as well.
    The thinker is devoe

  14. Anyone else enjoy the Multiple Wells???
    Whatcha Gonna Do....When Manimal-Mania RUNS WILD...ON YOUUUU?

  15. I enjoyed it.

  16. Quote Originally Posted by ManimalPatB View Post
    Anyone else enjoy the Multiple Wells???
    Liked the episode but hated the wells

  17. Quote Originally Posted by rtmilburn View Post
    Liked the episode but hated the wells
    Come on... Wells from Earth 23 was like Road Warrior Wells. lol
    Whatcha Gonna Do....When Manimal-Mania RUNS WILD...ON YOUUUU?

  18. Quote Originally Posted by ManimalPatB View Post
    Come on... Wells from Earth 23 was like Road Warrior Wells. lol
    It just felt forced you know what I mean?
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. ***The New LG CHROME SERIES PROMO***
    By lukehayd in forum Company Promotions
    Replies: 371
    Last Post: 10-27-2012, 02:03 PM
  2. Replies: 2
    Last Post: 12-01-2010, 09:41 PM
  3. AM R4W tester jan 08- THE FLASH
    By The Flash in forum Supplement Logs
    Replies: 18
    Last Post: 02-09-2008, 01:03 AM
  4. The Scivation Phenotype Bulking Series
    By Beast in forum Bulking
    Replies: 2
    Last Post: 08-20-2007, 10:31 PM
Log in
Log in